Dělat zkoušky z pravidel je blbost , ale praktická zkouška z jízdy pod dohledem komisaře by být měla
No ona to zase až taková blbost být nemusí - protože od doby, kdy senioři dělali závěrečky v autoškolách se spousta věcí změnila a ty změny jim úplně unikají.
Možná by nemusely být tak přísné jako při získání ŘP.
Pamatuji jako mlaďoch před 30 lety věčné spory třeba s mým tátou, který se učil, že znamení o změně směru jízdy se nedává, pokud odbočuji a jedu po hlavní - tohle se snad tuším učilo v autoškolách někdy v 70.letech. Dneska nedáváte znamení o změně směru jízdy v případě, že neměníte směr jízdy a to bez ohledu na to, zda jedete nebo nejedete po hlavní.
Chaos při blikání při jízdě na kruhovém objezdu raději ani nezmiňuji.
Nicméně - a to plně souhlasím - měla by být jízda s komisařem - a pokud se uvidí, že již nezvládá rozhodování a bezpečnou jízdu v provozu, měla by to být stopka a odebrání ŘP při zásadních pochybeních.
Kuchař z restaurace Cotton Club v Brandýse nad Labem dostal tento týden vyhazov poté, co pustil ukrajinské zákaznici ruskou hymnu a následně sirénu.
Propuštěný zaměstnanec se ničeho protiprávního nedopustil. Doporučuji mu podat žalobu na zaměstnavatele a domáhat se odškodného a ušlé mzdy.
Myslíte? Nemyslíte.
Není to sice nic trestného, ale na hrubé porušení pracovní kázně a poškození pověsti podniku to stačí.
Měl ho ještě žalovat za nemajetkovou újmu a ušlý zisk.
Pošta fungovala za Rakouska, za Československa, nikdo tehdy neřešil jestli vydělává. Je to státní podnik, jako Obecní úřad nebo Základní škola. Co to ti tržní fanatici melou?
A podle vás je 1,5 mld. ztráta za rok 2023 vpořádku? Je správné, že v době, kdy poptávka služeb ČP není jako za Rakousko-Uherska, tak bude stát živit takovýto moloch?
To rozdělení logistickou část a část státního podniku mi docela dává smysl.
Naposledy se takovýto krok udělal, když se rozdělily České dráhy na osobní přepravu a na ČD Cargo, zajišťující nákladní přepravu.
Osobní přeprava ve formě veřejné služby nebyla nikdy zisková a byla dotována z nákladní dopravy. Osobka ale náklad táhla dolů a ČD byly dlouhodobě ve ztrátě a stát to dorovnával všechno.
Takhle by mohla logistika čistě teoreticky konkurovat soukromým logistickým firmám (nechápu proč až nyní se ČP dohodla třeba s Alzou, že Balíkovna bude moci využívat i AlzaBoxy).
No a pobočky, které nebudou tak velký moloch, můžou být stále ve formě veřejné služby. To by asi mohlo fungovat.
Nemám nic proti rušení poboček, je jich zbytečně moc. Raději si zajedu na pobočku která je o 2km dále a kde bude fungovat všech 7 přepážek ze 7mi a nebudu tam čekat na vyzvednutí doporučeného dopisu 3/4 hodiny. Ne že to bude fungovat jako u současné pobočky kterou sice mám přes ulici, ale ze 7 přepážek pravidelně fungují 2 a průměrná doba čekání ve frontě je minimálně 30 minut.
Hlavně, pokud je ve vesnici pobočka pošty, která funguje v pracovní dny od 8 do 14 hodin - pro normálního pracujícího člověka jako by takováto pošta nebyla. To aby si na vyzvednutí doporučeného dopisu bral dovolenou.
ETT dávalo do státní kasy několik miliard ročně. Jenom kvůli tomu že to vymyslel Babiš tak to ti troubové zrušili. To je tak když uděláte kozla zahradníkem.
A už někdo ukázal, kolik stojí ročně provoz toho všeho kolem EET - včetně jejich slavné účtenkovky? Neukázal.
Bojím se toho, že nás to stálo víc, než kolik se vybralo. A to nepočítám to, co musely firmy a živnostníci investovat ze svého, aby byli do EET povinně zapojeni.
Personál v nemocnicích určitě dělá mnoho a nezřídka dokážou kombinací v tu chvíli vhodných postupů divy, o tom žádná. Ale tady jsou příčiny celého marastu zcela jiné.
První je špatnej zdravotní stav obyvatel. Pokud by teoreticky nebyl v republice jeden jedinej člověk s obezitou, s nedostatkem vitamínu D, s cukrovkou prvního typu apod. nekončil by v těch nemocnicích prakticky nikdo.
Druhá příčina, ale líp řešitelná je špatná přednemocniční péče od praktiků typu "Pokud je vám blbě, volejte, my vám řekneme, ležte, pijte čaj, zobejte paralen a když budete umírat, volejte rychlou, ale hlavně nám sem nelezte". Přitom by stačilo pacienta vyšetřit, tak jako s každou jinou nemocí a včas doporučit a předepsat vitamín C, zinek, aspirin, groprinosin a hlavně v začátcích Ivermektin nebo Isoprinosine. Zejména poslední dva léky na Covid skutečně fungují a snížily by hospitalizace zhruba o 70% jak ukazují zkušenosti ze světa.
Pokud by se toto udělalo a lidi by přece jen žili o trochu zdravěji, nemuseli bychom do sebe rvát špatně fungující experimentální vakcínu každých půl roku a zakazovat mladým chodit do fitka a starším do divadla.
Zapoměl jste na třetí důvod - spousta lidí COVIDu nevěří, myslí si, že to je fake a konspirace a podle toho se tak chovají a sami si svým jednáním zapříčiní těžký průběh nebo fatální konec.
Á propouse - vy potřebujete na to, abyste dostal vitamin C a D navštívit praktika? Mluvil jste někdy s nějakým praktikem jak vyšetří, jestli má pacient COVID nebo ne? Asi nemluvil, jinak byste to nenapsal.
První, co praktik udělá, tak pošle pacienta na test. A teprve potom, pokud se COVID vyloučí, tak je čas na cestu do ordinace.....S COVIDem k praktikovi poleze jen idiot......a pokud možno, tak sedí v čekárně mezi ostatními pacienty.....ideální cesta na to, poslat všechny tyto pacoše do karantény a ordinaci zavřít.....tohle vám řekne každý normální praktik....tedy pokud vás ještě nestihne před tím oprávněně seřvat.
Isoprinosine vám praktik může napsat na e-recept na základě telefonické konzultace a stejně tak vám je schopen zařídit i žádanku na monoklonály.
A Ivermectin dostanete u každého zvěrolékaře.
To máte na mysli to Rusko, které svými vojenskými lety ohrožuje letadla jiných států v mezinárodním vzdušném prostoru a výpady do vzdušného prostoru jiných zemí tak testuje jejich protivzdušnou obranu?
To Rusko, které i v mírových dobách tyto lety provádí zásadně bez letového plánu a bez zapnutého odpovídače?
Tak trochu zloděj křičí chyťte zloděje.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Řidičák jsem dělal před 40ti lety a vsadím se, že pravidla mám v malíčku lépe než spousta daleko mladších řidičů. Klidně si dám nové testy i jízdy, ale ať si to zaplatí ten, co to po mně bude chtít. Jinak je to jen tahání peněz z lidí. Krom toho, tak jak se mění předpisy, tak by je musel dělat každý, kdo má papíry déle než pět let.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak jasně - základní pravidla se asi od těch před 40 lety nezměnily, nicméně je tam průběžně dost novinek, které postupně přišly s dobou.
Co se týče tahání peněz z lidí - použiju příměr s opičkou - chceš-li chovat opici, musíš mít i na banány.
Ale když už jsme u těch předpisů, tak stále nikdo neřeší jiný problém - na silnici je stále dost účastníků silničního provozu, kteří vůbec nemají ani anung o tom, jak se na silnici chovat - cyklisti, elektrokoloběžkáři a další jim podobní.
1 odpověď