S článkem naprosto souhlasím a po 5ti letech spolupráce s Bolt a Uber ukončuji činnost. Platformy nejsou daňovým rezidentem v ČR a fungují jen jako zprostředkovatel (pro mě osobně - vyžírka). Obě platformy si účtují poplatky až do výše 33% z částky, kterou uhradí zákazník řidiči. Dále řidič platí většinou nájem auta a to od 3 500 kč až do 11 000 kč TÝDNĚ (pro mě opět další vyžírka). Firmy prezentují řidiče jako nezávislého podnikatele, ale když řidič odmítá zakázky co nedávají smysl, platforma přistoupí k blokaci účtu a řidič je bez práce a neuděláte nic. Jsou to z*rdi a je třeba už s tím něco udělat. Místopis je opravdu potřeba a bylo by potřeba i donutit platformu k navázání pracovního vztahu přímo s řidičem a uvalit tak na platformu povinnosti vůči řidičům.
Kdyby tenhle stát zlegalizoval štětky a lehké drogy, už by byl postaven druhý hrad. Vždycky se bude souložit za prachy a vždycky se bude hulit a do nosu posílat křídla…
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
S článkem naprosto souhlasím a po 5ti letech spolupráce s Bolt a Uber ukončuji činnost. Platformy nejsou daňovým rezidentem v ČR a fungují jen jako zprostředkovatel (pro mě osobně - vyžírka). Obě platformy si účtují poplatky až do výše 33% z částky, kterou uhradí zákazník řidiči. Dále řidič platí většinou nájem auta a to od 3 500 kč až do 11 000 kč TÝDNĚ (pro mě opět další vyžírka). Firmy prezentují řidiče jako nezávislého podnikatele, ale když řidič odmítá zakázky co nedávají smysl, platforma přistoupí k blokaci účtu a řidič je bez práce a neuděláte nic. Jsou to z*rdi a je třeba už s tím něco udělat. Místopis je opravdu potřeba a bylo by potřeba i donutit platformu k navázání pracovního vztahu přímo s řidičem a uvalit tak na platformu povinnosti vůči řidičům.
1 odpověď