Tleskám:-D Jelikož nepíšou nic o úpravě dsg 500, tak jím to moc dlouho nevydrží. Standartní dsq 500 ma maximální krouťák 600 Nm, takže nadopované turbem na 661 Nm točivého momentu, znamená PÁPÁ DSG:-D
Myslim, že to neni potřeba řešit. DSG v Superbu pracuje na hraně toho, na co je stavěná (420Nm), zvedat výkon u Superbu 3 bez výměny převodovky (třeba za DSG z Kodiaqu) je hazard, Superb prostě neni stavěnej na víc.
Pokud nevyměnili převodovku, tak je to jenom PR stunt. DSG v Superbech 3 zvládala zezačátku jenom 350Nm, pozdějc 420Nm, DSG v Superbech pracuje na hraně toho, co vydrží. V Kodiaqu se tolik nešetřil a měl lepší DSG.
Teda gratuluju asi k penězům od vybraných dealerů čínských krámů. Jinak si nedokážu vysvětlit absenci jakýkoliv zmínky o Royal Enfield, kterej dělá dost poctivý motorky a do 200 tisíc má snad všechny modely.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tleskám:-D Jelikož nepíšou nic o úpravě dsg 500, tak jím to moc dlouho nevydrží. Standartní dsq 500 ma maximální krouťák 600 Nm, takže nadopované turbem na 661 Nm točivého momentu, znamená PÁPÁ DSG:-D
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tu má Kodiaq. Superb má DSG na nějakých 420-430Nm max. I v sérii ta převodovka pracuje na hraně toho, co snese.