Atos? To je Křéťa. Ten už si uměl zařídit aby ten tendr vyhrál a pak ještě poslal Berouna do IBM , aby ", nedělali problémy". Njn, Křéťa ma 400 mikuard a my to platine: 2 roky hsou el+plyn drahé, ale Křéťa vydelal jen v 2023 celkem 190 miliard za jediný rok. Kdysi to Kellnerovi trvalo 25 le, nashromáždit 200 mikiard.- Křéťovi jsme to dali za rok.
Uvaha typu co by kdyby. Incwstovat v jednom momentu, tzv časování trhu je přesně ta cesta jak se retail investor popálí a tratí.
Kdyby byl priklad postaven na pravidelném, měsíčním investování malých částek, pak je relevantní.
Investovat vše co máte, v jednu dobu, dramaticky zvyšuje riziko.
Mám kamaráda, který prodal dům a vše dal najednou do fondů. Akorát, že to bylo počátkem roku 2000. Pak praskla internetová bublina a on tratil 60%.
Takže tolik k zpětné vybranému ideálnímu datu z roku 2007, které jen nastavuje nízkou startovací čáru aby vysledek byl hezký vysoký.
Skrytá reklama pro správce fondů. Navíc teď, když jsou indexy na maximech.
Když už chcete trh časovat, delejte to jako v. Lidlu: když je to levný, kupuj. Když to není ve slevě, nekupuj 🤷
Pelle a Fico sú dysfunkčné manželstvo. Spolu nefungujú, ake bez seba tiež nie - mohli by skončiť v base.
Pelle sa Ficovi len mstí za facku, čo od neho dostal v 2019 na parlamentnom klube Smeru, keď nerobil to,, čo mu Fico kázal. A je mu úplne jedno, čo sa deje z občanmi. Päť mesiacov od zvolenia je peakticky nezvestný. Okrem toho, že bol s milencom na olympiáde v Paríži, nikto nevie, čo robí.
Totálně to ochromilo dopravu na této trati na několik hodin. Divné že že City Elefant nemůže po takovém incidentu prostě couvnout a odblokovat trať. Navíc ČD nebyly ještě 2 hodiny poté dodat info ani na dotčené stanice, ani do aplikace, že vlaky mají výluku. Uazovaly jen meškání a o náhradní dopravě neinformovali vůbec. Že by bylo logické třeba jezdit kyvadlové vlakem Masaryčka - Rajská zahrada a tam navázat náhradní autobusovou dopravou, o tom skoda mluvit.
Pozor na lži: 30 km/h mají v Bruselu jen v bočních uličkách rezidenčních čtvrti. Ji ak máji ve městě síť hlavních cest a 3 kompletní okruhy, kde se jezdí i 70km/h.
Všechny tyto cesty jsou viceproudé, často i 4 pruhy jedním směrem. Tim je zajištěn rychlý přesun po městě v základní sítí cest a pak pomalu jen v bočních ulicich.
Praha nemá ani jeden kompletní okruh. Navíc páteřní síť cest 2+2 překreslili na 1+1: viz Poděbradská, Kolbenova, vltavské nábřeží, atd atd. Tudíž se blokuje plynulost provozu a vytváří permanentní zácpa tam, kde byl jak-tak plynulý provoz. Pak jsou řídíči vystresovaní a reaguji agresivně.
Takže: vráťte zpátky síť hlavních cest do režimu 2+2 pruhy a v bočních klidně 30, stejně se tam víc jet nedá.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Firma patří Křetínskému.