Tam u letiště ale není dálnice. Kdysi to bylo volné pokračování ulice Evropská, dálnice začínala až za sjezdem na letiště. Pak, s otevřením kusu Pražského okruhu ulici Evropskou usekli a připojili dálnici. Ale ten úsek silnice I/7 zůstal, takže fakticky D7 není připojena k dálniční síti, nemá souběžnou silnici první třídy a dle Káji Havlíčka by měla být bez poplatku.
Od Barrandova po 3.km d7 je bez poplatku, nicméně se jede z D0 na d7 s krátkým přerušením dálnice cedulí a namalovaným přechodem pro chodce, který ráno i odpoledne vytváří kolony až ke Kladnu, resp. Je to špunt. Kdyby neexistovalo řešení, co jiné dát místo toho, tak beru ... Ale takhle to je šikana.
Tak u křižovatky na letiště je stejně 70 a od sjezdu na Kladno po letiště 110. Pak je mezi letištěm a OC Šestka padesátka a navíc vede územím obce, takže 80. Takže tam nemůžete letět jako šíp stejně. Ale obyvatelé ústeckého kraje mají možná výjimku ze zákona o provozu na pozemních komunikacích....
Nezapomeňme na přechod pro chodce, který tam má jediný úkol: vytvářet několikakilometrové kolony na hlavní tepně z/do metropole, resp. transitní obchvat. Na sídlištích máme co pár set metrů bezbariérový betonový nadchod, ale na dálnici ne, tam dáme přechod pro chodce a kamerku na vydělávání peněz. Jo a ještě uměle snížíme rychlost na pade aby se neřeklo, jaká to je celé šikana.
Lidi to kupovat nebudou. Ne v okamžiku kdy po těch stejných lidech stát chce aby si naspořil miliony na důchod, měli nejméně dvě děti, zrekonstruovali dům na nízkoenergetický/bezemisni,...to jsou miliony na které vám nebude pri stávajících cenách stačit ani nadprůměrná mzda.
Když půjdete na 1 rok do politiky, tak tohle všechno najednou budete mít, a k tomu moře volných peněz. Tam je jiný svět. Jen ten státní dluh se
zvyšuje úměrně s rostoucím blahobytem těchto lidí.
Dodávka začíná být neslušné slovo. Dnes ráno na dvou dálnicích v hromadné nehodě. Tím nechci říct, že zrovna tady byli jejich řidiči vyníky. Ale! Pomalu každý týden několikrát čteme, že dodávka nedobrzdila a narazila do kamionu před sebou. Proč asi? Není nic neobvyklého vidět za volantem dodávky řidiče s mobilem v ruce nebo listujícího zřejmě v dodacích listech. Nedávno nás jeden podjel v odstavném pruhu. Chápu, že je často tlačí čas, ale bezpečnost ostatních by měla být prioritou.
Protože když toho za měsíc rozvezete hodně, tak můžete vydělat i průměrnou mzdu v ČR. Tak lítají na tom x hodin denně.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
To není špatná zpráva pro řetězce, ale pro zákazníky. Viz. vánoční kolekce. Jediné co zabere, aby přišel řetězec, který bude prodávat za opravdu rozumné ceny celoročně a nebude k tomu potřebovat obelhávat zákazníky slevou, která sleva není.
2 odpovědi
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
To je viz všechno v regálech, do posledního kousku zboží.