To je tak, tak, když se jde v zimě na hory a radí se s internetem.
Měl by být rád, že vyvázl živ, že vyšlo počasí.
Však horská služba měla za svátky stovky zásahů a nedivím se.
Situaci jsem podcenil, přiznávám.Asistence horské služby nebyla nutná.Zvolil jsem nejednodušší cestu.Prekvapilo mě počasí a to zhruba od Svorové hory a to především vítr. Počasí nikdo neovlivní...
Jako rodilý Čechoslovák jsem si loni řekl, že si splním jeden ze svých životních cílů - výstup na nejvyšší horu naší země.
Předpokládám, že víte, že Sněžka nebyla nejvyšší horou Československa...
Máte pravdu ,v tomto je článek trochu zavádějící,jsem rodilý Čechoslovák,pro mě by měl být cílem Gerlachovský štít,ale teď už Československo není a tudíž to byla Sněžka.V době kdy se Československo rozpadlo bych zřejmě sám ani Gerlachovský štít nezvládl.Ale chápu vaše nepochopení úvodu článku...
Tak to je naprosté podcenění situace a návod, jak to rozhodně nedělat. Přesně kvůli takovým pak vyráží horská služba. Jako první je stáhnout si offline mapy.cz a neřešíte pak signál. A zásadní chybou je příjezd na parkoviště až v 11. A dát do auta náhradní oblečení, nebo aspoň boty.A nechápu tu logiku- nikdy jsem tam nebyl, tak tam pojedu zrovna v tom nejhorším možném období.
Článek určitě není psán stylem návodu jak vystoupit na Sněžku.Je to pouze má osobní zkušenost a v článku přiznávám že jsem to podcenil.Ale zážitek to byl a já se o ti chtěl podělit.PS:Na horskou záchranou službu to fakt nebylo.Vybral jsem si nejednodušší trasu a striktně jsem se držel vyznačených tras.A sejít mimo jakoukoliv trasu sem neplánoval.Bohuzel okolo Pěnkavčího skiareálu se mi to omylem povedlo.Ale tam už je skoro civilizace a body v podobě domů apod...
Když navštívíte Ledové jámy v pravou chvíli, uvidíte sluneční paprsky dopadající na její dno: Odkaz
✌️👍
Mám Mégane sedan 2 r.v.2006 a v podstatě si nemohu na nic stěžovat,vyjma již zmiňovaných indukčních cívek.Na radu mechanika jsem to vyřešil tak že jsem postupně originál z výroby (od Sagemu), vyměnil za Bosch a ty už fungovali skvěle.Teď už auto půjde do důchodu.Má 300 tis najeto 1,4 16v takže žádný rychlík.Na druhou stranu mě nikdy nevypeklo a rez neznám.V podstatě jen průběžná výměna provozních věcí, který prostě dělat musíte.Výměna předních žárovek je peklo...Koupil bych si zase Megana v benzínu ale greendeal mánie ve mě vzbuzuje obavy ohledně cen benzínu do budoucna,tak uvažuji o koupi Toyota Auris v hybridu...
Těch Vámi udávaných cca 46 tis průměrná mzda je určitě pravdivá,"ale" kolik lidí v naší zemi na to dosáhne? Osobně se nepovažuji za chudáka.Jsem ta tzv.střední třída.Vámi udávaných 46 tis nemám ani omylem.Srovnáváte platy které má v reálu možná 1/4 obyvatelstva . Zřejmě patříte mezi ně,protože jinak byste takový blábol nenapsal...
Pro připomenutí, mezi trempy je hlavně proslavila osada Ranch 7. D.. Tito kamarádi tam začali dělat průzkum pod vedením jejich šerifa F. Fišera, vedoucího Litoměřického muzea. Celý hrad se vyčistil od náletů a poté se tam začali konat pravidelně potlachy pořádané touto osadou. Párkrát byl potlach přerušen obstoupením příslušníky SNB se psy. Pouze kontrolovali občanky a údaje si opisovali. Poté odstoupili a poslouchali písničky. Zhruba po hodině se vytratili. Byli to jedny z nejhezčích potlachů. Jeden čas jsme se střídali v hlídání hradu každý víkend a případně prováděli. Hlídači byli trempové z okolních měst (Nový Bor, Varnsdorf a pod.). Pak to muselo jít pod SSM a návštěvnost trempů upadla. Návštěvníkům přeji hezké chvíle na hradě. AHOJ!
Podobně mi to vyprávěl extchán, prý věčně bojovali ze svazákama o místo na hradě,sem tam byla i kontrola SNB...brali to jako způsob dobrodružství 🙂
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Děkuji za zajímavé čtení ✌️