Co konkrétně nefunguje na platformě MQB EVO? Platforma není celý vůz.
Nejdříve přestala fungovat svítilna nad zrcátkem, spojeno s rozsvícením kontroky airbagu, protože nesvítila kontrolka deaktivace airbagu nad zrcátkem. Opraveno v záruce. Poté aktualizace software, při které přestala fungovat i funkce SOS volání. V tuto chvíli už nebylo auto podle mého názoru způsobilé k provozu na pozemních komunikacích. Infolinka Cupra mne odkázala na své servisní zástupce. Termín opravy 2 měsíce. Po příjezdu z opravy sporadicky nefunguje pomocník parkování a parkovací čidla. Řešení v záruce nechám na novém majiteli. Auto má skvěle naladěný podvozek, diferenciál VAQ je neuvěřitelný a mohl bych pokračovat. Bohužel musím uzavřít rčením, že řetěz je tak silný, jako jeho nejslabší článek. Zoufalá elektronika, jejíž displej nejde při jízdě v noci ani vypnout ničí veškeré plusy uvedené výše. Zajímavé je, že jsem o problému psal několika motoristickým redakcím a nikdo to nepovažoval za téma na článek. Skončil jsem u obyčejného koncernového auta se čtyřmi kroužky, které není lepší, ale nemusím se bát, jaká hláška na mě zase vyskočí. Nevermore Cupra!
Cupru Leon se silnějším motorem 180kW máme, auto je tak jak se píše v testu. Jede pěkně, ale s elektronikou jsou stále problémy. Bohužel to není problém jednoho kusu. Po půl roce odešla svítilna nad zrcátkem. Infotainment při aktualizaci zamrzl tak, že nefungoval ani systém nouzového volání. Termín opravy byl za 2 měsíce - aut s tímto problémem prý je hodně - svolávací akce. Po opravě aktualizace přestaly fungovat parkovací senzory a pomocník při parkování. S autem jsem tak spokojený, že jsem s ním nenajel víc než 2500km za rok. Raději jsem koupil jiné, ojeté, které není postavené na nefunkční platformě.
A proč ne, nechodí mě nic do schránky a já můžu on-line posílat zprávy a dokumenty a když to není zdarma na úřad, tak to vychází levněji než doporučený dopis se stejnou váhou. A to že musím daňové přiznání posílat elektronicky je také pohodlné, z interaktivního formuláře to rovnou pošlete přes datovou schránku a je to jednodušší než jsem čekal. Takže nevidím jedinou důvod, proč ji nemít dobrovolně. Kdo chce, ať si chodí na poštu jak ve 20 století, každého věc.
Pro mě je datová schránka úleva z čekání, jaký dopis do vlastních rukou mám na poště, většinou po víkendu, k vyzvednutí. Určitě to má plno chyb,i bezpečnostních, ale za ty klidné víkendy mi to stojí.
Máme stejné auto jako v testu. Automat se dá v režimu S přežít, motor a podvozek skvělý. Neuvěřitelný výjezd ze zatáčky pod plynem. Spotřeba může být i 6,5l, ale kvůli spotřebě se kupují jiná auta. Po té, co jsem dokázal vypnout ambientní osvětlení, nehraje interiér roli. Sedačky velmi dobré. V oblasti bederní páteře ploché, bez možnosti nastavení. Skvěle svítí. Parkovací asistent dokázal narazit na obrubník. Tragedie je infotaiment a dotykový displej, který v noci nejde zhasnout, jen ztlumit. Při přebírce auta zabralo nejvíc času nahrání nesmyslné appky. Kvůli infotaimentu už bych si toto auto nekoupil.
Skoro třicetiletý boj kolegy Jindry Šídly vstoupil v pátek do finále. Jindro, díky za výdrž a urputnost. Naprostý souhlas s větou: “Ne, vepřín nebouráme „kvůli Romům“ a nezkoušejte na mě už nikdy tu hloupou otázku, „kolik z nich to vlastně zajímá“. Protože to má zajímat především nás, bílou většinu a naše děti.”
Jediné, čemu nerozumím je skloňování: 'Jindry Šídly', napsal bych: Jindry Šídla. Jinak díky za Vaši práci!
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Je pravda, že i u naší nejbližší plničky Jerez de la Frontera se zvedla cena z 0,98 na 1,14€. Čeští dodavatelé používají stejný vzorec výpočtu, jen tam mají jinou marži.