Po zkušenostech s Fiaty už nechci nikdy Fiat vidět. Doufám, že zase navalili alternátor dolů pod motor, kousek nad vozovku aby díky absenci spodního krytu trpěl. Kontrolky jsem viděl rozsvícené už snad všechny co tam byly... věčně v servisu... a není to jen záležitost jednoho auta... Nový Fiat možná chvíli vydrží, ale pak půjde do kopru. Ojeté bych to v životě nekoupil.
Kdo jede do Alp poprvé, začněte prosím s kratšími jednoduššími úseky (na mapy.cz vyznačeny plnou čarou). Pak zkuste kratší čárkovanou, ať zjistíte, zda máte hlavu na výšky a nedělá vám problém trasy po římse apod... Některé trasy nemusí být dlouhé z hlediska km ale v těžkém terénu vám trvají dlouho (cesta strmým suťovým polem apod.). Alpy nejsou Sněžka nebo Praděd.
Článek má minimální vypovídající hodnotu. Já jsem byl ve Vídni nesčetněkrát a mám k tomuto městu určitý vztah. Řešit, jestli je někde asfaltu víc a někde míň jsem opravdu neměl zapotřebí. Navíc článek je velice krátký - těch pár vět působí odfláklým dojmem. Navíc je opomenuta spousta zásadních věcí, kterých si autor ani nevšimne.
Supertropy, extrémní tropy, megatropy, extrémní bouřky, extrémní sucho....Vidím, že čímdál víc se používají zveličující slova... Kdyby napsali, že Česko čekají tropy tak na ten článek asi klikne méně lidí nebo fakt nevím. Vzpomínám, že za mých mladých let byly tropické dny v létě docela často, i silné bouřky.. ale nikde se všude nepsalo a nemluvilo o mega nebo super tropech a nebylo spousta varování...
Někteří jednodušší jedinci využili článek aby mohli zde v diskuzi útočit na řidiče kamionů. Já jejich práci uznávám, není to nic jednoduchého. Jsem k nim na silnicích ohleduplný.. tak prostě přijedu domů o minutu později. Necpu se, nechám jim místo když musí náhle přejet do mého pruhu. Mnohem horší jsou na silnicích agresivní rádoby závodníci ve starých verglech co si myslí že jsou mistři světa..
Asistent na hlídání jízdního pruhu je podle mě užitečná věc, která může opravdu pomoci. Hlavně v případě mikrospánku, zdravotního problému či chvilkové nepozornosti. Mám jej se zásahem do volantu, zbytečně to neřve a blinkry používám takže se s ním neperu. Kdyby člověk padal do mikrospánku a jel ke kraji nebo do protisměru, tak se ozve tón a současně sám zkoriguje směr jízdy a to stačí k nabytí plného vědomí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Polské dálnice jsou v perfektním stavu, široké odstavné pruhy, žádné díry.. a letos od Bohumína až do Gdaňsku polská dálnice zdarma. (na mýtné bráně nechají osobní auta jet bez poplatku). A mají hodně odpočívek. Tady v ČR dálnice děravé, odpočívek minimum a např. dálnice Mohelnice - Olomouc a Olomouc - Vyškov ostuda - odstavné pruhy žádné. Co chvíli je tady nehoda do odstaveného auta nebo silničářů....a neví co by za to chtěli...
3 odpovědi