Tak já vám to tedy prozradím. Pokud se jakýkoliv tým umístí na posledním místě, tak automaticky sestupuje o soutěž níže. Rozumí se ve vyspělém sportovním světě. Kladno dlouhodobě nemá odpovídající výkonnost ,ale těží z tzv. České cesty ,která umožňuje hrát baráž s vítězem 1 ligy. Problém je v tom že vítěz 1 ligy musí absolvovat x těžkých zápasů, než se dostane do baráže s Kladnem, které si výrazně odpočine náležitě na baráž posílí a tuto jasnou výhodu promění. Je to jednoduché k pochopení, snad kromě vás.
Já s Vámi souhlasím, ale to není logika to jsou daná pravidla ať už jsou jakákoli.
A jde diskutovat i bez urážek.
Už jsme o tom debatovali jednou. Koukněte, kde rozděláváte oheň. Uprostřed lesa plného suchého listí. Úplně proti všem zásadám chování v přírodě. O předpisech ani nemluvě.
Nebuďte tak úzkoprsej, je to evidentně zkušenej zálesák a má to pod kontrolou, přírodě a zákonitostem ohně rozumí.
Jezdím na čundry pětatřicet let a oheň v lese si bezpečně rozdělávám běžně, když teda moc nefouká.
Cením si kontinuity názorů Michaela Kocába, ale úsměvné je, jak ještě dnes věří tomu, že V.Havel byl hybatelem tzv. Sametové revoluce. Byl pouze neškodným symbolem odporu proti bolševikům a mediálním štítem, pro předání moci od komunistů jiným komunistům. O směrování Československa bylo dávno rozhodnuto již v době, kdy V.Havel ještě seděl ve vězení. Málo kdo dnes pamatuje návštěvu prezidenta Mitterranda v roce 1988, kdy po návštěvě u prezidenta Husáka pozval na tzv. snídani disidenty. Již tenkrát již bylo dohodnuto pomalé předávání moci. 17.11.1989 už bylo jen divadlo pod taktovkou jiné moci.
S tím se ztotozňuji a přidávám bolševiky dosazené provokatéry mezi studenty, kteří uměle vyvolali studentské nepokoje ustící v masové demonstrace. Tehdy bych tomu nevěřil dnes pro mě jiné vysvětlení neexistuje.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
chtěj je zakázat, protože vozí nejlevnější verze často bez základních bezp. prvků.. tedy: 1. Chybějící prvky aktivní a pasivní bezpečnosti
Kei vozidla často nemají systémy, které jsou v USA povinné, jako například:
Airbagy.
Elektronickou kontrolu stability (ESC).
Antiblokovací brzdový systém (ABS).
Vozidla nejsou navržena tak, aby splnila americké crash testy (např. od NHTSA). Mají tenčí konstrukci karoserie a méně odolné deformační zóny, což znamená horší ochranu pasažérů při nehodách.
Kei auta mají omezenou šířku (maximálně 1,48 m) a hmotnost, což může znamenat, že jsou méně stabilní při vyšších rychlostech.
Použití lehkých materiálů a menších motorů může snižovat jejich odolnost při kolizích.
Kei trucky obvykle nejsou homologovány podle Federální normy pro bezpečnost motorových vozidel (FMVSS), což je základní požadavek pro provoz vozidel na amerických veřejných komunikacích.
Kei vozidla mají obvykle maximální rychlost omezenou na 60–80 km/h. Tím mohou představovat riziko na dálnicích a silnicích s vyšším rychlostním limitem.
11 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Děkuji za vysvětlení, neb v článku jsem nepostřehl proč tyto vozidlo zakazují. Já bych hlasoval nezakazovat.