Tleskám Lucii za velmi dobrý vhled, škoda že se toho neujmuli třeba politici, kteří o tom navýšení mají rozhodovat. Nicméně, jsem zaregistroval docela velkou kampan proti poplatkům za rozhlas, pokud by nebyla likvidační pro veřejnoprávní médium, tak by se dala použít úplně stejně jako tento článek. Nastartovat veřejnou debatu co je a co není v kompetencích vysílání.
Jen bych připomněl že:
Rozhlasový poplatek se dle § 2 zákona č. 348/2005 Sb. neplatí za poslech rádia, ale za vlastnictví, držení nebo z užívání (déle než 1 měsíc) rozhlasového přijímače.
Ted nevím, co tím chtěl autor říct, podpora v obcházení smyslu dekarbonizace u domácích kotlů, je přesně v čem? Přeci by mělo být pro všechny velkej benefit že se venku nedusíme kouřem, když přijde zima a začne se topit. Neničíme si zdraví a né že ušetříme pár korun. Nedávko jsem projížděl několika vesnicemi a pak dále v příhraničí, i pak v polsku. Myslím že bylo už z dálky vidět, kdo čím topí ... To je prostě špatně. U baráku, nový auto a z komínu se line tmavý kouř. Chápu že né každý má na zateplení a nový kotel, ale neměl by se z toho stát další sport v obcházení pravidel. Které navíc chrání zdraví nám všem.
Škoda že už i do relativně odborných webů píšou lidi co si nedokážou ani zjistit jak věci fungují a hned vydají alarmující článek. Hlavně že to naláká dost senzace chtivých lidí kteří jsou proti všemu. Druhá část viny je na editorovi který vydává takové sračky jen aby udržel web který má zřejmě problém s kvalitním obsahem, že musí tohle publikovat. Místo kvalitní novinařiny, jen click-baitové titulky a rychlé zkratky.
Pokud jste měli před kovidem v bance 1mil. tak ho tam dnes máte stále. + úroky, nebo jiné zhodnocení. Spočítejte si jak dlouho jste si na ten 1 mil. vydělávali před tím a dnes. na 100% ho dnes vyděláte rychleji, pak si spočtěte co jste si mohli dřív za ten 1 mil. koupit a co dnes. To je ta správná optika zda je dnes líp nebo už líp bylo. inflace, neinflace. Nemáte zač.
Trochu hodně zavádějící, FVE si na barák nedávám abych s tím topil, jelikož v zimě kdy je potřeba topit je učinost panelů na minimu. FVE si pořizuju abych snížil pro 2/3 roku náklady na elektřinu pro běžnou spotřebu, nabíjel auto a chladil klimatizací vnitřek domu. Využití pro celoroční přípravu teplé vody do které padají přebytky vyrobené elekřiny. To je asi tak všechno. Na topení to fakt neni.
Takže vlastně nikdo nic neví ale už předem se všichni poserem. Geniální článek. Takže hlavní je obava ze změn které čeká na všechny stavebníky. Jelikož se neví jestli to budou změny k lepšímu nebo horšímu, predikují tu horší variantu. U úředníků to platí také, oni se budou po letech muset něčemu novému přizpůsobit a nedej bože něco nového naučit, strach z digitalizace je smrtelný.
Myslím že tady vyhrálo ego před ekonomikou 🙂 Hlavní myšlenka že nebude muset servisovat podlahovku asi dlouho nevydrží. Vlastně ano, musí vybourat dlažbu a položit nové folie. Nicméně ještě k tomu užasnému lokálnímu topeništi, 2 metry v okolí se nedá sedět a druhá strana pokoje je studená. 🙂 O druhém patře ani nemluvě. Ale je to krásný a závidím hlavně venkovní prostředí.
Všichni ti co tady píší že 1,5mil za auto nikdo nedá, protože to je pro většinu nedostupný, jen netuší že každý den se prodá desítky aut ještě dražších, ale oproti tomuhle jezdí na naftu/benzín. Prostě lidi mají spoustu peněz a za kvalitu rádi zaplatí. Bohužel většina lidí co píší pod články ty peníze nemá a jediné co jim zbývá je psát komentáře. Auto je super jen bych s autorem článku polemizoval že v té nejlevnější variantě nemá konkurenci, Tesla 3 je levnější a lepší motorově/bateriově.
Dobrá práce od redaktora dnešní zapojení do moderních aut je složitější. Zapojení systémového konektoru a někdy i aktualizace software je o dost složitější než se dřív zapojovalo každé světlo na solo drát. Když se navíc musel každý drát zapojit do světel které se museli demontovat upravit konektor a zase namontovat. To je zase článek.
Nerozumím adorování jakékoli historie. Nikdo by se nechtěl vracet a nikdo by nechtěl jezdit tehdejší technikou která už v době vzniku, byla zastaralá a nekonkurence schopná mimo soc. blok. Měl jsem štěstí na vojně jezdit se skříní. Fakt krom kradení nafty nemám dobré vzpomínky. Lámat tam v terénu půlky a ještě se snažit řídit, nikomu to nepřeju, zvlášt v létě kdy se potila krev.
Co bylo, to nechme historii, tehdy to stačilo, na teoretickou obranu soc. bloku. To je všechno.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Co znamená normální motory? Jako autor máte hodnotit auto, a to je v takové konfiguraci naprostý propadák. 3 válec s přepáleným turbem, je adept na častou návštěvu servisu. Takový design měl přijít před 5 lety, a né dnes.