Žádné jiné auto nebudí tolik emocí (a je jedno jakých) jako Cybertruck. A o to hlavně šlo. Je to naprostá pecka!!! Vyprodáno na pět let dopředu!!! Bravo Teslo!!! Jenom je velmi úsměvné, jak tady těch pár zaprděných a zamindrákovaných nýmandů plká o tom jaká je to hrůza a hlavně, jak by to nechtěli ani zadara....hahaha!!!
A smrad ať si užijí třeba ve Chvaleticích že ? Kdy konečně pochopíte, že díly jdou z Číny a jejich tepelných elektráren a elektřina se taky vyrábí, neteče ze zásuvky. Doprava přes půl zeměkoule kontejnery s loděmi na mazut taky smrdí. Tak co Vy na to ???!!!
A nafta teče sama z pistole na pumpě??? Těžba ropy, doprava do rafinérií, zpracování na naftu nebo benzín, doprava kamióny na čerpačku a i ten provoz pumpy...to vše je energeticky velmi náročné. A navíc, komín v uhelných elektrárnách je pod neustálou kontrolou emisí, kdežto vymlácené TDI které procházejí STK a Emisemi podvodem....potkávám je na cestách každý den!!! Tak co vy na to???!!!
Dosud ještě ano. Ale jak všichni víme, je tady hranice 2035, kdy už se nové spalováky nebudou smět prodávat. Možná už v té době budeme chtít všichni jen EV. Ale možná ne. Tak proč to nenechat na zákaznících a na výrobcích a prodejcích? Pokud budou vytvořeny podmínky takové, aby si lidé chtěli kupovat to či ono, tak si sami koupí co je pro ně výhodnější.
Přesně tak....ještě dlouhých 11 let. A navíc, ten rok není konečný. EU jasně řekla, že to není definitivní. A taky nikdo nezakazuje spalováky a už vůbec nenařizuje EV. Auta můžou jezdit na cokoliv, klidně i na benzín. Jediné co musí být, je emisně neutrální. Pěkný den vám.
Máte pravdu, budoucnost to může být. Tak ať to nenabízí direktivně jako jedinou možnost a ať se vyrábí současně EL a spalováky a ať nechají lidem vybrat. Pokud lidé časem zjistí, že to je výhodné, zatím není, tak si je začnou kupovat a automobilkám se třeba přestanou spalováky ekonomicky vyplácet.
Vy si nemůžete vybrat jestli chcete spalovák nebo EV?
Budoucnost možná, ke které se ale dopracujeme vývojem technologíí a svobodným výběrem a ne zákazy, nařízeními, dotacemi křivícími trh či plánovanými emisními povolenkami. Nejsme v totalitě, nebo možná vlastně ano ? Účinnost moderních dieselů je dnes kolem 46% a jsou již na světě i funkční kousky s 53%. Ten váš elektromobil má v ČR svůj komín v elektrárně na fosilní paliva (54% z mixu), pokud beru jaderky jako bezemisní zdroj (41%). K účinnosti elektromotoru BEV (90%) je třeba připočítat účinnost nabíjení BEV (90%), takže jste někde na celkových 80%. A to se nebavíme o větší výrobní náročnosti BEV a jejich likvidaci z důvodu náročné výroby baterií. Takže zase taková hitparáda to není, pokud se bavíme o produkci CO2, o které je zřejmě řeč. A u BEV ještě nezapomeňte připočítat vyšší produkci TZL do ovzduší z důvodu výrazně vyšší hmotnosti a následného otěru pneumatik či brzdových destiček. BEV si v současnosti dokáži představit jako malé auto do města, kde přesunu emise mimo město, kde není taková koncentrace lidí a které svou charakteristikou provozu (časté rozjiždění a následné brždění provozu BEV vzhledem k rekuperaci nahrává), ovšem nedokáži si představit, že by aktuálně mělo ve městech BEV více jak 20% populace, protože i kdyby je měli kde nabíjet, tak by nebylo čím (viz Utrecht v Nizozemí). Za mě BEV ano, ale až nadejde jejich čas.
Ano, s tím, že EV dneska ještě není pro každého souhlasím.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Nikde ani zmínka kolik to všechno stálo, kolik bude stát recyklace a kolik nová baterie. Odhaduji, že to bude daleko dražší než z nových surovin. Dále jak se budou chemikálie likvidovat a mnoho dalšího
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Škoda, že Mercedes nezaměstnal p. Franka, on by těm nýmandům poradil, jak to mají dělat.....neuvěřitelné!!!
1 odpověď