Tak, tak. Část Čechů je zvyklá brblat za jakékoli situace, část byli profesionální trolici, po povodních zase budou plnit tradiční úkoly. Někteří zvládnou sloužit Moskvě i teď. Třeba Týmlova. Ať už z jakýchkoli důvodů. Zadarmo či za úplatu.
Ty jsi přesně ten profesionální trolík, který Moskvu zaplantá i do povodní!
Tak ještě o něco pomaleji: zákon o provozu na pozemních komunikacích předpokládá, že řidič dodržuje stanovené rychlostní limity. Jejich dodržení je přitom s odkazem na platné právní normy při odečtení rychlosti vozidla řidičem garantováno JEDINĚ při použití palubního tachometru, s nímž bylo vozidlo homologováno, přičemž kontrola je prováděna měřicími přístroji,u nichž je vyžadována kalibrace metrologickým ústavem dle předepsané metodiky.
Jinými slovy, pokud řidič k odečtení rychlosti vozidla použije jakoukoli jinou metodu, tak i při indikované hodnotě nižší než limit stanovený v konkrétním místě je zcela reálně možné, že rychlostní limit ve skutečnosti překročil, stejně jako když nevěnuje příslušnou pozornost řízení vozidla a rychlost z palubního tacha odečte chybně nebo tuto svou povinnost neplní vůbec.
Chápu, že je to na pochopení pro některé jedince příliš komplikovaný koncept, ale c'est la vie.
Zákon nic nepředpokládá, kupodivu ani nemyslí, je prostě napsán. Je to marné, je to marné... Drž se svého tacha a měj se, pa.
Mě se zase jednou stalo že za mnou přišel jeden hospodský že by potřeboval naštípat dřevo že bude grilovat prase samozřejmě na kšeft a že pak můžu přijít na pivo samozřejmě zadarmo.Tak jsem to štípal asi hoďku a pak šel na to pivo měl tam dvanáctku Budvar a tak jsem si dal tři a pak chtěl dvě zaplatit tak jsem mu řekl že mu nic platit nebudu že tři piva jsou tři polínka a pro zbytek dřeva si teda přijedu tak natáhl obličej a byl klid už nic platit nechtěl vychcánek jeden.
Pokud řekl na pivo a ne několik piv, tak je to v pořádku. 😂
Tak ještě jednou a pomalu:
Z toho plyne ten prostý fakt, že zakon očekává, že se řidič bude řídit podle palubního tacha, u něhož má garanci, že nejede rychleji, než kolik budík ukazuje. Jakýkoli jiný přístroj používá na vlastní riziko. A vzhledem k tomu, že komerční navigace a čipy v telefonech mají třídu přesnosti +/-5% (tzn až 5% odchylku NA OBĚ STRANY) na DOBRÉM signálu min 5 satelitů, v lokalitě se špatným příjmem signálu negarantují vůbec nic a odchylka může být i násobně větší. Další problém je, že navigace rychlost NEMĚŘÍ, nýbrž počítá jako vážený průměr z rozdílu poloh za fixní časový interval. A jediné navigace, u kterých jsem kdy viděl zohlednění hodnot z vnitřních akcelerometrů, byly nejvyšší řady TomTomů a Garminů, a pak profesionální navigace pro kamióny a autobusy za velké desítky tisíc, které se navíc OBD sondou napojují na palubní sběrnici a berou si data i z ABS -> palubního tacha. Takže je zcela reálné,že telefony a levné (za jednotky tisíc) navigace v údolí mezi budovami a typicky první půlminutu v tunelu ukazují naprosté nesmysly. Zcela běžné je, že auto vjede mezi výškové budovy nebo do tunelu, kde mu vypadne signál, a navigace příštích půl minuty ukazuje poslední vypočtenou hodnotu, zatímco řidič zvládnul zrychlit klidně o 50km/h.
Malovat to nebudu, zbytečná práce.
Takže ještě jednou a pomaleji: poldům je u zádele, čím si v autě měřím rychlost. Pro ně je důležité, zda jsem překročil, nebo ne. Zákon o provozu na pozemních komunikacích nemůže očekávat, že se budu řídit palubním tachem, neboť neřeší způsob měření.
Vyplývá to z homologačních norem. Doslova žádný předpis neřeší žádný jiný přístroj než palubní tacho, které pro homologaci musí splňovat několik podmínek (třídu přesnosti, zákaz ukazovat míň než skutečnou rychlost, průběh chyby měření v závislosti na rychlosti, atd.).
Z toho plyne, že si řidič může v autě vozit dalších přístrojů kolik chce, ale z pohledu zákona je pro něj relevantní doslova jenom to palubní tacho, s nímž bylo auto homologováno do provozu, a že odečítání rychlosti z jakéhokoli jiného přístroje činí na vlastní riziko a odpovědnost.
To neznamená nic míň, než že když např pojede po hlavní a někoho trefí, přičemž bude tvrdit že jel pod rychlostním limitem, ale z ECU znalec vyčte, že na 70ce v obci bylo indikováno bylo 80 (což není žádná rarita), a budík se nejlíp ještě při nárazu blokne na 85 (protože brzdil že 100ky a mechanické tlumení kmitů rafiky způsobuje zpoždění), v tom momentě tam má 50+% zavinění a při zranění dobrou šanci na kriminál.
Koukám že to s tou profesionalitou a úrovní znalostí souvislostí nebude až taková sláva, co?
Hm, z pohledu zákona... Tak se zeptám ještě jednou: kterého zákona? Bude odkaz? Nebo zase jen plná huba keců.
RAVka, když má na budíku 130, ve skutečnosti podle GPS jede 121. Což ale nic nemění na tom,že palubní tacho je jediným schváleným přístrojem pro odečítání rychlosti, a že na 130ce řidič podle zákona nesmí jet rychleji,než 130 přístrojových.
"Což ale nic nemění na tom, že palubní tacho je jediným schváleným přístrojem pro odečítání rychlosti, a že na 130ce řidič podle zákona nesmí jet rychleji, než 130 přístrojových"
Smím znát zdroj informací? Jsem řidič profesionál, mám nalítáno 3mega, pravidelně se školím, ale větší pípovinu jsem ještě nečetl. 🤣
Tady se v plné síle ukazuje, jak média dnes rozhodují o tom, co je informace a co dezinformace.
"Pachatel se totiž narodil ve velšském Cardiffu a není tedy žadatelem o azyl, jak tvrdí demonstranti. Jeho rodina do Británie navíc přišla z Rwandy, což zpochybňuje i tvrzení dezinformační scény, že byl jeho čin motivován islámskou vírou. Rwanda je totiž z 92 % procent křesťanská, přičemž islám vyznávají pouze přibližně 2 % obyvatel."
Takže není to sice žadatel o azyl, ale je to původem Afričan. „Džihádista John“ také prožil většinu života v Británii, přesto se jako "řádný" muslim připojil k ISIL a jako kat Islámského státu řezal hlavy rukojmím. A kde berou tu jistotu, že tento není muslim? Rwanda má přes 13,6 milionů obyvatel, takže 2,2% muslimů, to je skoro 300 000 lidí. Pravděpodobnost, že to muslim je, tedy existuje. Tady se navíc média chytají do vlastní pasti, protože nechtěně přiznávají, že teroristické útoky páchají pouze muslimové. Velice děsivá je také skutečnost, že zatímco počet těchto útoků roste v posledních deseti letech exponenciální řadou, již se o nich nemluví jako o terorismu. Ten z Evropy jakoby úplně vymizel.
Takže žádná dezinformace, spíše nedostatek informací, které média překroutila v dezinformace. A naivně si myslí, že jim to někdo žere.
V životě bych nevěřil, že se budou média zastávat chlapa jen kvůli barvě pleti, na úkor malých dětí, které zavraždil. Je to nechutné, je to bolestné a je to projev šíleného zla.
Přesně tak, lépe bych to nenapsal. 👍
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To není pro piráty dobře. Nejvíce arogantní člověk co znám!
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Naopak, to je pro piráty dobře. Se Satanem bude sešup rychlejší.