To rozdělení logistickou část a část státního podniku mi docela dává smysl.
Naposledy se takovýto krok udělal, když se rozdělily České dráhy na osobní přepravu a na ČD Cargo, zajišťující nákladní přepravu.
Osobní přeprava ve formě veřejné služby nebyla nikdy zisková a byla dotována z nákladní dopravy. Osobka ale náklad táhla dolů a ČD byly dlouhodobě ve ztrátě a stát to dorovnával všechno.
Takhle by mohla logistika čistě teoreticky konkurovat soukromým logistickým firmám (nechápu proč až nyní se ČP dohodla třeba s Alzou, že Balíkovna bude moci využívat i AlzaBoxy).
No a pobočky, které nebudou tak velký moloch, můžou být stále ve formě veřejné služby. To by asi mohlo fungovat.
To máte na mysli to Rusko, které svými vojenskými lety ohrožuje letadla jiných států v mezinárodním vzdušném prostoru a výpady do vzdušného prostoru jiných zemí tak testuje jejich protivzdušnou obranu?
To Rusko, které i v mírových dobách tyto lety provádí zásadně bez letového plánu a bez zapnutého odpovídače?
Tak trochu zloděj křičí chyťte zloděje.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
On má Putin už 2,5 roku možnost válku ukončit během pár hodin - stačí tak málo - vydat rozkaz a stáhnout se z území okupovaného státu.
To, že to neudělal, tak jasně ukazuje na ty, kdo o válku stojí - Lukašenko s Putinem.
1 odpověď