Podle zveřejněných čísel o počtech příslušníků Policie ČR neměla nikdy tato země tolik policistů na 1 000 obyvatel jako nyní!!!!! Z tohoto pohledu patří ČR jako jedna ze zemí s nejvyšším počtem policistů v Evropě! Z toho lze jasně usoudit, že problém je asi někde jinde!!!!
Statistiky možná ano. Ale když se mezi policisty pocitaji i kurýři, někteří techničtí a administrativní pracovníci... Realita je úplně někde jinde.
Hezky napsané, bohužel bez efektu... Nic se nezmění, krize se bude dál prohlubovat. Dokud se nestane fakt průser. A to je nen otázka času. Z těch "5%" jsou nakonec pouze 3 do tarifu. Od srpna nam na oddeleni sebrali 500 z jiného příplatku a kolují informace, že od ledna bude příplatek opet snížení o dalších 500. Ja osobně čekám na nárok na rentu a pak také zmizim. Ze slibovaných 15% do tarifů jsou nakonec ubohé 2-3 stovky v hrubém... A tak je to u vnitra se vším...
Místo, aby se problém řešil vytváří se překážky! Třeba směr Karlovarská, Bílá hora, Vypich, tunel Blanka. Dcera jezdí do školy Hostivice - Bílá hora. V jízdním řádu cca 15 minut. Skutečnost 45 - 50!!! Problém není ani tak v množství aut, ale v propustnosti na trase. První problém je přechod na Bílé hoře na tramvaj. S tím se ale asi nic moc dělat nedá. Dál je tam křižovatka na Vypichu!! a její zúžení ve směru do centra, kde se rozšířila zastávka pro bus a tramvaj na úkor jízdního pruhu. Přitom tam je dost místa pro zachování dvou pruhů!! To samé se opakuje o zastávku níže!! Dál je na této křižovatce problém v tom, že se zde vytvořila konečná pro městské a meziměstské busy, které zajíždějí k metru Motol. A aby toho nebylo málo chtějí tyto "hlavy pomazané to pohnojit" ještě zřízením bus pruhů od hranic Prahy, resp v úseku Jiviny - Slánská (Klokočka - Hornbach).
Zužování je ale cílem. Upřímně se divim, že kolem Kaufu jsou ještě dva pruhy. Ještě bych zúžil celou D7 na jeden pruh (z pravyho udělat bus pruh), aby se zpestrila doprava v stck a usteckem... A D6 taky 🤣😂🤦
Osobně vidim problem v nedostatku P+R na P5 a 6. Tech pár mist na Zličíně je tragédie a parkovat na Letišti??? To člověk nechá půlku vejplaty za parkování.
Proč nedají daň na elektromobily. Nakonec ničí silnice více než běžný osobák, neb jsou těžký.
časem je budou muset zdanit... jen to ještě chvíli potrvá, ale nebude to zase tak dlouho... . Fosilů bude ubývat, protože vyrábět je bude trestným činem, stará auta nám pošlou mimo silnice stanice emisních kontrol, generálky motorů a různých filtrů budou nerentabilní i vzhledem k neustále se zvyšujícím cenám emisních povolenek se do 10let provoz fosillů nevyplatí. No a státu nezbude nic jiného, než napálit daň za každý ujetý KM elektromobilem, zrušit vyjímku za placení dálnic, zavést speciální daň za každou KWH poslanou do EV....
Rozumím, ale dovolím si taky pár argumentů. El. auta se budou rychle zlevňovat, baterie s pevným elektrolytem mají větší hustotu uložené energie, prodlouží se dojezd, který je pro většinu odpůrců jen takovou mantrou nebo obcesí. Pro většinu lidí by stačil dojezd do 400 km, málokdo jede 500 nebo více km v jednom kuse bez odpočinku nebo zastávky. Ve městech roste počet nabíječek zejména u obchodních center, během nákupu se auto pohodlně nabije minimálně na těch 80%, z okna ve druhém patře na sídlišti (což je opět častý argument) to nikdo nepředpokládá. Kapacita baterie s časem klesá, nicméně baterie se opět významně zlevňují a navíc na výměnu baterie jednou za život auta prakticky našetříte úsporami za drahé servisní prohlídky aut se spalovacím motorem a obecně nižšími provozními náklady, ve své podstatě ani nemusí být nutná výměna celé baterie ale jen části článků, které vykazují největší opotřebení. A právě pro lidi na vesnici jsou el. auta vhodná, 1/2 roku budou jezdit zdarma, pokud si pořídí FVE po zbytek roku budou doplňovat el. energii ze zásuvky, zatím stále výrazně levněji než u čerpací stanice.
Souhlasím, že EV má své výhody. Ale upřímně kterou polovinu roku myslíte? Běžný člověk chodí do práce i přes léto - odpoledne nějaké kroužky s dětmi, zařizování. Doma jsem když se povede kolem sedmé, takže auto docucnu max. při západu slunce, nebo do auta "plyvnu" pár kapek z bateriového úložiště. Pokud tedy mám doma FVE, jejiž pořízení taky není uplně zdarma a ne všude to je ralizovatelné. Takže mi stejně zbude veřejná dobíjecí stanice s cenou od 8 kaček za kWh... Já neříkám, že to nemá smysl. Pro určitou skupinu obyvatel ano. Ale pro mě osobně zatím stále převažují negativa. Říct někomu - přestaň jezdit se spalovákem, postav si si na pronajaté nemovitosti FVE, kup si EV... prostě není to pro každého.
Nemáte nohy, nebo pár korun na MHD? nebo více korun na el. auto, která budou dále zlevňovat.
Nohy mám S MHD problém nemám. Ale jsou situace, kdy to auto je prostě nezbytné. EV se nebráním, pokud mi to začne dávat smysl. Pokud za dejme tomu 600 tisíc koupím nové auto s dojezdem 500 km, životností baterie 15 let, auto si budu moct nabít v okolí domu (ze zásuvky z bytu z 2. patra natahovat prodlužovák nebudu), tak proč ne... Vám to třeba smysl a význám dává. Já bez auta nejsem schopný fungovat, protože na vesnici, kde jezdí autobusy v úterý a ve čtvrtek, kde nejsou služby...
Samozřejmě že s přibývajícími el auty by Praha přicházela o velké peníze. Majitel el auta samozřejmě pokud po Praze jezdí neustále, ušetří na parkovném celkem majland a o ty právě přichází Praha. Takže z toho máme jedno velké poučení, když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají. Teď ještě může nastoupit další problém pro majitele těchto aut a to tím, že pro ně u nabíječek stoupnou i ceny za nabití, které bude muset akceptovat, pokud bude chtít jezdit a troufnu si říct, že nakonec nebude provoz vůbec levnější než u spalováků, nebude-li nakonec ještě dražší. Takže když si spočítáme cenu za takové auto, pokud zrušíme i dotaci pro podnikatele, provoz, dlouhé nabíjení, malá pravděpodobnost jeho prodeje po několika létech, uvidíme, kolik těch zájemců o ně nakonec bude. Sice netvrdím, že určité výhody tyto auta nemají, ale když se sečtou plusy a zápory, tak to nebude pro mnohé výhra takovéto auto vlastnit.
Levnejsi to nebude a nic jiného nám stejně nezbude... Protože spalovaky nam odstavi emisni stanice. Oni nas donuti k tomu, abychom proste nemeli svobodu pohybu. EV budou časem také platit emisní povolenky podle spotřeby, budou platit daně za ujetý kilometr a chci vidět ti cenu na konci jeho životnosti. Ne tu prodejní, ale tu, kterou bude muset majitel uhradit za likvidaci té tunové baterie...
Nebudu posuzovat okolností této tragédie. Má to 2 aspekty. Měli policisté zapnutí výstražná světelné a zvukové signály (majáky a siény)? Pokud ano, tak auto, do kterého policisté narazili měli uhnout, pak tedy jde o jednoznačnou vinu daného řidiče. V podstatě, měl zastavit i vůz, který byl pronásledování. Pokud policisté výstražné svetla zapnuty neměli, jednoznačně jejich vína. Nebudu posuzovat, jak se nehoda stala, ovšem i pokicista který seděl za volantem měl dávat pozor, zřejmě ten pozor nedával, je nutno zvážit podíl viny, pokud ale neměl pustině majáky, tak je to jednoznačně jeho vína lze předpokládat, že nejel povolenou padesatkou
Právo přednosti v jízdě není povinnost. Právo přednosti v jízdě není absolutní přednost!!! Vozidlo s právem přednosti v jízdě musí dbát zvýšené opatrnosti a neznamená to, že může prolítnout červenou na křižovatce, kde není za roh vidět jen proto, že má zapnutou diskoteku na střeše. Mám zapnuté majáky, srazím chodce na přechodu, který jde na zelenou a zabiju ho... jeho vina? Byl hluchý, zamyšlený, možná měl sluchátka a neslyšel... ale šel na zelenou a nenapadlo by ho, že někdo pojede na červenou mimo rychlostní limity... To nemyslíte vážně, že ne...
Myslíte ten řidič tuningového auta, který s předmětnou nehodou neměl nic společného? Ten řidič tunnigového auta, který třeba jel i ryhcleji, než je v daném úseku povoleno? Ten řidič, který se o té údajné honičce dozvděl možná až z tohoto článku, protože tam jel o pul jedné ráno "normálně" osmdesátkou a ani nezaregistroval, že se za ním z boční ulice nějaké policejní auto rozjelo? Neobhajuji porušování rychlosti... ale stálo to za smrt, za zranění... nesmyslné... Pomalu se přesouváme k honu na řidiče vozidel s nevyhovujícími emisemi. Takže až zde bude za pár měsíců obdobný článek ve znění - policisté pronásledovali vozidlo s kouřícím vyfukem, které zahlédli při výkonu služby v protisměru na jižní spojce a při snaze ho donhonit zavinili dopravní nehodu s úmrtím... budete označovat za viníka řidiče, kterému při cestě do zaměstnání odešlo třeba turbo... ?Pane Čapek - zjistěte si nejdříve relevantní informace, než začnete šířit bludy.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Skvěle natočeno. Palec nahoru... Jen pozor pane Šídlo, aby jste nedostal vytýkací dopis od vykulené činčily z Kolina za hanobení dobrého jména policie :-D