Co mě zaráží spíš je fakt, že kdybychom se měli tak špatně, jak tu chlastenci papouškují, tak by o tolik nevzrostl počet aut na obyvatele... Což nabírá ještě větších obrátek, když si člověk uvědomí že většina aut co v Česku jezdí jsou starý pekáče a dobrá pětina prochází technickou jen díky úplatkům... A povinné ručení a pojištění na tyhle pekáče není levná sranda...
Pán asi pracuje na STK že je tak moudrý.
Upřímně nechápu, proč někdo chce dobrovolně podstupovat martyrium spojené s provozem naftového auta. Jsou s tím jenom potíže. Je to hlučné, smrdí to, musíte kvedlat nebo čekat až si to zařadí, většinou nízký výkon a nudná předokolka. Každou chvíli do servisu, benzinky jsou buď drahé nebo s frontama, provoz stojí majlant, bojíte se vstřikovačů, dvouhmoty, AdBlue, EGR, DFP atd. Nafta může být nekvalitní, v zimě zatuhnout, můžou vám ji ukrást. Pokud si nenecháte dodělat drahé a užrané nezávislé topení, tak v zimě škrábete skla jak dementi a první kilometry mrznete, v létě si auto nevychladíte dopředu každopádně. Když zůstanete viset v koloně, musíte vrčet zbytečným motorem abyste měli teplo/chládek. Zlatý elektromobil, ten komfort užívání je velmi výrazně lepší. Doporučuji vyzkoušet. Nabíječky jsou dneska už všude možně, když máte domek nebo garáž, tak máte soukromou "čerpačku" doma. Tolik mezi lidmi obávané výměny baterií se v praxi dělají velmi vzácně (a i tak jde většinou jen o jeden modul, nikoli celou baterii), dnešní baterie mají životnost řádově statisíce kilometrů, tedy podobně jako spalovací motory. Dojezd při každodenním provozu neřešíte. Jen k tomu moři dojedete o půl hodiny až hodinu později, což je ovšem vzhledem k výše uvedenému jen drobnost.
Tak podle toho co zde popisujete tak buď co víte o autech máte jen z doslechu nebo jste vlastnil pěkné šunky,jinak by jste tohle těžko vyplodil.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Další z řady tendenčních článků který má navodit iluzi jak vše jde letos skvěle.
1 odpověď