To je skvělé a jaké bude tempo výstavby? Pokud jako dosud u všech našich dálnic s výjimkou dostavby D4, kterou ovšem staví soukromá firma, tak očekávám slavnostní přestřižení pásky v roce 2050.
D4 se staví standardně, pouze je k vidění více techniky najednou a na více úsecích, všechno staví soukromé firmy, státní neni žádná, PPP je nejdražší možný způsob výstavby.
Autor objevil Ameriku? Tato přeprava už fungovala v osmdesátých letech, kdy jsem pracoval u Vodních staveb Praha. Všichni naši novodobí úderníci si myslí, že se tady vše postavilo samo. Ne, postavili jsme to my, dnešní důchodci.
ještě dříve jak v 80tých, běžně se takhle zaváželi i obalovny viz PSVS na Maninách a nebo vlakem do Středokluk,kde byla zřízena vlečka do areálu. Je třeba dodat, že develeopeři celý přístav zastavěli, a do středokluky jezdí přeložený sklopky asi 20let a nikdo s tim nehnul ani reportáž v tv
Tak Metrostav musí nějak obejít zákaz VZ, který má. Určitě bych se nebála, že tunel bude mít na starosti někdo nezkušený. Dle mého názoru je to jenom o tom, aby tam byla jména těch, co nemají přímou návaznost na mateřskou firmu. Ale Metrostav si to jistě ošéfuje tak, aby bylo vše ok. Jak papírově tak reálně.
To obcházení je prostě problém. VZ se šijí na míru, protože když se soutěží na cenu a přihlásí se někdo, kdo ty zkušenosti nemá nebo produkty nejsou tak kvalitní, je to finančně pak daleko nákladnější. Nemluvíme nyní o metru, ale celkově. Máme VZ na kancelářské potřeby, samozřejmě cena na prvním místě. Pak to dopadá tak, že nakoupíme levněji, ale větší množství kvůli nekvalitě. Levné spony do sešívačky často končí v koši, protože se po sešití rozpadnou nebo se zaseknou v levné čínské sešívačce 😄
Co se týká tunelu, tak ano, mohou tam být zkušené firmy ze zahraničí, ale jaké máme jistoty a garance u nich?
to nejsou firmy, které by byly na trhu týden...jsou tady od 90tých let a referencí mají více než dost
Pokud ti přijde, že nebylo vzato v potaz tebou citované, doporučuji kontaktovat přímo soud. Ovšem obávám se ale, že to bude celkem zbytečná práce a uděláš ze sebe hlupáka, přesně tyto paragrafy jsou celkem zjevně v článku, resp. v odůvodnění soudu, jednoznačně řešené...
spíš jde o to, že to přidání při předjíždění zažívám denně... ne že bych věřil tomu,že soud porušuje zákon
parragraf 17 jasně hovoří o tom, že cituji : (4) Řidič předjížděného vozidla nesmí zvyšovat rychlost jízdy ani jinak bránit předjíždění.
(5) Řidič nesmí předjíždět
a) nemá-li před sebe rozhled na takovou vzdálenost, která je nutná k bezpečnému předjetí,
b) jestliže by se nemohl bezpečně zařadit před vozidlo nebo vozidla, která hodlá předjet,
c) jestliže by ohrozil nebo omezil protijedoucí řidiče nebo ohrozil jiné účastníky provozu na pozemních komunikacích,
tzn, že dle popisu události vinou nesu všichni zapojení do manevru, ne jen řidič kamionu. a je klidně docela možné, že řidič kamionu v počátku to na bezpečné předjíždění měl, ale netušil, že ho omezí dvě individua, což se stává velmi často a je to jeden z nejzávažnějších přestupků, bohužel se nejhůř prokazuje
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Prorussacko jdi do pryč.Slava Ukrajině v boji s russackym fasouny.
2 odpovědi
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
soudruhu, existence fašismu a jeho oslavování je prokázané již desítky let na Ukrajině,nikoli v Rusku, možná by to chtělo trochu postudovat a ne tady urážet lidi za jejich názor, nebo ty jsi taky něco víc? lepší rasa?
1 odpověď