Žvaníte kraviny, ale nevadí. přes Ostrožskou Novou Ves projede za 24 hodin 60000 vozidel a přes den se dá přejít přes cestu jen díky ostrůvku a vyznačeného přechodu pro chodce.
Ale Vy tam nebydlíte tak blekotejte dál.
Rádi si počteme.
Dálnice na Hodonín je potřeba,ale dokud nebude hotová tak si Strážnice užije.
Vy si hlavně přečtěte co jste napsal. Ostrožskou Novou Vsí projede 9500 aut za den. Kunovicema až 19000. Těch 60000aut projede po D1 u Brna.
No ale hodně lidí to prostě nechápe, neví jak se mají chovat, cedulku neklepat ignorují, nechce se jim čekat v pořadí,..... a poslední dobou je jich čím dál více
Unás u doktora je terminál kam se musíte pomocí kartičky zdravotní pojišťovny přihlásit a doktor si vás pak volá podle času příchodu. Pokud se někdo domáhá vstupu do ordinace tak je stejně sestra pošle ať se přihlásí a pokud nemají kartičku tak je požádá ať se posadí v čekárně než je zavolá.
Jo no zase nesmyslný nadpis jako vždy. Minule po 2 závodě na snouwbordu,který byl jediný její letošní závod,který jsem neviděl jsem si článek díky bulvárnímu nadpisu ani nepřečetl. Že Ledecká dojela 4. jsem se tak dozvěděl až v tomto článku. Aktualně to už v něm není. Naštěstí smázli ten nesmysl s Hutterovou. Cituji: ´´Jela skvěle, atakovala časy hvězdné rakušanky Hutterové´´. Podle redaktora asi je hvězda jen proto,že je to rakušanka? Ledecká má víc vítězství jen na lyžích než ta ´´hvězda´´. Nesmyslů bylo a stále je v článku víc. Haaserová jela jako 37, startovalo 45 žen takže číslo 47 určitě neměla!
Pokud o korupci víte měl byste to oznámit. Pokud jen melete hadry v ústech či jiné soudíte podle sebe, měl byste toho raději nechat 😜
Blbě žvaníte vy. Jeden z těchto nově otevíraných úseků stál 2 mld za 8 km za vlády ANO. Podobný úsek za Fialy u Litomyšle má stát 4mld a je o 1km kratší. ani na inflaci to nesvedete, protože taková cena byla i před deseti lety běžná u předchozích vlád. Ještě jeden příklad. Za vlády čssd úsed D3 12km za 6 mld. Nebudu se vás ptát jestli podle vás toto není korupcí, tak čím, stejně by jste si vymýšlel jako Fiala.
"Je to oblast s vysokým výskytem chráněné flóry a fauny"
I bez CHKO, že? A čemu CHKO pomůže? Vůbec ničemu, jen větší buzeraci všeho a všech. 😡
Přesně a nechápu proč mají být součástí CHKO pole a vinice např u obce Přítluky?
Lesy ČR vesele kácí v CHKO,kde se dá. To vypadá,že si snad i přejí,aby to území bylo v CHKO a oni ho pak mohli vykácet ( pardon oni tomu říkají hospodaření).
Pan ministr Hromádka by si měl konečně přiznat že to nezvládá. Ta silnice už je nejméně dvacet let kapacitně nevyhovující a nehody jsou tam na denním pořádku. Přitom vedle této trasy už je od předválečných let v dost vysokém stádiu rozpracovanosti dálnice včetně dokončených mostu. Už se dávno mohlo jezdit bezpečněji i rychleji. Zatím se jen slibuje, vyhodnocuje a připomínkuje a doprava stojí.
Vzhledem k tomu,že tady na jižní moravě máme úředníky takové byrokraty,že se ani bez lejstra nevys rou,tak se stavbou dálnice mezi Lysicema a Brnem se určitě nezačne ani za 20 let. Problém je už jen trasa hitler. dálnice. Ochranáři si to pojistili a na 3 místech v 90.letech vyhlásili chráněné území( přírodní památky kde jsou např. vzácné orchideje). Snad je napadne tu dálnici postavit o 50m vedle, jinak se stavby nedožiju.
Jakou dálnici máte na mysli, D1 nebo D2 kde jsou dennodenně kolony kamionu a politikům je to u zadku.
Kolony kamionu mnohdy dosahují délky i 20 km.
Ale proč by se tím někdo vůbec zajímal, když máme co do krku a mít si čím utřít ctěnou zadnici.
I delší než 20km. Já jsem viděl kolonu na D1 od 157.km ke špuntu u Brna a z druhé strany jiný den od 228km.
Nechápu zavádějící vyznění "rekordni rozpocet". Pokud se vezme v úvahu jeho reálná výše - tedy ocistena o inflaci, tak jde o nejméně peněz za posledních pět let. Je autor opravdu slabé mysli nebo jde o PR článek MD/SZ?
Autor tam dokonce dal tabulku kde se dočtete,že předloni jsme investovali 63 mld. Kč a následně napíše,že příští rok investujeme rekordních 62,7 mld. Kč. Nestačí,že lžou všichni politici,ale už i ,, novináři ´´ . Jsme snad zaostalá východní země?
Souhlasím s argumentem, že budovat VRT v kontextu republiky j megalomanie. Na druhou stranu ji budeme stavět v kontextu střední Evropy a bavíme se tady o spojnici Hamburk/Berlín - Vídeň/Budapešť a to na vzdálenostech, kde může rychlovak zdárně konkurovat jak silniční tak letecké přepravě. To je ukázáno na podobných projektech v Itálii, Francii a Španělsku. Navíc se uvolní kapacita na koridorech, což umožní (díky levnějším kolejím) přesunu části nákladů na železnice. Benefit to bude mít jak pro mě, který nemusí používat auto, tak pro milovníky řízení a řidičů nákladní dopravy, kterým přestanou blokovat dálnice řidiči jako já.
Edit. Udivuje mě, že je pro některé megalomanie, budovat stavbu s mezinárodním přesahem, ale to že stavíme (plánujeme) dálnici Hradec Králové - Jičín je zcela normální. Tím nekritozuji samotnou stavbu, jen na to poukazuji.
Víte ČR není jen Praha. Když jsem viděl,že začínají stavět dálnici z Hradce Králové do Jičína tak mě to také překvapilo,ale zapátral jsem na internetu a ono to dává smysl. U Jičína projede dokonce více než 20000 aut a mezi Hr.Král. a Ml.Bolesl. je to jinak od 10000 do 15000 aut denně. To je stejně jako na D48 (Nový Jičín), D55 (Uherské Hradiště), D7, D6 od 20km, D4 úsek Příbram-Písek.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Hledal jsem nějaké info, ale nenašel. Bude prosím tak hodný a pošlete mi to rád bych si to přečetl děkuji.
3 odpovědi
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Na internetových stránkách ŘSD mají podrobné informace ke každé stavbě.