Pokud platí ta závěrečná tabulka, tak se jedná o auto velikosti RAV4 s naprosto shodnými parametry (připadá mi, že zpracovatel článku sáhl po špatné tabulce - naprosto přesná kopie RAV4).
Tím chci říci, asi dobré auto, ale velikostí nic moc. Kodiaq se nemusí bát. minimálně co do požadované velikosti.
Čekal jsem, že se bude jednat o auto délky kolem 5,0m, to by pak bylo zajímavé. Takto jen šedivá myška v přehlceném segmentu..
Správný postřeh, tabulka byla úplně blbě 🙁
Ale už je opravená se správnými daty, omlouvám se za zmatky.
Vše co jste tu vyjmenoval platí i pro silniční motocykly a ještě to můžete znásobit 2x. Mají jen dvě kola, vyšší maximální rychlost i zrychlení (viz. řada testů, doporučuji YouTube), poměr hmotnost/výkon je "neošiditelný", to jen na okraj. V této zemi (na rozdíl např. od Itálie nebo Španělska) jezdí většina zdejších obtloustlých chlapů, nacpaných knedlíkama vleže v autech, proto budou vždy stranit F1.
Naprosto souhlasím, na motorce navíc ještě pracujete nejen se strojem, ale i s tělem, takže o to fyzičtější to je. Ale já jen argumentoval, proč F1 není pro "cvičené opice" ;)
Do kokpitu F1 můžeš posadit cvičenou opici a mechanici v depu to zařídí. Ale tihle borci musí mít takovou koordinaci při ovládání motorek ve smyku, akceleraci nebo brždění, že zůstává rozum stát...
No, to není tak úplně pravda. Řídit F1 je pořád mistrovství - především kvůli rychlosti, ve které se všechno děje (a tedy nutnosti bleskových reakcí a rozhodnutí), a úzkém spektru podmínek, kdy ten monopost funguje optimálně.
tim "dlouho" myslite fakticky zakaz od roku 2035 nebo skorozakaz jmenem "Euro 7" od 2025?
Zákaz je až za 10 let, do té doby budou EV tak dobré a dostupné a infrastruktura tak kvalitní, že po ICE už nikdo ani neštěkne - podobně jako tlačítkové a dotykové telefony. Euro7 bylo změkčeno natolik, že se ICE skoro nedotkne (respektive EV ovlivní stejně).
Nechápu lidi jako Vy, že můžete psát takovéhle nesmysly. Zákaz aut se spalovacím motorem je schválen. Elektroauta jsou nefér zvýhoďňována aby lidé byli v podstatě přinuceni si je kupovat. A vy napíšete, že nikdo nikoho nenutí.
Zákaz až 2035. "Nefér zvýhodňování" je cenově pouze vyrovnává na úroveň spalováků, aby si každý mohl vybrat podle toho, co chce a co mu vyhovuje, a ne jen podle peněženky. Navíc v ČR je veškerá legislativa a podmínky (pojištění atd.) tak vstřícné, že si vážně můžete vybrat podle sebe.
56
Sledujících
0
Sleduje
56
Sledujících
0
Sleduje
Proč bych se měl omezovat? Za ty peníze chci auto co je všestranné. Ne, že Volvo řekne ušetříme za ložiska, brzdy tlumiče ale auto ti prodají za plnou cenu to fakt ne. Kromě toho jde o svobodnou vůli...já sám se chci rozhodnout. Kromě toho na dálnici předjíždím kamion co nejrychleji
1 odpověď
362
Sledujících
0
Sleduje
362
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Můžete se svobodně rozhodnout jít k jiné značce, tak proč Volvo kritizovat za jejich svobodné rozhodnutí omezit kvůli bezpečnosti maximálku, když to jejich zákazníkům evidentně nevadí...?
1 odpověď