když mi lidi tvrdí, že je to jedno,hlavně že je to 5-30,tak jim to vysvětluji tak, že je to jako u piva všeobjímající označení "dvanáctka,popřípadě ležák". A pak tam jsou různé přísady,co určují to pivo,některé je hořké,jiné nasládlé,další polotmavé atd. Někdo preferuje sladší a jiného po něm bolí hlava a naopak. A tak je to i s olejema,každé auto rádo něco jiného
Nedočetl jsem tu slátaninu ani do půlky
pana Norvála nedokázal ani gúgl najít
Jak věděl, jakou značku tam má namontovanou, když mechanik tvrdil, že original?Tak co mu mohl prodavač tedy říct?A dnes i ten největší šmejd vydrží víc,než 10000km. Navíc,by mě zajímalo, která automobilka si dělá vlastní vodní pumpy.
Originál díl v drtivé většině není to nejlepší na trhu,vždy je to spíš zlatá střední cesta. Dávat tam to nejlepší, tak fabie stojí možná milion.
Vysát palivo z nádrže.....nevím, kdo by se s tím babral.Jednak to dnes není úplně jednoduché,zákazník to jednoduše zjistí a už se nevrátí. Nebylo by lepší si vymyslet, jak jsem se s něčím trápil, protože je to starý auto a naúčtoval hodinu práce navíc?Přijdu si tak v klidu na 15l paliva a zákazník ještě bude spokojený
a tak by se dalo pokračovat dál........celý článek na mě působí, že byl vycucán z prstu u stolu a kávy....
za víc jak 13 let jich stačili udělat 22 a pořád není jisté, jestli tam je už motor, co tam má být. Dle rusských zdrojů je ve 4 kusech,ale to tvrdí russák.
Takže z 1,7 vyrobených za rok to zvednou na plné 2 kusy?A elektroniku vezmou z ali expresu?
jinak 5generace to není ani náhodou. S touhle povrchovou úpravou musí na radaru svítit jako vánoční stromek
pan Samohýl je legenda a jeho muzeum je super. Ale nedávno jsem četl rozhovor s někým podobným a ten zase tvrdil, že ve stodolách a půdách je u nás cca ještě 5-10 000 Pokladů.A celkem logicky to i popsal . Mě samotnému se podařilo nedávno koupit už veterána(35let),ale raritu za super peníze,co nevyjela z garáže 20let. Nyní musela,protože se majitelé stěhují. Tak proč by někde nemohlo být něco staršího?Mnoho lidí neví,co má doma
"provedl velmi důkladnou, precizní a pochopitelně nákladnou renovaci."
tak podle mě, kdyby to nechal udělat na slovensku, nebo u nás,dopadlo by to líp a mohl ušetřit tak 70% doláčů. A určitě by tam neměl volant z tatraplánu, budíky bůhví odkud,navíc od firmy, která v tu dobu ani neexistovala(PAL). pozičky také myslím nejsou původní a myslím, že by se toho našlo víc,kdyby se pátralo po detailech
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nevím, ale že by lidi stáli v pruzích a vedle byl volný průběžný pruh se mi moc nezdá. Spíš mám zkušenosti, že lidi kolonu předjíždí v odbočovacím,či hůře v odstavném pruhu a pak se tam zkouší nacpat...