Neznám bohužel detaily toho, jak vedení obce komunikovalo s občany a jak probíhalo informování o záměru výstavby domova důchodců, ale i tak mě zaráží, jak nakonec rozhodl soud, tedy nařídil uspořádat referendum i přesto, že komunikace s občany v minulosti probíhala (psalo se v minulém článku o této kauze). Přijde mi to, že směřujeme do doby, kdy bude třeba vyhlašovat referenda kvůli každé obecní prkotině.
Pokud mám na druhou stranu ohodnotit postoj občanů Horního Lidče ke starým lidem, tak musím s politováním konstatovat, že místní jsou pěkná parta hlupáků.
V článku se píše, že některé vesnice mají název odvozený od losa, tedy Losiny či Losenice. Nejsem si tím tak jistý. Kdysi dávno jsem se při návštěvě Velkých Losin dověděl, že název obce je odvozen od mýtin, které vznikly vymýcením lesa v místě, kde dnes stojí vesnice. Těm mýtinám (lysinám) se říkalo lůsy a z toho vzniklo dnes známé jméno obce (Velké) Losiny. Dokáže to prosím někdo upřesnit?
Je to ukázka bezmocnosti státu . Pokuty jsou asi moc nízké. Nebo je nezákonně jednající vandalové neplatí? Proč jim policie nezabaví nejen lup, ale i auta, kterými vjíždí na zakázaná území a páchají velké škody na přírodě. Co je platná ochrana tetřeva hlušce, když taková stáda škodné opanovala území a devastují nejen porosty?
P.S. Je skvělé, že mají zajištěnou ochranu. Fotky v obličejích a značky aut rozmazané. To je špatně.
Otázkou je, jak jsou nastavená pravidla, tedy jakou lze uložit pokutu, či zda je možné zabavit třeba i to auto. A pravidla předepisují zákonodárci. Základní problém je tedy u nich.
Pokud nebude trest dostatečně odstrašující, tak se těm grázlům drancování národního parku vyplatí. A se zaplacením pokuty si hlavu dělat nebudou. Problémy s vymáháním bude mít zase jen národní park. Kdyby přišli o auto nebo by jim hrozil pobyt za mřížemi, mnozí by si to možná rozmysleli.
Máte ji také na nové vybavení nemocnic, podporu MHD, školy, nové dálnice atd. Projekty podporované z peněz EU si můžete dohledat na internetu, jsou jich tam tisíce.
Je potřeba ale připomenout, že na všechno to nové vybavení nemocnic, podporu MHD, školy a dálnice je třeba někde sehnat peníze. A ty se seženou jen tím, že je státy vysají z kapes daňových poplatníků a v rámci EU přerozdělí. A jak píšete, těch projektů jsou tisíce, takže i míra přerozdělení a oškubání daňového poplatníka musí být tomu úměrná.
Čtěte a čtěte všichni a dokola a stále. Jsme pod diktáterm EU a Německa. DOST !!! Jsme gubernií a periferií. Vynikající článek.
Ono to je nejen o diktátu EU, ale je zde jasně prokázáno, jakým způsobem nám EU hází klacky pod nohy a nutí nás přijmout podmínky, které jsou pro výstavbu jaderné elektrárny a pro spotřebitele krajně nevýhodné. Je to o to horší, že se nesmyslnost těchto podmínek už v praxi prokázala. Vypadá to jako záměr. Ať se vládnoucí garnitura nediví, že sílí odpor proti EU. Ono to takto blbě nefunguje nejen v oblasti jaderné energetiky, ale zřejmě i v ostatních oblastech. Já osobně chci být součástí západu, ale tyto kauzy mě nutí k zamyšlení, zda to má opravdu smysl.
Lzete!Zetak je hajny, za svoje nakoupil repu, ted v zime jezdi "zakrmovat" pravidene, v sudech ma obili, objizdi revir, ma pozarni hlidky, opravuje posedy.Tyhle kecy me dokazou nastvat!Vite prd a hazete vsechny mysivce do jednoho pytle!!Je jasne, ze i mezi nema se najdou pazdrati, ale vetsina myslivcu takova neni!!
Mohl to být s největší pravděpodobností myslivec nebo zemědělec. Nechci házet všechny do jednoho pytle, ale z vlastní zkušenosti vím, že se mezi těmito lidmi bohužel najdou i takoví jedinci, kteří se cítí být vládci přírody a klidně zamordují rysa nebo orla, protože je považují za škodnou. Ochranu přírody mají na háku. Jde jim o to, aby naplnili mrazák a doma měli na zdi pověšenou trofej. Blbé je, že v mysliveckých spolcích jsou takoví jedinci tiše tolerováni, což bohužel snižuje prestiž i těch slušných.
Super rozhovor. Dluhy jen na investice do budoucnosti, které mají potenciál růstu budoucí ekonomiky státu. Neudržovat při životě neperspektivní energeticky náročné firmy. Jsou to koule u nohy.
A co jsou podle Vás ty energeticky náročné firmy? Hutě? Ocelárny? Cementárny? Sklárny? Chemický průmysl? Právě tyto podniky potřebujeme k tomu, abychom dokázali vyrobit základní vstupy pro další navazující odvětví průmyslu a tam následně dokázali tvořit vyšší přidanou hodnotu. Ne všechno lze z těchto komodit za rozumnou cenu dovézt, některé energeticky náročné zboží (například kolejnice) se stává díky krachu některých hutí hůře dostupné a roste tím dále jeho cena. Jestliže Němec nasype do německých firem 200 milionů EUR, tak to je v první řadě nesystémové opatření a naše vláda by se vůči tomu měla buď ohradit v Bruselu, protože to příšerně devastuje trh a lze to možná považovat za nedovolenou podporu. A nebo může postupovat také nesystémově a přemýšlet o tom, jak například snížit náklady za elektřinu tím, že z nich škrtnu výpalné za obnovitelné zdroje a případně i část poplatků za distribuci. U mě to zelené výpalné činí 30 procent ceny elektřiny, 50 procent ceny tvoří distribuční poplatky a pouze 20 procent je cena za silovou elektřinu. Možnosti jsou, jen chtít.
Pivní pupci u pobryndaného stolu, kteří mají se základním vzděláním názor úplně na všechno a všemu rozumí, jsou dost mrzutí neustále, takže žádná změna.
Asi chodíte do špatných hospod. Je dost takových, kde to vypadá úplně jinak, než popisujete. Stoly nejsou pobryndané a osazenstvo netvoří pivní pupci. Chce to víc snahy hledat něco lepšího, než je pajzlík na růžku.
Opět další zbytečný nesmysl z dílny politiků. Ve státní pokladně je díra jako hrom a další peníze potečou na hnojiště za úplně zbytečnou věc. Hlavně že se budou zvyšovat daně. Pokud vláda nepochopí, že musí začít brutálně šetřit hlavně na svých výdajích a musí přestat vyhazovat peníze za naprosté blbosti, nelze její návrhy na úsporné balíčky brát vážně.
A stala se na trati s Radioblokem nějaká nehoda? Nestala a jezdí se tam 11 let. Předtím tam byly fatální nehody. A že to Správa železnic z nějakého důvodu nechce, tudíž nemá cenu to dál vylešovat, je jiná věc.
Radioblok mohl být i na jiných tratích v ČR, kdyby jeho nasazení nezasekli úředníci Ministerstva dopravy. Byla šance dostat jej mezi interoperabilní evropské systémy (respektive na úroveň uznaného národního systému třídy B), ale díky péči úřednictva se to nepovedlo. Prošvihli jsme možnost rozšířit tento systém na tratě v době, kdy to bylo legislativně možné. Dnes i na té nejzapadlejší lokálce musíme budovat systémy třídy A, tedy plně interoperabilní dle evropských specifikací.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
S největší pravděpodobností je to dílo myslivce. Nejsem myslivec, ale v rámci rodiny a širšího okruhu známých jsem měl tu čest jich pár poznat a to napříč celou republikou. Většina z nich jsou slušní lidé, ale občas se mezi nimi najde nějaký velmi jednoduchý a hloupý zmetek, který je schopen zastřelit orla, nebo se v opilosti chlubit tím, že měl v mrazáku zastřeleného rysa. Velmi smutné na tom všem je to, že o jeho zločinech vědí i ostatní členové mysliveckého spolku a všichni to tak nějak tolerují. Takže i z těch slušných se tak stávají pěkní křiváci.
1 odpověď