Bude dlouho trvat než si česká reprezentace najde cestu zpět do fanouškovského srdce. Jeden dobře odvedený zápas nic nespasí. Naše fans srdce reprezentace načala už na Euru. Reprezentaci to mrzí , nás fanoušky zase boleli oči a srdce.
V Gruzii to nebil jen prohraný a odevzdaný zápas. to byl pád na samé dno . Počátek byl už na Euru. Snažte se a budeme vás velebit a nosit na rukou. Budete to flákat budeme na vás kašlat . Prohrát se může , ale odevzdám tam svou krev a své srdce, zkrátka jezdím po zadku. Jen prosím nekňourejte že se na vás fanoušci vykašlali . Můžete si za to sami.
Doufám, že vy a další podobné rusofilcky už brzy budete zahánět svou žízeň v nějaké russké studánce a už se nikdy nevrátíte!!!
Ve válce je nedostatek všeho a zejména vody. tedy pokud zrovna neprší. Již naši otcové dostávali tablety které dokázali vyčistit vodu.
A tak je naprosto logické že se říká, na vojně si pil vodu z louže. Pokud voda není na jedné straně tak je předpoklad že voda nebude ani na druhé straně. Ale jak se říká voják se stará voják má. Ale to vám válkomilům dělá dobře že umírají lidé. Jsou mezi váma tací kteří mají jen keci Co jsi udělal proto aby válka už skončila , šel by si se zbraní chránit svou zem?
Paní učitelka řekla hloupost ,ale v demokratické zemi , by nebylo její jméno a fotografie zveřejněna .To jsou praktiky KSČ 50 let Asi jsme se vrátili o 70 let zpět. Bože můj, národe český - ve vás je nenávisti a zášti . Je mi smutno jak krátkozrací jsme ,jak dokážeme šlapat svými botami jeden po druhém ,bez kousku úcty. Kde jsou ty doby a není to tak dávno, kdy jsme měli jednoho nepřítele a teď nás nová doba rozdělila na dva tábory. nesmiřitelní tábory -. Jak nás válka mocných dokázala rozdělit. Mi jsme jen nástroje těch co všechno toto lidské dno plné bahna řídí. Přemýšlím nad tím co je správné . A věřte že se v české republice bojím vyslovit jiný názor než má naše vláda. Nežijeme ve svobodném státě.
Jen drobné dva postřehy:
Není pravda, že na dálnici nemám co dělat, když z nějakého důvodu nejsem schopen jet alespoň 80km/h. Jízda po dálnici je vázána na konstrukční rychlost vozidla. Ne okamžitou. Samozřejmě musím k tomu mimo obec použít pravého pruhu, případně pruhu pro pomalá vozidla. Pokud se jako pomalé vozidlo motam v jiných pruzích mimo situace popsané zákonem, tak porušuji jiny paragraf. Něco o obtěžování bezdůvodně pomalé jízdě.... atd.
Ale ještě mne zaujala zmínka o kalibrovaným tachometru ve vozidle. Nikdy a nikde jsem se nedozvěděl, v jaké třídě přesnosti jsou tachometry ve vozidlech a s jakými povolenými odchylkami. Jestli je to dáno v nějakých homologačních podmínkách? Z logiky věci bych měl mít stejnou přesnost, s jakou pracují policejní technologie měření. Proč tento parametr není nikde uveden? Dokáže mi někdo toto objasnit?
1) Na dálnici je dovolen jen provoz motorových vozidel a jízdních souprav, jejichž konstrukční rychlost2) není nižší než 80 km.h-1. V úseku dálnice procházejícím obcí je dovolen i provoz motorových vozidel a jízdních souprav pro veřejnou hromadnou dopravu, jejichž konstrukční rychlost2) není nižší než 65 km.h-1.(2) Dojde-li během jízdy na vozidle nebo nákladu k závadě, pro kterou nelze dosáhnout na rovině rychlosti nejméně 80 km.h-1, musí řidič dálnici opustit na nejbližším výjezdu.
Je to stejné jako za komunismu . O tom co je správné rozhoduje strana a vláda.
Nic se nezměnilo jen lidé a kormidlo dějin. Dnes se lidem říká dezinformátoři , dříve to byli kolaboranti. Lidé se dnes bojí na veřejnosti stejně jako dnes projevit svůj názor. O tom co si myslím o Ruské agresi na Ukrajině až v jiném vhodném článku a diskuzi na Médium .cz
Prosím vás uvědomte si že tyto otázky jsou pro začínající řidiče, tedy pro ty co nemají žádné zkušenosti. A právě takové otázky jim pomohou uvědomit si smysl a význam dopravních značek, sloupků , vodorovného dopravního zařízení A.T.P. Tak že tyto otázky chrání jíž zkušené řidiče. No a když potkáte na silnicí tupce tak vás chrání právě tyto sloupky a jiná obecná pravidla a zákony. Protože ,jak se říká :"bav se s volem o sobotě, když jde v pátek na porážku.
Problém je v tom . Řidič přijíždějící po vedlejší komunikaci musí dát přednost vozidlu jedoucí po hlavní komunikaci. V případě dopravní nehody v tomto případě by byl viník přijíždějící po vedlejší komunikaci. Řidič jedoucího po hlavní komunikaci by stíhali jen za zákaz předjíždění nebo že předjížděl v odbočovacím pruhu. A proto když budu odbočovat z vedlejší komunikace vždy se podívám jak do leva tak i do prava. (1) Řidič přijíždějící na křižovatku po vedlejší pozemní komunikaci označené dopravní značkou "Dej přednost v jízdě!" nebo "Stůj, dej přednost v jízdě!" musí dát přednost v jízdě vozidlům nebo jezdcům na zvířatech přijíždějícím po hlavní pozemní komunikaci nebo organizované skupině chodců nebo průvodcům hnaných zvířat se zvířaty přicházejícím po hlavní pozemní komunikaci.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Především existují kvóty pro hostující mužstva, takže počet prodaných vstupenek Ukrajincům je průšvih pořadatele. Doufám že za ty politicky zaměřené nápisy v ukrajinské části publika dostane FAČR pořádný flastr.
15 odpovědí
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Slávie je soukromník a chová se ekonomicky. Kdo přišel tak si koupil. Politiku bych v tom nehledal.
2 odpovědi