Spíš se jen dneska o každé takové "nehodě" informuje, rozebírá se, musí ji vyšetřit drážní úřad a veškerej bordel okolo. Když se něco podobného stalo ještě před pár lety, tak, pokud strojvedoucí neříznul výhybku, kolikrát sem zažil, že jsme třeba o 5-10m s vlakem couvli, protože to prostě nedobrzdil přesně. A to je mi 32, nemluvím o žádné dávné historii.
2x se mi stalo, že strojvedoucí jaksi zapomněl na stanici (v Poděbradech), přejel až za perón a pak si odcouval zpátky, jednou to bylo s žabotlamem, ale jednou už s city elefantem i když na začátku jejich provozu.
Tzn nového se neděje nic, jenom se předtím nejspíš vyšetřovalo přejeté návěstidlo až když ho mašinfíra skutečně přejel, protože ho vůbec nezaregistroval. Oni by ale bez medializace možná dostali míň dotací, takhle se mluví jak je nutné ETCS a jak je nutné do drah nalejt další miliardy. Podotýkám do nefunkčních drah, když auto je zatíženo brutální daní na palivu a přesto je ve většině případů levnější než silně dotovaný vlak.
Jste mimo úplně, mimořádně události šetří drážní inspekce
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Láďa se musel pomátnout