To je asi jakýsi stav mindráku či nutnosti z nouze vykrádat pro E-auta slavné designy a názvy. Přitom je paradoxem, že tyto auta se nestaly oblíbenými a nesmrtelnými tím, že byla drahá a nepraktická, ale přesně naopak.
Retrovlny se pravidelně vracejí byly tu i za dob spalovaků (New Beetle, Mustang 5 atd.).
Tak rano ctu clanek o tom jak nejaky velitel Renaultu nadava ze je to des s prodejemi Renaultu a ze diky novym vecem budou az o 40 procent drazsi a garaz tady ma clanek jak slunickar o migrantech. Ja myslim ze v te garazi se uz vsichni zblaznili.
Vycházíme z reálných dat prodejů a nadšení českého zastoupení, kterému se loni opravdu dařilo.
Pěkná lež. Podle vašeho ceníku Bigsteru jsou dvě nejdražší verze o dost dražší než začíná Karoq. Takže vaše věta že nekdražší verze jsou levnější než začíná Karoq je jen bohapustá lež.
Srovnávejme jablka s jablky, prosím - Bigster 1,2 TCe 140 s manuálem a v nejvyšší výbavě Extreme je za 625 000 Kč, srovnatelný Karoq 1,0 TSI 115 s manuálem v akční výbavě 130 let stojí 649 900 Kč. Podobně nejdražší Bigster 4x4 je levnější než Karoq 4x4, nejdražší Bigster s automatem je levnější než Karoq DSG.
Aby platilo to, co nám vyčítáte vy, musel by titulek znít: "Nejdražší verze Bigsteru je levnější než Karoq v základu". Tak ale nezní.
počet kusů prodaných aut není to hlavní. Spíš jde o to, kdo na těch autech víc vydělá. Když si vezmu cenu Tiguanu, T-Rocu a Golfu, tak je vítěz jasný....k tomu ještě Octavie. Proti tomu má sice Renault s Dacií prodaných víc aut, ale podstatně levnějších
Byl byste překvapený, Dacia pár let zpět (ale nejspíš to pořád platí) měla lepší procentuální marži než některé prémiové automobilky a Škoda na tom byla (a asi stále je) lépe než VW.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A dokáže je řídit všechny najednou
2 odpovědi
511
Sledujících
0
Sleduje
511
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Stačí, když dupne, a všechny přijedou samy ;)
1 odpověď