"Stavební řízení byl asi příliš velký kousek z toho důvodu, že do toho byly zataženy i samosprávy. Týkalo se to i praxe, kvůli které tu máme desítky let nefunkční stavební řízení, kde víme, že s tím úřady a někteří tajemníci, kteří mají politické krytí, šmelí. To se do toho také promítlo" Tahle Michálkova citace je neuvěřitelná. Jak do digitalizace stavebního zákona mohou být zataženy samosprávy? Samosprávy mohou být zataženy do státní správy? To je představa pana Michálka? To je přece střet zájmů a porušení zákona. Samospráva nejsou přece tajemníci. Asi je to všechno jedno tajemník je starosta a vedoucí nebo ředitel stavebního úřadu je primátor, poslanec je žák základní školy. Koho to zajímá BYL TO PŘECE PODRAZ
Michálek je úplně mimo. Řekl že samosprávy nevhodně a neodborně komplikují digitalizaci stavebního zákona. Vysvětlil mu někdo, že stavební zákon je věcí stavebního úřadu, což je státní správa. Samosprávy do státní správy vůbec nemohou zasahovat, jde totiž o vážný střet zájmů. Samosprávy, vedení měst a obcí, mohou být maximálně účastníkem stavebního řízení, tak jako fyzická osoba nebo právnická osoba. Jak mohou komplikovat digitalizaci zákona? Potom jmenoval tajemníky měst. Asi si myslí, že tajemníci jsou samospráva? Pirátům nevěřím ani slovo. Jak mohou dělat poslance, když neví co je to samospráva?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A co tzv. Nečasova nóta, která spustila Mnichovskou dohodu. Chce se tím vůbec někdo z historiků zabývat? Nebo je to příliš brzo a národ by to neunesl?
1 odpověď