Škoda, že jsem nehledal reference na EON před rokem. 8.12.2021 jsem podepsal smlouvu na FVE s EON a po mnoha urgencích mi koncem června 2022 přišel technik. V září jsem měl schválení připojení od EGD. od té doby zase jen urguji a snažím se dopátrat termín montáže. Musím uznat, že EON se mnou komunikuje. Ale stále stejná odpověď – dodavatel Sunconstruct, s.r.o. nemá komponenty (optimizéry) a čeká se na naskladnění. Už jsem jim i nabízel, že ty optimizéry jim koupím na trhu sám. Na to neodpověděli.
Jsem naštvaný a uvažuji o odstoupení od smlouvy. Navíc, pokud bude servis fungovat stejně rychle a ochotně, tak to nechci.
Jsem z Hrušek. Veškerá pomoc, co je na místě, jsou hasiči a lidi z okolí,co se domluvili na sociálních sítích. Do domu nám prší. Ale zítra přijede Hamáček se Schilerovou pro PR foto z místa pohromy, tak pak už to všechno bude fajn..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Škoda, že jsem nehledal reference na EON před rokem. 8.12.2021 jsem podepsal smlouvu na FVE s EON a po mnoha urgencích mi koncem června 2022 přišel technik. V září jsem měl schválení připojení od EGD. od té doby zase jen urguji a snažím se dopátrat termín montáže. Musím uznat, že EON se mnou komunikuje. Ale stále stejná odpověď – dodavatel Sunconstruct, s.r.o. nemá komponenty (optimizéry) a čeká se na naskladnění. Už jsem jim i nabízel, že ty optimizéry jim koupím na trhu sám. Na to neodpověděli.
Jsem naštvaný a uvažuji o odstoupení od smlouvy. Navíc, pokud bude servis fungovat stejně rychle a ochotně, tak to nechci.
1 odpověď