do 14 dnů má být kabinet úplný, funkční a akceschopný.... zatim je jen úplně nefunkční a neschopný.
Tak možná úplný, na to ostatní se klidně vykašli. Jestli si to nedal doteďka, tak už nemá cenu se vo to pokoušet. Možná je to jen překlep - asi tam mělo bejt napsaný všehoschopný, dneska vám to automat opraví, ani si nevšimnete.
tak si tak říkám.... kdo by asi tak a z jakýho důvodu prodával normální auto (rozuměj: ne hračku na baterky) po 4,5 letech provozu s necelejma 50000 km na budíku. U ropáků je to téměř nový auto, který má za sebou cca 10% rozumně ekonomickýho dojezdu a taková cena má nějakej smysl. Koupit si za 700 000 elektrickýho čerta v krabičce může jen totální magor nebo zelenej idealista, kterej prodal pazdernu po babičce a touží zachránit planetu. Nikdo nemůže vědět, jak s tím předchozí majitel zacházel a u tohodle typu aut je to bohužel přesně ta chvíle, kdy náklady na servis poletěj nahoru jak raketa.
Sašo, Sašo...chtěl jsem ti to hodit, nahonil si u mě body odporem k zelený a eště jedný barvě. Ale v poslední době seš nějak moc namachrovanej, na PROMOPRO se tu fakt nezapomnělo. A ten prapodivnej vocas na vaší kandidátce mi taky zrovna nevoní. S pěti volantama žádná kára daleko nedojede. Pořád mám dost času si to rozmyslet a asi si to opravdu ještě přeberu. Myslím, že byste si ve volbách zasloužili za svý ujetý sprostoty pořádně po čuni. Jestli řvete o politický kultuře, tak jí taky musíte dělat.
A proč má platit za něco, co nekonzumuju????? Kvalita nekvalita. Jako kdyby každej, kdo jde po ulici kolem supermarketu (tady spíš kolem obchodu s prošlým zbožím) musel hodit do kasičky desetikorunu. TZV povinná veřejnoprávní televize nemá v demokracii a v moderních sdělovacích prostorech co pohledávat. Kdo na to chce koukat, ať si zaplatí předplatný. Opačně bych čekal brutální nákladový ořezání jen na zpravodajství a komentáře na vysoký úrovni. Komerční zábava, reklama, sport a ostatní tam nemá co pohledávat.
přísahám, že nejsem žádnej levicovej extrémista a bohatý lidi mě inspirujou, ale na tímhle bych blil.... Čumte, jaký totální zbytečnosti si mužeme dovolit, vy proletáři zas...ný... naleštěte si lopaty, už je pět ráno, zvoní budík, hybaj do háku. Soutěž, která si v těch nesmyslnejch hadrech první rozbije hubu na schodech - jednu museli nosit, protože nemohla chodit.
prdlajs ekologie... ta nikoho nezajímá. Když to nebudu balit, nemusím obaly kupovat a skladovat a převážet a neplatím lidi, kteří to balí. Jde jen o prachy a vůbec by nevadilo, kdyby to pokrytecky neprezentovali jako ekologii. Ale je to OK. Pokud si požíme ekvivalent peníze = energie a ušetřená energie = ekologie, pak je výsledek přínosem.
nevim, jak na vsi... u nás v Praze se tomu řiká kůzlata a jehňata. Možná by si autor moh trochu oživit češtinu nebo se takový krávoviny (skopoviny) rovnou vykašlat, protože jedinej smysl tahle zbytečnýho článku je nahonit body za prokliky. Takže jsem ti přivydělal na chleba, čmárale, ale tuhle rubriku asi smáznu ze seznamu preferencí.
Prosím letecké odborníky o vysvětlení, proč má "dron" dvoumístnou skleněnou boudu a sedačky??? Aby si vobě umělecký geniality, které to říděj, nevotlačily pr..l a dobře viděly ven??? Nebo aby ten krám byl vo trochu těžší, než je potřeba? Až to ty chytrý hlavy dodělaj, maj v plánu udělat porcelánovýho bombardovacího čmeláka a šest metrů dlouhou papírovou vlaštovku na jadernej pohon. Docela chápu, proč tu partu poslali na teambuilding na sibiř, todle už je asi i na Rusko moc silný kafe.
A teď se v Rusku chytnou novejch technologií a začnou vyrábět ze zelenýho papíru neviditelný tanky... Aby byly nehořlavý, namočej je (...pomočej??). Přední pancíř bude slepenej z Leninovejch spisů a neprůstřelný Komsomolský Pravdy a dvakrát natřenej klihem. Pásyy budou kožený, hlavně dřevěný, střílet se bude kamením a do kulometů budou ládovat bukvice
Momentální pravidla stavebního řízení jsou taková, že když teď začnou něco chtít stavět, za 10 let si možná prvně kopnou. Další problém je objem volné stavební kapacity, která tu prostě není - sehnat lidi na práci je skoro neřešitelný problém. Další problém je kapacita investorských organizací, které nedokážou takový objem práce zprodukovat (výkup pozemků, projekce, příprava, stavební řízení, dozory a organizace staveb). Další menší potíž je množství prací dotčených úseků a tudíž blokování dopravy na mnoha navazujících místech. Silnice budou peklo. Pan ministr by si měl oblíct montérky a vyrazit do terénu. Vrátil by se a zaraženě by mlčel. Jeho ODS tu kradla 30 let a teď nás bude školit, jak se to mělo dělat dřív.
Byl jsem u ženistů... nikdy jsme to v provozu neviděli, protože by to nadělalo víc škody než užitku. Bylo tomu uplně ukradený, jestli je pod zemí telefonní kabel do Moskvy nebo metrová trubka ze Sibiře do Staliňáku, jelo by to bez zastavení. Mělo to krásnou přezdívku. Řikalo se tomu "šutromet". Gumy ale znaly daleko lepší zákopový hlubidlo, kterýmu se taky řikalo "kytara".
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Pane autore, je třeba rozlišovat mezi ziskem a obratem. Kdyby měl řemeslník 300 kilo měsíčně zisk, jezdil by na stavbu v mercedesu. Ale on si musí koupit nářadí, materiál, auto, zaplatit účetní, provoz kanceláře, dílny a skladu, k tomu všemu školení a certifikace a kdovíco ještě. Běžte se podívat do nějakýho hobíku, co stojí nářadí pro amtéry - jenže s tím se nedá dělat, takže si to vynásobte 3x.
1 odpověď