Základní školy jsou dnes mnohdy diagnostické ústavy s toxickým prostředím, kde žáci jsou posazeni na trůn, mohou v podstatě vše a učitel nemůže nic, maximálně si nechat kálet na hlavu. V ředitelnách sedí křiváci a zbabělci, kteří nemají odvahu účinně řešit nežádoucí chování problémových žáků, protože jim jde o jejich vlastní PR. Výsledkem jsou neustále se zhoršující znalosti žáků základních škol a takovéto průsery.
Myslím, že na internetu je dost informací o multikulturním obohacení států v Evropě, které připustily imigraci ze zemí, jenž jsou poněkud kulturně nekompatibilní s evropskými zeměmi. Mám "opravdu" radost, že nám naše vláda zajistila, že se na tomto potěšení můžeme také podílet a že v případě odmítnutí budeme muset platit výpalné.
Už takhle jsou dnes základní školy v podstatě diagnostické ústavy s toxickým prostředím, kterým mnohdy vládnou z ředitelen komunální politici. V takovém prostředí bývá plynulá výuka často narušována žáky s poruchami chování, kteří tak ničí budoucnost vzdělavatelným dětem, jenž by mělo smysl posouvat dopředu. A psát o tom, co všechno musí od takových žáků a jejich rodičů snést učitel, by bylo na samostatný článek. Bohužel, školy nemají obvykle odvahu a dost možná ani páky tyto kázeňské problémy účinně řešit. Neustále se píší kázeňské postihy, dělají výchovné komise a efekt to nemá žádný. Nelze se tedy divit, že i média, jako např. hospodářské noviny, píší na Internetu o tom, že se znalosti žáků stále zhoršují (Odkaz ).
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A korespondenční volba mi v tom pomáhej😀. Co fialenko, podvodem k moci a podvodem na věčné časy a nikdy jinak.