Je to sice hezké, ale s podstatou lega to nemá mnoho společného. LEGO jsou kostičky, z nichž se staví. Tyhle cíleně vylisované díly bez "špuntíků" je už spíše modelářství, nikoli stavění z kostiček. Ale LEGO jako takové umřelo už dávno...
Nemáte pravdu. Model je sestavený z kostiček, které sdílí s mnoha jinými sety, takže se pořád dají sesypat a postavit z nich cokoliv jiného. Ostatně jeden modelář si přímo z G 500 postavil Unimoga.
Proč ne, jen mě zarazilo "obrácené řazení". Na voliči na středové konzole, je R od sebe a D/S k sobě. Pod volantem je D/S nahoru a R dolů? No přijde mi to víc logické, ale i trochu matoucí. Jako řidiči manuálu, který občas jede i s automatem s voličem na středové konzoli, by mi tohle asi mohlo chvíli dělat problém...
Tím voličem pod volantem se (po)otáčí - dopředu je D, dozadu je R, takže to působí logicky.
Ale zvyknout si na to zabere jen chvíli...
Nač potřebuje řidič extra moc místa na středové konzoli.?? Místo naobil tam bylo , na pití , brýle......také ,a na ostatní má přihrádku u řidiče a v kapse ve dveřích. Co v tom větším prostoru bude mít ??
.
V autě nesedí vždy jen řidič, spolujezdec by si třeba taky rád někam odložil telefon nebo pití...
Milí automobiloví novináři,
běžte s těmito pro větami: "Kombík s pohonem 1.8 Hybrid tak seženete už za nějakých šest set tisíc, což je v dnešní době těžko odolatelná nabídka," k šípku.
Až si vy sami budete kupovat auta, tak vám to jako těžko odolatelná nabídka nepřijde, protože na to prostě nebudete mít. Protože 600 000 jsou dnes pořád sakra velké peníze a auta jsou dnes příšerně předražená a jejich ceny nekopírují ani inflaci. Co napsat třeba o tom, proč je to tak drahé...
Je to tak drahé, protože je to nové. Tolik dnes nová auta stojí.
Drahý Martine, vy jste se nechal od Dacie uplatit, jinak není vaše hodnocení možné. Pracuji v Automotive a ještě Dacia z roku 2024 průřezem všemi modely, má několik poznávacích znamení krom nízké ceny oproti konkurenci.
-Hrozné zpasování dílů
-Již po prvém roce používání rez v podvozkové části, ale i v motorovém prostoru
-Hnusné vrzající plasty v interieru, které se kroutí a odchlipují
-Naprostá absence náhradních dílů
-Velice nepohodlný posez
Shrnu to tedy za Vás a napíši, že největší výhodou DACIE je dostupnost a hlavně "nízká" pořizovací cena, proti konkurenci, což nelze zpochybnit.:-)
Drahý Mirku, mohu hodnotit pouze tento kus Dusteru a pouze v rámci týdenního testování, ale kvalita byla v pořádku, nikde nic nevrzalo ani nerezlo, sezení bylo taky celkem v pořádku (viz popis v článku), takže se pojďme shodnout, že se neshodneme.
A kapříci nepřipluli, nás automobilky podmazávat nemusí - my prostě o dobrém autě řekněme, že je dobré, a tom špatném, že je špatné.
Už jste autore článku někdy slyšel a pevných sandálech, které se ani plánovaně nezouvají snadno, mají pevnou podrážku a nohu pevně "obalenou", jen s většími otevřenými plochami pro větrání? Podívejte se na obuv "rieker". Mohl byste tamní turisticky koncipované sandály také komentovat?
Z podstaty článku plyne, že čím je noha v botě uzavřenější, tím lépe.
V náklaďáku jsem jezdil vždycky bos.V dnešní době už jsou pedály spojky ,brzdy a plynu tak citlivé,že není třeba vyvinout velkou sílu při brzdění a to už nemluvím o tom, že by zmáčknutí brzdy mělo bolet.Naopak.Myslím, že člověk má daleko větší cit než v botech.V článku to je také napsáno že závodníci mají lehké boty se slaboučkou podrážkou.Proč asi?
Jenže rozkládání sil na neklouzavé podrážce je lepší než pár dotykovými body plosky chodidla. Jako profík si holou nohu určitě vytrénujete, ale lidé, co jezdí jen občas, mají v holé noze úplně jiný cit než v botě.
To nijak nerozporuju. I když... bylo by zajímavé vědět, kolik nákupů bylo realizováno na firmy (do fleetů) a kolik aut nakoupily fyzické osoby. To by potom srovnání s jinými značkami hodně pokulhávalo.
Právě že zase tolik ne - není žádným tajemstvím, že většinu nákupů nových aut realizují firmy a podnikatelé... prakticky u všech značek a napříč segmenty (jen ten procentuální poměr se mírně liší).
85 kW za 600t v základu. Tak tomu říkám koupě. Alespoň, že už je to čtyřválec. Kde jsou ty časy, kdy Oktávka byla solidní rodinné auto za rozumné peníze. Naštěstí Oktávka není jediné auto na trhu - Megane, Ceed, i30...
Oba motory nižší výkon dohánějí vyšším točivým momentem - 1.5 TSI má 220 Nm a 2.0 TDI rovnou 300 Nm, takže v běžném provozu pojedou na volně krouťáku a nebude je třeba ani drtit v otáčkách, kde ten výkon není.
Tatře držím palce, jistě není lehké se jako relativně malý výrobce prosadit. Její technická síla je právě ve speciálních vozech do těžkého terénu. Bohužel nikoliv nevýznamná část produkce "mizí" v dodávkách pro armády, potažmo určená pro válčení a zabíjení. Pravda ale je, že když tam nedodá Tatra, dodají jiní.....
Dá se to chápat i tak, že Tatry chrání životy těch, co chrání naše životy.
Autor clanku se snad zblaznil... vsichni vi, jak maji lide "radi" elektromobily, z nichz snad jako jediny dava smysl mild-hybrid. Jinak pomer cena/vykon je naprosty nesmysl (pokud nemate auto na firmu, nenabijite za firemni prachy, nedostanete na nej dotaci a neprodate ho do 3 let). Pokud do toho nacpou 1.2 benzin a 1.5 naftu, pak by to cenove mohlo vyjit kolem 500-600k a nejaky zakazniky si to najde (i kdyz vykonove jsou tyhle motory na tak velky auto uz na hrane). Jinak to dopadne jako dalsi ostatni modely od PSA, ktery maji s jakymkoliv elektro pohonem cenu naprosto mimo kupni silu "planovane cilove skupiny zakazniku". Ale uvidime za par let, treba se pletu 🙂
Psychické zdraví mi ještě slouží, děkuji pěkně. A v článku je zmíněno, že Frontera bude i s benzinový mild-hybridem, a dokonce i odhad základní ceny podle německého trhu (do 600 tisíc). Vyplatilo by se číst celý článek před komentováním. Přeji pěkný den
251
Sledujících
0
Sleduje
251
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Zápletka houstne: Red Bull ztrácí, McLaren posiluje, na záda jim dýchá Ferrari... jen škoda, že do bojů nedokáže výrazněji promluvit také Mercedes.
2 odpovědi