Často tu zaznívá, že ti, co tu nežijí, tak mají zkreslené informace, a nemají do toho co kecat. Jinými slovy nevadí jak se volí, ale kdo volí. Zakázali byste tedy těm, co mají občanství, ale žijí v cizině, aby i přijeli a odvolili, protože do toho nemají co kecat. Zatímco pokud jsem na služební cestě/dovolené/studijním pobytu na týden, tak s tím problém nemáte? Potom to alo opravdu není o tom, zda se volí korespondenčně, nebo ne. Ale o tom, kdo má právo volit a kdo je občan ČR.
Pokud se dělají nějaké úpravy v organizaci dopravy, tak se člověk často setká s argumenty "ale my jsme tady vždycky parkovali..." Případně "ale v (doplň lokalitu) to tak je vyznačené...". Lidem často uniká, že na pozemních komunikacích by se měli chovat podle zákona a vyhlášky a ne podle zvykového práva 🙁 právě tyhle argumenty slýchám velice často. Debaty jsou to vcelku zbytečné a obvykle končí závěrem: vraťte řidičák, dodelejte si znovu autoškolu a pak se můžeme bavit.
Já bych zakázal očkování proti vzteklině! Kolik lidí už umřelo, i když bylo proti ní očkováno. Navíc pár lidí už vzteklinu přežilo, i když nebyli očkováni. Čert vem ty statisíce, co umřely ošklivou smrtí. Vždycky je tu šance, že si s tím tělo poradí, přece do sebe nebudu cpát chemii, stejně je to jen byznys!!! A úplně to nejhorší. Víte, že v ČR nesmíte odmítnout léčbu vztekliny, pokud je podezření, že ji máte?! To je protiústavní!
Aneb plodná diskuse odborníků na problematiku virů. Znáte Duning-Krugerův efekt?
Pro ty, kdo volají po obchvatech a vidí v nich spásu a řešení pár čísel: cca 85% aut, co jede po magistrále, má v území uvnitř (plánovaného) vnitřního okruhu zdroj nebo cíl nebo obojí. Čili i když se postaví okruh, tak důvod jet do centra pořád pro většinu lidí bude. K tomu si přidejte, že SJ magistrála je jedna z mála komunikaci, kde dlouhodobě nerostou intenzity dopravy (už jsme ve špičkách na hraně kapacity). Aneb i když někdo zvoli objizdnou trasu, další zájemci o magistrálu se najdou. Pokud bych na něco brblal, tak na to, že Praha má poměrně málo propracovanou koncepci rozvoje dopravy : ( Když se zeptáte, jak bude vypadat doprava a dopravní politika za 10 nebo 20 let... Odpoví vám někdo? Aneb můžete nadávat na Piráty a můžete třeba zapatrat, kdo zrušil např. Ústav dopravního inženýrství, který podobné věci kdysi řešil (aneb kecat do toho, že metro do polí u Letňan nemá smysl se nevyplácí). Pozn. Byl to Bém a teď se priznejte, kdo z vás ho volil : )
Trochu smutné, že už od nezávislosti Barmy 1948 se politika země nesla ve vojenském duchu, kdy neozbrojený odboj a protikolonialističtí politici z předválečného téměř zcela vypadli ze hry. S touto tradicí a kontinuálními občanskými válkami trvajícími desetiletí se pak armádě blbě vysvětluje, že by měla být apolitická. Je to poměrně smutná kapitola uvolňování poměrů v Barmě. (pro rejpaly: Barma je od r. 89 Myanmar, ale tohle označení používám jen když si dávám pivo).
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Langtang Lirung není na hranici.