Sám mám od roku 2006 doma Octavii II RS v benzínu a kdysi jsem uvažoval jako druhém autu do rodiny o Octavii III s tímto moturkem 1.2 TSI. Po test drivu jsem ale rychle od tohoto záměru opustil, bylo to opravdu slaboucke a skoro to nezrychlovalo. Zlatá RSka. Doporučuju lidem raději si připlatit 50-100 tisíc a koupit benzínovou plně vybavenou RSku v manuálu dokud ještě jsou.
Kdyby to bylo jen 50-100 tisíc, ale ono je to proti uváděné ceně min. +200 tisíc za RS. 1.2tsi na příměstský/městský provoz bohatě stačí. Dálnice se s tím taky dá, ale 1.4 se tam cítí lépe. RS verze jsou zbytečné, hlavně pokud vozíte nervózní manželku a zvracející děti ;-)
Nechali jsme si zahnojit pole halami se sklady, nová pole a louky obětujeme solárům, pánbu s námi!
A co tím vlastně chcete říct? Není třeba lepší mít na poli montovnu než řepku? Za mě určitě ano, vydělá to mnohem víc a těch hal zase tolik není aby docházelo k nenavratnym škodám na půdním fondu a devastaci krajiny.
Dělám finančního poradce skoro 10 let, lidi si ke mně do investic chodí spravovat x desítek milionů a stejně mě vždy pobaví, jak si někdo myslí, že s internetovými platformami typu Portu, Degiro, eToro apod vyzrál na "drahé" finanční poradce 🙂 Takže jednoduše, pokud nějaký poradce dává vstupní poplatek, tak je blázen (néé že by stavební spořitelny se založením stavebka nedělaly to samé). Správný poradce Vám udělá investice bez poplatku a bude vždy jen placen z majetku klienta, protože mimochodem veškeré internetové platformy si berou cca 1% z majetku za správu a totéž si vám řekne i normální poradce. A že třeba penzijka si defaultně také berou 1% za správu, to jste věděli? 🙂 Nebo vám to nikdo nikdy neřekl?
Takže jednoduše, poradce není v ničem pro klienta dražší, jestliže nedává vstupní poplatek. Jen se holt musí platforma s dělit poradcem o zisk, ale to klientovi může být buřt. Poradce vyjde poplatkově klienta úplně nastejno, avšak dá portfoliu smysl, strategii a poskytne "emoční" poradenství ve chvíli, kdy jsou trhy volatilní, ve chvíli kdy oslábne / zesílí koruna, poradí s diverzifikací apod...
Ať si místní troubové vyřeší portfolio na Portu bez poradce a pak hlavně ať nebrečí až zjistí, že nemají splněný daňový test díky automatickému rebalancingu, tedy ať nebrečí, až budou muset danit zisk. A také ať nebrečí, že jim lítají peníze z okna za hedging do české koruny, který je úplně zbytečný. Respektive tito troubové netuší, že mají brečet, když ani neví, že tam nějaký hedging mají zapnutý 😉
Jojo, ti poradci jsou ale ojebávači, kam se hrabou na to skvělé Portu 🙂
Pokud dokážete klientovy vydělat víc než ETF na SaP500 s dlouhodobou DCA strategií, tak proč ne. Problém je v tom, že hodně investorů se spálilo u obyčejných finančních poradců prodávajících životní pojištění...
Co si zvolíme, to budeme mít. Pavel na hrad je volba nové totality a cesta do válečného i ekonomického neštěstí spojeného s touto vládou zoufalců.
Tak hlavně si pak nestěžujte, až vám to pozdě dojde o co tady a komu jde.
Chtěl jste napsat snad AB na hrad by znamenalo totalitu, válku a krachy. Rozdává peníze kde může - inflace - ekonomika jde do háje.
Totalita - už ukázal za covidu co umí.
Válka - nepomohl by napadeným státům v NATO a až by došlo na nás, jak by to asi dopadlo...
Hnus ta pětikolka! To by se za Babiše nestalo! Ten by k těm původním 130km/h ještě alespoň 20km/h přidal! Demisi!
Je paradoxní, že kolem Babišových Průhonic, kde má teď u dálnice i nově čerpačku s potravinami, se bude jezdit pomaleji a tím bude nižší hluk, méně emisí a možná, že mu tam kvůli tomu zastaví i víc lidí...
V hustém provozu by se rychlost dala regulovat, kdyby se osadily digitální značky. Tohle řešení je nesmyslné a zpátečnické.
Jezdit tam 130 jde opravdu jen málokdy. 110 je OK i z hlediska snížení hluku pro nás co bydlíme v okolí. Zpomalení je jen 26s. Digitální značky pro regulaci se mohou osadit i tak.
Tady někdo objevil Ameriku... Jednoduché počty, cena ropy jako vloni touhle dobou kdy benzin stál 35 Kč. Takže marže menších benzínek o 8 Kč vyšší, Orlenu a MOL to nestačí a mají marži i 14 Kč !!! Beru dejme tomu růst nákladů, přihodím si dvě tři kačky, ale tohle je zlodějina. Nejvíc mě štve, že jim to lidi baští a jsou u nich největší fronty
Vloni stála ropa 75USD/barel, teď stojí 100 a navíc od té doby posílil dolar o 10%. Tady bych hledal vinu...
Můj tříválec HTP již běhá 18 let a naběhal 360 000 km. Vloni dostal novou spojku a zánovní katalyzátor. Je to držák.
HTP je v cajku, chce to jen držet nad 2000 a měnit olej po 7500km. Když odejde tak lze buď vyměnit nebo za 30 zrepasovat a pak vydrží dalších 300 tisíc a takhle až do doby než vám auto shnije. Po přesednutí do litrového tříválce 85kw jsem se cítil jak ve formuli. Charakter podobný, leze to krásně do otáček, chce to řadit aby nespadly otáčky pod 2000. Litr je o dost tišší, nezabírá hned jako atmosféra, krouťáku má vždy dost a na to dnešní ježdění to stačí i na dálnici.
9
Sledujících
2
Sleduje
9
Sledujících
2
Sleduje
29 pater, to je nějakých 70 metrů a víc. To to muselo trvat sakra dlouho než byl konec. Blbá smrt z blbého nápadu.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Dejme tomu cca 100m, takže padal nějakých 4-5 sekund. To že je po něm si možná uvědomil tak 2 sekundy před dopadem....
1 odpověď