Je to už třetí tragikomické vystoupení Slavie v EL. Impotentní zakončovatelé mají nosánek nahoru, ale nakonec skončí s hlavou v dlaních a po sezoně si řekneme, že to zase nevyšlo. Bohužel rozhodčí jim nepomáhají tak, jako v lize a na to oni hoooodně spoléhají, ale EL je jiný kalibr a nějaká Slavie je všem ukradená.
Uvědemuješ si ty mudrlante , že 95% procent času jedeš na 10-15 kw a tak do max 100Nm. Při najíždění na dálnici nebo při předjíždění v situaci, kdy by jsi předjíždět vůbec neměl, si na pás sekund šáhneš tak na 50 kw a plný krouták a pak zase klesneš na těch 15 KW . Troufám si odhadnout, že pokud nejsi nebezpečný "Niki Lauda" , kterého nechce nikdo nikdy potkat, tak ses nikdy přes 50 KW nedostal.
Nesmysl to jsi cetl kde?
Ano, měl jsem zamluven Nissan Townstar, ve verzi Tecna. Moc se mi líbil, minulý rok diesel nenabízelo ani Kango. Pouze benzínové verze s různým výkonem. Diesel v Citroenu, či Oplu atd. jede lépe, vyzkoušeno. Ta 1.3 byť s vyššími kW jede skvěle, ovšem taková ta hladká jízda... A cena o 110000 vyšší, než Stellantis v naftové M verzi, nikoli N1. Jistě chápete.
Ta cena je nesmysl, zrovna jsem se díval na Karpata kde představoval Peugeota a ty ceny byly brutál, bylo to teda slovensko, ale nevěřím, že je to u nás levnější. Dnes Kangoo v benzínu za 500tis. Silnější nafta od 565tis. a vyšší výbava Techno za 615tis se mi oproti Stellantis nezdá moc. Tam za ty love snad mají ten děsný 3 válec v benzínu. A Nissan je někdy úplně mimo s těma cenama, se ani nedivím, že nic neprodávají. Originál je originál, proto bych určitě poptal Kangoo....
Kecy v kleci, mnoho lidí neumí AdBlue ani natankovat, pak s tím musí do servisu. Čistou soustavu AdBlue řešit stejně jako náklaďáky a autobusy, od novoty 2cl kapaliny proti krystalizaci a máte po problémech. Řeší to stejně Mercedes, Audi, VW, Ford, stačí se zajímat. Asi Vám nedošlo, že používají stejné komponenty od dvou, nebo tří výrobců. Naopak, nemusí řešit permanentně EGR jako VW u dieselů okolo roku výroby 2010-2016. Vodní pumpa může odejít u jakéhokoli auta, hlavně u některých motorů Mercedes, BMW. Laskomina po 20-30 tisících a motor ven, jelikož jinak nejde vyměnit. To samé některé Toyoty, chcete vyměnit palivový filtr? motor ven. A nenapadlo by mne cokoli hanit. Za sebe tento diesel je moc dobrý, stačí měnit častěji olej jako u každého auta. Škodovky (nové, máme v rodině jak naftu tak benzín 1,5) na tom nejsou o nic lépe, jen kvůli eko nařízením. A ano, toto auto jsem chtěl, jelikož náhrada neexistuje. Má totiž velkou nosnost, kdy tam naložíte bez problémů pět dospěláků a nářadí, osobní verze 650kg, pracovní 850kg. Žádné jiné MPV tuto nosnost nemá, takový SMax je výsměch, byť třeba hezký a dobře jede, v hybridu pohotovostní 1865kg, max 2340kg. 130 to jede na 2100 otáček v manuálu, při spotřebě 4,8l plné auto. Co byste chtěl více. To není auto na ozdobu, ale na ježdění.
Náhrada není jo? Tak se zkuste podívat ještě jednou a lépe. A třeba najdete 🙂 a můžete zůstat ve stejné zemi výrobce Citroen.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A také ostuda pro MB fanoušky, diváku tam bylo jako na Duklu a to si myslím klub Mladá Boleslav nezaslouží. Fanoušci MB styďte se.