Je to o narodni hrdosti a tu vy pepici nemate max tak u piva a jednou za rok u ms v hokeji......
A co si budem cr repre fotbal kdo by na to sel jeste temer uprostred tydne
My právě svoji hrdost máme, abychom nechodily na každého pepika v českém dresu. Na MS v hokeji jsem byl na finech. Na čutálisty bych šel max na okresní přebor.
Koukal jsem na internet. Vibrační nože tam jsou, to asi není nic nového. Časem se uvidí, jestli je to trhák nebo propadák. Pokud to ale dobře krájí, aniž by jste na to museli tlačit a stačí to jen vést, tak je to asi super. Náročnější klientela to určitě ocení. 8-9 tis není žádná přehnaná cena. Na naše poměry se to může zdát drahé, ale pro bohatší trhy to je za hubičku. Navíc i některé super ostré damašky stojí 5tis a víc.
To je klasika, Euro nikdo normální v tuto chvíli nechce. To je jako malé děcka, já to chci a chci a chci. Zbytečná diskuze.
No nechtějí to lidé, kteří tomu nerozumí. My ostatní, kteří občas vyrazíme za hranice, nebo ti kteří se zahraničím obchodují, což jsou téměř všechny automotivy, by euro ocenili. Eurem se dá platit skoro všude v Evropě - i ve státech, které euro oficiálně nemají (ČR, Polsko, Turecko, Maďarsko.....). Snad všechny supermarkety, příhraniční obchodníci, restaurace a další obchody přijímají eura. Neexistuje žádný opodstatněný důvod, proč by se euro nemělo zavádět. Nejvíc proti euru brojí ti málo přizpůsobiví (nemyslím cikány). A ti, kterým to může být úplně ukradené, v jaké měně mají málo peněz. Mezi nejčastější argumenty proti euru slýchám: naše bankovky jsou hezčí, musel/a bych přepočítávat cenu, vzdáme se něčeho, co nás definuje. A další nesmyslné argumenty. Podle mě, by měl stát výhody eura pořádně vysvětlit, tak aby to pochopil každý.
Můj les moje pravidla, nebo je pořád všechno a všech?
Vy máte les, že Vás to tak štve? Navíc když jsme u toho, vůbec si neumím představit jak by to fungovalo v praxi. migrační trasy pro zvěř, lesní cesty, kdyby hořelo, nebo se někomu něco stalo a další. Mně stačí co jeden nájemce lesa, respektive jeho lidi dělají u nás (nejedná se u žádnou mysliveckou stráž). Má svůj vlastní myslivecký zákon, který uplatňuje i mimo svůj revír. Po lese jezdí, jako kdyby mu to patřilo, pod posedy sype hromady jídla. Občas držkuje na lidi. U mě naštěstí nepochodil, ale manželku vyděsil a umím si představit, že pár turistů také.
Existují jak po desetiletí vedení studie, tak praktické příklady toho, že krajina se o sebe umí postarat sama. Jediný rozdíl mezi rekultivacemi a přirozenou obnovou krajiny je v tom, že v prvním případě vznikne přirozenější a divočejší prostředí, které je mnohem lépe udržitelné. V tom druhém případě vzniká komerčně využitelná kulturní krajina, ovšem s vysokou pravděpodobností negativních dopadů na krajinu, viz právě jmenované jezero u Mostu. To postrádá přirozený přítok, zato má obrovskou odparnou plochu. To znamená, že se do něj musí voda doplňovat na úkor jiného místa, kde se může narušit letitá rovnováha v hospodaření krajiny s vodou.
Jedna věc je ta, jestli má někdo černé svědomí, to se musí vyšetřit a případně potrestat. Ale mnohem důležitější je zamyslet se na tím, co je pro po desetiletí a vlastně už staletí ničenou krajinu na severu Čech z dlouhodobého hlediska to nejlepší. Co bude dobré pro krajinu, bude dobré i pro lidi.
A vy žijete nebo pracujete v oblasti severočeských dolů?
No a pro řidiče, kteří dosud neochutnali opravdu výkonné vozidlo, čím myslím 300HP a více, může stačit "svižné" turbo, pokud tím Holman myslel "oturbený" výkonový ekvivalent tohoto motůrku.
Pořád jsem napochopil proč by měl mít osobák víc než 150 kW... Mám 117 a přijde mi to už hodně. Pro normální slušnou jízdu to ani není třeba. Jezdit jako magor můžete i s 85kW. Stačí se podívat na borce ve felicii nebo v 1. fabce. 😀 Zpravidla nejrychlejší auta na okresce... 😀
S tou prostorností u i30 to platí jen vpředu. Vzadu to už moc dobré není.
S jízdními vlastnostmi je to tak půl na půl. Hodně dělají gumy a verze auta. Fastback s multilinkem a prémiovými pneu bude jezdit líp než Ovečky, už jen kvůli tomu jak jsou ta auta postavena.
Kvalita materiálů je podle mě lepší u háčka, ale to je subjektivní.
Servis je drahý, ale s ohledem na velké série tu bude co nevidět druhovýroba, a pak se většina spotřebáku půjde dát pořídit za příjemné ceny.
V předchozí generaci byly rozhodně kvalitnější koncernové vozy - osobní zkušenost (deset let stará auta se stejným nájezdem). U nejnovější generace obou značek je ten rozdíl menší. Ale jen čas ukáže, jak bude kdo stárnout. Můj osobní typ je že koncern na tom bude líp. Když vezmete vrcholné verze obou značek opět koncern skoro ve všem podstatném vede. Ale i tak je Hiundai dobré auto. Za ty peníze se toho moc sehnat nedá. Autorizovaný servis obou značek najdete skoro v každém městě. Jiné značky se shání hůře.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Když se nad tím člověk zamyslí, tak je to asi dobře. Hodilo by se něco jako rapid hatchback a kombi. Tj o něco větší než Fabie ale ne moc velké, aby si lidi nemysleli, že mají Oktavku v hatchbacku... Scala prostě není krátká oktavia.