Nikdo zde nemluví o rušení povinné školní docházky, ale o 4 měsíčním volnu, za který učitelé berou (na rozdíl od ostatních zaměstnanců) plný plat, chápete?
A máte, pane Makyčo, nějaké logické vysvětlení, proč je pořád nedostatek učitelů, když je to tak skělý job? Proč ti mladí, co nastoupí, zůstanou dva tři roky a hurá jinam - do firem? A jaktože vy už neučíte? Byl byste hlupák, kdybyste dělal něco jiného. Kde jinde dostanete za 4 měsíce volna plný plat, jak říkáte?
Paní učitelky, páni učitelé, jen pro pořádek, máte 40 dní dovolené, pracovní úvazek je 21 hodin týdně i s třídnictvím. Vyučující hodina má 45 minut. V době prázdnin jste doma, většinou s odůvodněním, že máte práci na doma, nebo tzv. samovzdělávání. Práci učitele jste si vybrali dobrovolně, nikdo nikoho nenutí v ní setrvávat. Pokud se vám to nelíbí, změňte profesi a jděte jinam, ale přestaňte si pořád stěžovat.
Paní Kacovská, proč máte potřebu veřejně demonstrovat, jak jste hloupá, to je mi záhadou.
Dalibor Martínek si musel pořídit vlastní server, aby ty své pomatené záštiplné bláboly proti komukoli, kdo ho zrovna napadne, mohl někde zveřejňovat. Rád se do učitelů naváží kvůli kvalitě práce - přitom on sám je podprůměrný novinář, který zvládne už jen psát tyhle texty na úrovni Blesku bez ověření dat, bez reálných podkladů. Navíc tipuji, že tuhle podprůměrnou hrůzu, za kterou by se musel stydět i student prvního ročníku gymnázia, musel nechat napsat AI, takhle blbě snad nepsával ani on, ale těžko říct, stárne, hlava už možná tolik neslouží a ztráta soudnosti se prohlubuje. Téměř totožný text navíc recykluje po každých prázdninách, zřejmě už toho víc není schopen vymyslet. Ale líbí se mi, jak ho ta zášť zevnitř žere a žere a docela mu to přeju...Je fascinující sledovat jeho volný pád...
to není víra, to je reálný pohled na problém, je logické, když někdo za Vás přemýšlí a dělá úkony, že se sám zakrnujete a je z Vás omezený člověk, to je logika
To je logika podle Radka Sačka, to je celé. Někteří lidi jako Vy jste díky své prostoduchosti (jinak Kruger -Dunning efekt) přesvědčení, že jste prohlédli veškerá tajemství světa a vesmíru. Jinak řečeno - čím hloupější člověk, tím méně je schopen se uvědomit si svou hloupost a tím více je přesvědčen o svém mimořádně brilantním úsudku. Tolik k vaší logice, pane Sačku.
Tak tohle je soutěž po česku... Konkurence je z principu zdravá a ve výsledku přináší výhodu pro zákazníka. U nás to máme jinak. Místo toho, aby se slavný národní dopravce chytil za nos a vylepšil služby, rozhodl se pro variantu znevýhodnění soupeře, dostane tučnou pokutu, kterou ve výsledku zaplatíme my. Vítejte v Česku.
Je s podivem, jak málo rodičů je dnes schopno vychovávat své děti. Hyperprotektivní přístup rodičů (jako je autorka článku) stojí na začátku toho, jak velké psychické problémy u dnešní dětské generace zaznamenáváme. Je to jedná z příčin nízké frustrační tolerance dětí, jejich neschopnosti čelit sebemenším obtížím a řešit je. Jakýkoli drobný konflikt mezi dětmi (jakých jsme všichni zažili v dětství řadu) je dnes označován za šikanu, řešen rodiči, místo aby dostaly příležitost děti se s podobnou situací vypořádat. Takové děti nebudou s to v budoucnu zvládnout chod domácnosti a úskalí vlastních vztahů.
Škola není kabaret, ale práce. Úkoly jsme měli vždy a všichni. Stejně jako bylo normální připravovat se do školy, pokud jsme chtěli uspět, stejně jako bylo normální, že za špatně odvedenou práci bylo špatné hodnocení. Ani na dnešní děti nikde na světě nečeká zaměstnavatel, který je pochválí za to, že práci odvedly špatně, ale snažily se. Předpokládám, že ani sama autorka není připravena zaplatit za práci kadeřnici, která svou práci odvede špatně, ale přece se aspoň snažila...
Další věcí je autorčino přihlouplé generalizování - navíc bez jakéhokoli faktického dokladu - všechny školy podle ní tutlají šikanu, nikdo nic neřeší, nezve odborníky.
Pokud je paní Soňa nespokojená se vzdělávacím systémem, může konec konců své děti vzdělávat sama - pokud je majitelkou vysokoškolského diplomu, může své děti provést dokonce celým povinným vzděláváním - tedy až do 9. třídy.
Dobrý den, , dokázal byste mi odpovědět na dotaz ,jak to je s umělou inteligencí a autorskými právy...má umělá inteligence nějaká práva na své výtvory...? Například umělá i. vytvoří obraz, dá se tento veřejně použít aniž by byl autor 70 let po smrti?
Autorská práva může mít jen člověk. Na díla vytvořená AI autorská práva mít nemůžete.
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Paní Ivano.
Když čtu ty nářky, že jiní vysokoškoláci mají vyšší příjmy, než pedagogové na ZŠ, vzpomenu si vždy na dobu, kdy jsem se rozhodoval já . Chceš jít na VŠ? Vždyť na to nemáš. Ale víš co, na peďák by to mohlo stačit. Vždyť on ten vystudovaný učitel ( Mgr) je jen člověk, který by měl ovládat probíranou látku lépe než nejlepší žáci. Tedy žádný vynálezce. Jediná věc, kterou má proti těm žákům navíc je to pedagogické jednání. Takže to srovnání s jinými VŠ ( hlavně technickými, lékaři) není na místě.
1 odpověď
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jak je vidět, že i absolvent jiných než pedagogických vysokých škol může být blbec, pane Nováku.
1 odpověď