Spíš Vás odkradluje zoufalý recidivista, než člověk, kterému se pomůže. Země, kde jsou nejpřísnější tresty, tak mají nejvíce vězňů a největší míru recidiv. Narozdíl třeba od toho zmiňovaného Norska, kde se lidem spíš snaží pomoc a nějak s nimi pracovat. Ale tak pokud vám nevadí je v tom vězení dlouho živit....
Nemáte pravdu. Podívejte se na Čínu nebo SAE - v obou zemích jsem nikdy neměl strach vyjít ven ani v noci a konkrétně třeba v Dubaji si nikdo nedovolí ani pokřikovat na ženu (natož ji obtěžovat), protože by se o něj místní složky ihned postarali. V porovnání s tím Evropa - např. Belgie, Francie a dnes už i vámi zmiňované Norsko (byť v menší míře) mají "no-go zóny" kam už se bojí i policie. A toho jste zastáncem.
Proč nám Novinky.cz lžou?
Citace z článku: "Až sto miliard dolarů (přes 2,3 bilionu Kč) mohou po zkáze způsobené hurikánem Milton na Floridě vyplatit americké pojišťovny, napsala v pátek s odvoláním na oslovené analytiky agentura Reuters."
Zjevně zdrojem tvrzení je tento článek: Odkaz 1
Ten ovšem vyšel, jak si lze snadno ověřit už 9.října, tedy ještě před úderem hurikánu na pevninu a šlo (už tehdy o značně přehnanou) předpověď škod srovnávající Milton s hurikánem Katrina. Tedy nejde o informaci z dneška, jak tvrdí hned první věta článku. Dnes je naopak již zřejmé, že rozsah škod bude (naštěstí) mnohem menší.
Nelžou, jen zaměstnávají amatéry a opravdu nestranné, podložené a věcné zprávy aby člověk pohledal. Naštěstí se vyjímky najdou.
Město nám již od nového roku navýšilo poplatek za svoz odpadu o 100%.
Nákup nápojů v PETkách omezím, asi úplně. Čtu zkušenosti ze Slovenska , kdy i neporušené obaly odmítal automat přijmout. Fronta před automaty. ulepené ruce, smrad, v létě vosy....Doma nepořádek, nemám to kde skladovat....
Fungují velice dobře žluté kontejnery, za mě zbytečné.
Jak vidíte z reakcí níže, v této zemi se vždy najde spousta oslů, kteří budou bránit jakkýkoliv nesmysl, který vláda schválí a s logickými argumenty u nich neuspějete. Proto máme vládu jakou máme a proto se nemůžeme mít lépe než bychom mohli. Momentálně vede papouškování "když skladujete plnou lahev, tak můžete skladovat prázdnou" - jasně, ony totiž prázdné lahve a otevřené plechovky na sobě drží stejně jako plné... Větší spotřebu vody (např. plechovky od protlaku), další sklady (které ne vždy a všude bude možné zařídit) nebo složitější přeprava - to jim nemá smysl vysvětlovat. Až ceny postupně stoupnou ne o 4 (to bude jednorázově) ale o 10Kč (minimálně), bude zde větina těch samých zase fňukat. Ale je to marné.
Pobavil jste. Nejdříve začnu tím, v čem máte pravdu. Cesta zakazování je špatná, kontraproduktivní a bohužel pro dnešní státy Evropy typická. To je jediné, v čem s vámi souhlasím. Ostatní jsou omyly a nepravdy. Takže jednu po druhé.
To jste zase povail vy mne, pokud se takto vyjadřuje odborník. Možná ano, přít se nebudu, jen jsem reagoval na zmíněný příspěvek a blábolení o nenávisti a smutných životech (pokud to byla ironie, pak beru z5, ale poznat to nešlo).
Píšete o hoaxech, ale sám tady jeden píšete a to že jsou už dnes skoro ve všem lepší než špičková benzínová auta. Papírově možná ano, ale realita je jiná.
S tou budoucností jsme se nepochopili - baterie nejsou v současnosti vhodná náhrada za spalovací motory a ještě mnoho, mnoho let nebudu (pokud vůbec někdy).
K tomu co jste napsal o vodíku se nemá smysl vyjadřovat a argumentovat, protože se o tu problematiku evidentně nezajímáte a dávat za příklad jakkoukoliv automobilku, vzhledem k tomu co se jim hlavně v EU slepým protlačováním elektrovozů povedlo také nebude nejvhodnější.
Nedohledal jste jaké testování v Andách dělali, ale víte, že se to nedá s Antarktidou porovnat. Tak já vám pomůžu, pokud vás to opravdu zajímá. Víc si můžete o autobusu s názvem Queltehue Heavy Duty přečíst zde: Odkaz 1
Třeba proto že jsem se díval na konrétní podmínky a terén jednotlivých oblastí? Tento článek jsem už četl, ale detaily testů jsem v něm nenašel, poprosím tedy o nasměrování na odstavec s detaily testování v Andách, děkuji.
A to naprosto popírá námitky naftomilů, že elektromobil je k ničemu v mrazivém podnebí, protože lidi v něm mrznou.
Já zde neustále slyším výkřiky vám podobných (viz pan Šťastný níže), kteří plivou na vše neelektrické a nedokážou pochopit, že to prostě budoucnost není (to ani nafta nebo benzín, ale to je ještě otázka mnoha let) a dokud se opravdová alternativa nenajde, je nesmysl je zakazovat (také už se to EU vrací) a hodí se jen na městský a meziměstský provoz. A ta slepá propagace znamená jen plítvání penězi a hlavně zdroji, které by šli využít smysluplněji, např. vychytání vodíkového pohonu. Ale o tom si lze dohledat spoustu odborných článků od seriózních vědců a ne pseudo"eko"odborníků.
Mimochodem až vám dojdou v zimě v koloně na D1 baterky tak mrznout budete, zatímco spalovací motory budou topit vesele dál.
K článku - za pár měsíců si přečtete (pokud to bude politicky koretkní), jaký to byl krok vedle 😉 Testování v Andách (nedohledal jsem jaké testování) se s Antarktidou nedá porovnat.
Samé prázdniny, málo práce, hromada peněz....a ejhle, oni vzdělaní a kvalifikovaní učitelé nejsou. Musí se to lepit prostě někým, kdo jde okolo a má čas.
Takže, milí kritici, učitelů máte prostor a chutě do toho. Ta skvělá místa jsou volná. Předpokládám, že Lukáš Pekař půjde vzorem.
Pan Pekař by kromě neustálého papouškování "Vytáhněte si mobilní telefony a tablety a otevřete na nich Wikipedii" jiný výkon nepodal.
Ale tak je to v této zemi se spoustou povolání, resp. přístupém ovčanů, kteří nejsou schopni používat mozek k tomu, na co je určen. Kde kdo tady plive na PČR a armádu, ale jak se něco semele jsou jim dobří a sami by k nim nešli. To samé lékaři, sestry, kuchaři, zmínění učitelé apod.
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? To platí hlavně pro popisné vědy, ale dnes už i všeobecně. Dnes lze na mobilu nebo tabletu vypočítat skoro celou matematiku, geometrii, fyziku i chemii. Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici především učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii lze nastudovat jakékoliv téma i s kontextem a souvislostmi. Jestli vede učitel dějepisu překotný a nepřehledný pětiminutový výklad nebo ve Wikipedii přečte umělý hlas kvalitní historiografický text, je podle mě úplně jedno. Učitel si to původně také přečetl a pak to buď převypráví pomocí poznámek nebo jen přečte. Někdo může říct, že učitel má určité znalosti a zkušenosti, protože se tím už dlouhodobě zabývá. To je sice pravda, ale přesto tam nikde nevidím tu přidanou hodnotu, protože i na pedagogické fakultě měl učitel k dispozici maximálně objem informací jako je dnes ve Wikipedii. To by musel prostudovat celou knihovnu a to je velmi málo pravděpodobné. Na Wikipedii je totiž jen z dějepisu 250 až 300 knih o 350 stranách formátu A4 informací. I kdyby si to všechno pamatoval, těžko může přinést žákům nějakou vyšší přidanou informační hodnotu. Kdyby se učilo na školách jen to, co žáky zajímá, k čemu mají talent a co chtějí znát a také to, co je pro jejich život opravdu zásadní a užitečné, tak by se ušetřilo až 200 miliard korun ročně. A psát to sem budu, dokud to nepochopíte, takže stále.
Zrovna vy by jste pořádné vzdělání potřeboval, protože už po několikáté jedete ty samé bludy, nejste schopen normální diskuse a už zase jedete Ctrl+C a Ctrl+V.
Protože současný svět není bez fosilních paliv (ano, neuvedl uhlí) a hnojiv vyráběných ze zemního plynu schopný uživit 8 miliard lidí. Jednu asi ano, ale to znamená rámcově to, co napsal pan Pekař, jen by to nebylo všichni, ale v naší oblasti Evropy tak 90-95%.
Až 95% ani zdaleka, resp. by jste s těmi procenty měl pravdu pouze v případě, že by svět fungoval dle myšlení pana Pekaře, protože by lidé v následných konfliktech neměli potřebné znalosti, myšlení a hlavně pro ně nutné online zdroje a manuály. Nicméně to už odbočujeme od tématu.
A když nebude ropa a plyn tak co? Všichni zemřeme? To je totéž. A já píšu o UČENÍ z Wikipedie a Kiwixu. Na hlavu se dlouhodobě spolehnout nedá. Proto jsou knížky a učíme se číst. Něco jíného jsou základy a něco jiného balast. A balastu je na školách nejvíc. A bez knížek budete dělat co?
Proč bychom měli bez plynu a ropy zemřít? Také se bez nich přemýšlející lidé v případě nutnosti dokážou obejít. S vašimi názory docela pochybuji, že zvládnete bez sirek a hlavně bez návodu v telefonu např rozdělat oheň. Co budeme dělat bez knížek? Napíšeme je znova. Tedy lidé jako vy bohužel ne, protože ty informace nebudete mít v hlavě, ale v krabičce, kterou můžete použít maximálně jako těžítko.
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? To platí zejména pro čistě popisné vědy, ale dnes už i všeobecně. Dnes lze na mobilu nebo tabletu vypočítat skoro celou matematiku, geometrii, fyziku i chemii. Všechno je to zejména otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici především učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextovych odkazů ve Wikipedii nebo offline Kiwixu lze kdykoli nastudovat jakékoliv téma i s kontextem a souvislostmi. Jestli vede učitel dějepisu překotný a nepřehledný pětiminutový výklad nebo ve Wikipedii přečte umělý hlas kvalitní historický text, eventuálně udělá výtah z textu chatbot, to je podle mě úplně jedno. Učitel si to původně také přečetl a teď to buď převypráví nebo jen přečte. Někdy to dá žákům dokonce jen tak na přečtení. Učitel prostě nezná a ani nemůže znát větší penzum, než žák najde třeba ve Wikipedii nebo nějaké tištěné odborné publikaci. To je stejné jako bychom tvrdili, že student, který maturoval z dějepisu, si po několika letech pamatuje jednotlivá témata. To je zcela nereálné a nemožné. Na to umíme číst, abychom si zapomenuté informace mohli znovu oživit. A nic si nenalhávejme, velmi často je to v podstatě od nuly. Pokud se informace stále neobnovují, tak v řádech let zbydou v paměti jen velmi malé střípky, často navzájem pomíchané. Už v řádech několika měsíců mají často studenti jen velmi kusé znalosti z maturity. To je ten špatný systém našprtat a za chvíli zapomenout.😢🥺🤕
A bez mobilu a připojení k internetu budete dělat co? Vy jste přesně ten typ dnešního člověka, který už tyto věci bere jako naprostou samozřejmost a neuvědomuje si, že během vteřiny mohou být pryč. V případě celosvětové katastrofy nebo války by jste pak byl nucen zase používat mozek, jenže ejhle, ony tam žádné důležité informace a znalosti nejsou, jen vzpomínka na to, kde šly na mobilu dohledat.
Auto s případem nesouviselo, čtěte víc než titulek. Zbytečně kvuli honění ega, pardon, výkonu služby a povinnosti chránit, zemřel nevinný člověk. A řidič bohužel, si to za rámeček taky nedá a čeká ho pár let nepříjemných vyšetřování a soudních tahanic.
Pronásledování retardů, kteří si z města udělají závodní dráhu je dle vás honění ega?!
Obecně je potřeba do zdravotních pojištoven pořádně šlápnout, žádné sypání peněz, tím méně té Vojenské... Naši vojáci jeste nic nepredvedli a jak je tak vidím, tak toho ani moc nepredvedou...
Na našem území nebo území NATO se válčí? Nebo kde se dle vás měli předvést? Na největší záplavy v roce 1997 nebo 2002 jste už nejspíš zapoměl a pomoc v nemocnicích a domovech při kovidu také. Ale vám věčným kritikům armády a policie ja marné cokoliv dokola vysvětlovat.
No.... Položme si otázku, proč jsme sdružení ve státě a proč v něm platíme daně? A pak ještě jednu...kdo, nebo co je vlastně politik..
Odpověď...
Lidé sdružení ve státě platí daně, protože je zde nepsaná dohoda, že z těchto peněz se má stát, prostřednictvím politiků, postarat o zajištění bezpečnosti, vzdělání, zdravotnictví atd... Z toho vychází i odpověď na otázku stran politika...je to pouze správce, nikoliv vládce, který prostřednictvím voleb dostal důvěru, aby řádně hospodařil s těmito penězi, dále aby svými kroky nevytvářel dluhy, inflace, krize apod.... Pokud tohle budou politici primárně dělat, a lidé to po nich budou tvrdě vyžadovat (koneckonců jsou za to politici královsky placeni), tak bude dobře.
Závěrečná otázka tedy zní.... Plní politici svůj primární úkol? Evidentně ne. Což je vidět nejen ve školství, ten bordel je takřka všude. Tedy nezbývá začít po politicích tvrdě, ale skutečně tvrdě, vyžadovat jejich primární fungování. To by mělo platit napříč politickým spektrem.
Mimochodem, z našich daní jde na výše uvedené peněz dost. Tam problém není.
Ne nadarmo se říká "politik je odrazem svého voliče". Všichni nadávají na politiku, ale ty lidi tam někdo zvolil - volič (ty co nevolí neřeím, ti nemají právo si stěžovat, protože pro změnu neudělali nic). To že naprostá většina národa neustále papouškuje "malá strana nemá šanci, hodím to zase té velké" a komentáře nejen zde na seznamu (a nejen k politice) jen svědčí o inteligenci většiny ovčanstva a o tom, že se prostě nic k lepšímu ani změnit nemůže. Národ, který se umí sjednotit maximálně u hokeje (a to ještě jen když vyhráváme) jinak není ochoten pro změnu cokoliv udělat (raději si všichni budou navzájem nadávat, donášet a dělat naschvály, ideálně hrdině od klávesnice, aby náhodou nemuseli zvednout zadek a opustit svůj dvorek) si nic jiného ani nezaslouží.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Omyl, vozidlo za sebou nesmí OHROZIT, ohrozit a omezit nesmí protijedoucí vozidlo. A pokud je předepsaná nějaká rychlost, tak to ten za ním chviličku vydrží. Obvykle tam stejně vjede kamion a je po srandě. A tachometr nemá tak velkou chybu, 1-2km/h.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Doporučuji si znova nastudovat Zákon o silničním provozu nebo alespoň navštívit stránky Besipu, pak zde nebudete psát takové hlouposti a na silnici bude o jednoho neznalce méně.
1 odpověď