Pokud by se taková nadměrná souprava zasekla na kolejích, řidič by to měl ihned ohlásit PČR. Jenže ta by to zřejmě předávala na SŽ a teprve ta by informovala lidi řídící dopravu v úseku/oblasti pro vystavení generálního stopu.
To je příliš dlouhá doba, zejména pro frekventované tratě.
Na chráněných přejezdech by mohlo být něco jako "hlásič" (umístěný např. na sloupku signalizace) takové mimořádné situace a pod kamerou (pro okamžité zjištění situace na místě řídícími pracovníky. a také proti zneužití).
Chráněný přejezd (signalizace, závory) je napojen na zabezpečovací systém, neměl by to tedy být nějaký problém, ani co do nákladů.
Dalo by se tak ve většině případů předejít ztrátám na životech, zraněním, hmotným škodám, výlukám, ...)
Btw: řidič/dopravce nadměrného nákladu nebo soupravy by poté měl být správně řešen, protože si nezjistil (a nezajistil) trasu.
Někam zavoláš a deset minut mluvíš s robotem....takže tak
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Má už vůbec státní vyznamenání...
1 odpověď