Tohle je začarovaný kruh, protože Izrael na území těch států útočí taky neustále. Argument obrany tak vlastně mohou používat obě strany.
Historicky to tak jednoznačné není. Ale válka většinou vede k nějakému druhu příměří. Takže otázka je k čemu je vlastně válka, pokud svého protivníka nedokážete na hlavu porazit nebo rovnou úplně zničit....A pak jde o to, kdo si první začal. Historicky byl Izrael několikrát svými sousedy napaden a hlavně historicky je stát Izrael původním obyvatelem tohoto území (mám namysli to, že toto území dříve obývali výhradně semitské kmeny). Mluvím o období více jak 3000 let před naším letopočtem. Arabské národy přišli na území Palestiny a Izraele kolem sedmého století našeho letopočtu. A od té doby je tam nějaký druh konfliktu, který více méně trvá doposud. Většina lidí vědí o historii tohoto území jen to, co se dozví ze zpráv.
No ona byla asi přehledná, jen se během pěti vteřin několikrát změnilo zadání a řešení. Po bitvě je každý generál....
Vidím lidi jak lítají po silnici, zastavím, sám to dělám. Možná ho soud osvobodil, ale zabil ho on a nemusel, stačilo zastavit. Má se jezdit tak, abych dokázal zastavit tam kam vidím.
A pak je tady to "B" a tím je rozvoj umělé inteligence a autonomních robotů. V kombinaci s nutností přijímaní agenturních zaměstnanců ze zemí třetího světa. V historii USA už něco podobného bylo, zaměstnávali pracovníky z Číny na úkor místních obyvatel. Nebo přesun výroby do levnějších destinací. Stačí se podívat na ZF a VW. Ti budou v Německu nejspíš zavírat továrny.
Já jsem na druhé straně názoru. Já mám postoj k zimním pneumatikám jako ke kondomu. Je lepší je mít když je náhle potřebujete, než nemít. Tento postoj aplikuji i na město, není nad překvapení, když si jdete večer lehnout, silnice je venku suchá, ráno se probudíte, a venku je na silnici 15 cm sněhu a venku je nula a nebo 1-2 stupně nad nulou, a vy musíte do práce. odpoledne jedete domů v strašné břečce která klouže jak mýdlo. Pak člověk je svědkem, jak jede auto z kopce téměř krokem, a přesto vidíte, že řidič nemá nad vozidlem kontrolu, a občas dá bodyček nějakému zaparkovanému vozu u krajnice. Netvrdím že na zimákách v takové situaci můžete jet, jak kdyby jste to auto ukradl, to rozhodně né, ale jste na tom o poznání lépe. Když jste svědkem takové situace, tak si řeknete, že vám ty "ušetřené peníze" za to nestojí.
Já mám osobní zkušenosti, mohu říct i letité, víc krát jsem zapadl se zimákama. A věřte že jsem celoročky testoval i v horších podmínkách než jsou obvykle na silnici. Největší problém zpravidla bývá v mezičlánku, který se nachází mezi sedadlem a volantem. Co se týče lidí z města, tak ti jezdí na sněhu vyloženě špatně a těm nepomůže ani sebelepší zimní guma. Hlavně lidi z města věří, že auto s pohonem 4x4 sedí líp na sněhu... Blbě se jim vysvětluje, že na sněhu sedí nejlíp kombík s předním náhonem...
Asi bych se zastavil u těch celoroček. Bydlíme na horách a máme je na obou autech, jak na kombiku, tak na suv. Celorocky se nehodí pro ty kteří jezdí na hraně, příliš rychle, nebo mají chalupu tam kde nejezdí pluh. Pro všechny ostatní jsou celorocky vhodné. My co bydlíme na horách stejně vozime lopatu a řetězy, takže je nám úplně jedno, když toho snehu občas napadne víc. U celoroček na hory platí jedno pravidlo, musíte mít ty nejlepší na trhu. V Praze je to třeba jedno na čem jezdíte. Obecně tohle platí u pneumatik, že máte mít to co potřebujete.Na nějaký škopek do 100 koní si asi nebudete kupovat stejné pneu jako na sporťák.
O řazení nešlo, prokluzovalo to na různě stupně a prostě nebyla přilnavost, je pravda, že sněhu už moc nemáme - pro Prahu atd. ideální, ale když je zima pořádná, sice je to pár dní, tak zimní jsou zimní...
S tím souhlasím, ani u nás na horách nejsou zimy kdo ví jaké a i když jsou tak buď neprojedete s ničím a nebo bez problémů i s celorockami. Dřív to byl problém i s dobrými zimaky a ještě jsem musel vozit lopatu, kýbl písku a řetězy. Celorocky se při extrémní situaci dobrým zimakum nevyrovnaji. Ale takové situace už moc nejsou. Řetězy a lopatu pro každý případ vozím v zimě pořád.
já s tím tedy nemohu souhlasit, loni jsem s těmahle pneu koupil Sharana II s DSG, pneu staré dva roky a vpředu 6mm, při uklouzaném sněhu a kopci jsem měl velké problémy, bylo vidět jak auta předemnou a zamnou jedou podstatně lépe, tak nevím no, osobně jsem si pro letošní rok pořídil zimní
Pokud vám to řadí v kopci tak budete mít problémy. V kopci jedete na nižší stupeň a už neradite...
S tymi pneu suhlasim. No liat do moderneho diesla naftu pofidernej kvality - to smrdi drahymi opravami, na to by som sa nedal. Staci pozriet cenu repasu vstrekovacov, CR cerpadla, ci ceny DPF filtrov.
Mám benzín, když jsem ještě měl naftu, tak jsem stejně používal aditiva. Ale máte pravdu, opravy palivového ústrojí jsou drahé. 😉
Bydlím 760m nad mořem, mám Michelin Crossclimate2 - žádný problém. Obecně doporučuji celoročky i na hory, ale spíš na uježděný sníh, upravené cesty. Pokud bydlíte v hůř přístupném místě nebo na kopci, dal bych přednost pořádným zimákům. Třeba Barumky, nebo některé levné asijské zímní pneu jsou mnohem horší než kvalitní celoročky. A dodám, že do auta bych klidně lil levnější palivo, používal levnější náhradní díly ale nikdy bych na auto nekoupil špatné pneu.
Hledejte trochu více v historii 😘 a nehledejte jen to, co se Vám hodí.
Myslíte, jak v oblasti dnešního Izraele žili semitske kmeny Kananci, Fenicane, Izraelite cca od 3tis před naším letopočtem a až do sedmého století našeho letopočtu, kdy tam přišli z Arabskeho poloostrova Arabové. (Mimochodem Palestinci jsou Arabský národ). A od té doby jsou tam problémy, nebo znáte jinou historii?
🤦 miluju, když se někdo povyšuje. Dělnická třída a členové KSČ byli méně chytří. 🤦 Hlavně, že ty jsi inteligent. Podobný inteligent šéfuje současné vládě. A kam nás vedou, ti inteligenti.
Jen ze slušnosti Vám odpovídám. A kam nás podle vás dovedli komunisti? V roce 1989 je vycinkali a od té doby to s nima jde od desíti k pěti...
Proč myslíte méně chytří? Myslíte že mít vysokou znamená být chytřejší být něco víc?
Ti chytřejší a vzdělanější mají menší sklony podléhat emocím, spíš vás něco naučí člověk s vysokou školou. (sám jsem stredoškolák). Dělnická třída je důležitá, protože na jejich bedrech to stojí. Ale sami bez organizace by toho moc nevymysleli. A ano člověk s VŠ je obvykle významnější než člověk se základní školou.
Moji rodiče a prarodiče mi říkali, že za komunistů se měla dobře hlavně dělnická třída a členové komunistické strany. To znamená, že to byli zpravidla lidé méně chytří a vzdělaní a méně morálně silní. Proto bych se o jejich názor raději moc neopíral, i když jich je v naší společnosti stále hodně...Nepodceňujte mladé. Oni toho ve svém věku vědí mnohem víc než jsme věděli my. To že ještě nepobrali životní moudrost, neznamená že jsou hloupí.
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
Často žili dohromady v míru.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A tomu jste se dočetla kde?