Je to predrazene - zaklad za skoro 800k a testovany kus mega v nizsi stredni?
Nasinec predpokladam koukne na I30, ktera startuje na 420k tzn. malem pulka za nejnizsi vybavu - jasne, Corolla bude lepsi, ale ne 2x.
I koncernove kombiky zacinaji o skoro 200k niz.
Plus ten prilepeny nic moc tablet na desce, obecne min mista vzadu u Japoncu v kombinaci s tou cenou tomu dava i pres fajn motor takovou nic moc pachut.
Stejne jako se Skodovkama - proste domacim to napalit, jinde si to nedovoli resp. by jim to nikdo nekupoval.
Zalezi na kazdem z nas, zda to akceptovat nebo ne tzn. zde jsou narky zbytecne - kdyz by jim vyrazne klesl odbyt, tak slevni, jinak ne (sahnout si jen tak do marze, kvuli tomu, ze se neco nekomu nelibi, tezko projde v jakekoliv firme).
Nejlepsi na tom je, ze v Asii se pali miliony tun plneumatik a jeste vetsi mnozstvi sajrajtu sypou bez okolku do more.
Ale jo, pojdme recyklovat PETky - misto noseni 20m do kontejneru pres cestu se s tim jebat kilometr do obchodu, kde jeste bude u toho rada a obcas tu jiste bude nefunkcni - skvely napad.
Proste pokrok nezastavime - jen teda by nekdo mel rict tomu poslednimu v Evrope, at pak za sebou zhasne.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pri normalnim posedu je kufr nejakych lehce pres 400 litru, coz je k velikosti celeho auta tragedie.
Ano, pokud se sedadla posunou uplne dopredu a stanou se tak idealnimi pro liliputany, tak se kufr zvetsi na cca udavane litry.
Takze na dovolenou do Chorvatska pouze s liliputany vzadu.
Velky kufr je mazani medu kolem huby - bohuzel tam proste pri normalnim posunuti sedadel ty litry nejsou a byl to hlavni duvod, proc jsem o tom nakonec vubec neuvazoval, byt jako takove se mi auto libilo.