Jasně, protože v konvenčních systémech totiž vůbec nejde udělat omylem backdoor. A navíc ten backdoor by člověk vůbec neuměl odhalit (a v případě kolegů z Ruska zneužít 😉), protože se tím rozhodně nezabývá profese nesoucí název bezpečnostní analytik. Navíc tohle teda ani nepůsobí moc věrohodně, ale tak dejme tomu jako debatnímu námětu.
A to jestli by si někdo měl stěžovat na ai hledající backdoory, tak to jsem já, protože mám pak akorát konkurenci.
Fakt jako, prosím vás kolegové debatéři, kterejm ještě zbylo pár mozkovejch buněk, spláchněte toho Asimova do záchodu a najděte si někde reálný research papery o ai, věřím, že to bude nesmírně přínosný.
Samozřejmě, jen autor trochu zapomíná dodat, že elektromobil pojede třeba na 80% dodané energie, oproti tomu auto na vodík tak hodně optimisticky na 40%, to je ovšem auto na vodík na palivový článek, pokud to jen tak narvu do spalovacího motoru, tak ta účinnost bude ještě mnohem horší kvůli entropii.
A ještě vysvětlení pro místní autofanatiky, kterejm o logický argumenty nejde, bude to dělat jiný brum brum, než beznej spalovací motor.
Jsem pro zajímavost, neměl jsem čas to zkoumat, takže bych se tu rád zeptal. Porovnává článek ceny s daní nebo bez daně? 3999 totiž zní moc dobře na to, aby to nebyla finální cena. Pokud s daní, tak to je docela ocekavatelny, protože pak cenovej rozdíl zhruba procentuálně souhlasí s vyššíma daněma oproti usa. To se děje skoro u každýho produktu a není žádná novinka.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Protože vyhláškou rozdělovat peníze získané při prodeji je totiž tradiční součást tržní ekonomiky a vůbec to nenese znaky centrálního řízení, ze kteryho jsme se za těch 35 let patrně vůbec nedostali.
Ale docela mě zajímá jaký lobbingový techniky tady soudruzi z houslový mafie využívají, že si z toho ani populistictejsi z vlád neudělali téma, ačkoliv to je jedna z nejmíň kontroverzních věcí v Česku