Kam by pan silničář spěchal,když máme větu ,,přizpůsobit jízdu stavu a povrchu vozovky". Nechápu,že jim to pojišťovny pořád žerou !? Rok co rok je to stejné.Předpověď je minimálně den dopředu jasná a i tak nejsou silnice VČAS ošetřené. Neuvěřitelné ! Víceméně stejné úseky ! Kdyby napadlo půl metru a bylo -15,tak ani neceknu,ale spadnou 3 cm,jsou dva pod a už jsou silnice nesjízdné.Kdy už vyjede někdo z pohlavárů kousek za čáru,třeba na Drážďany a podívá se,jak se to dělá ?!?! ,,Sežerou" miliardy ročně a výsledek stále stejný-žalostný !
Jsem majitelem EV a do včerejška jsem nikdy neseděl ve spalovacím autě. Mohu se zeptat zkušených majitelů na pár věcí?
Zeptej se těch,co si to nepůjčili u HERTZu.
Co je na tom neuctivého, že má vysoké čelo je fakt. Že to řekl novinář se madam Krejčíkové dotklo a je z toho mezinárodní problém.
Problémem je,že ,,madam Krejčíková" není modelka ale tenistka a pan novinář tam rozhodně nebyl proto,aby komentoval její fyzický vzhled. A to pomíjím to,že jako chlap by se měl chovat jako gentleman a né jako blb.
I na tomto případu je jasně vidět, jak mezinárodní dělba práce a kooperace je politicky citlivá a lehce zneužitelná. Plně chápu, že národní ekonomiky nemohou být plně soběstačné, ale základní soběstačnost by měla být základem každé ekonomiky.
Týká se především potravin, energií a jiných základních potřeb, což odlehčí i přepravu. Není to nic objevného, ale je třeba to připomínat.
Dobrá myšlenka.Pozdě.To vše už je u nás ,,úspěšně" zničeno a nebo rozprodáno.
Protože dojezdová pneumatika už dávno není v povinné výbavě.
A to by asi měla ! Jenže ono to váží 10kg (asi) a to má (obrovský) vliv na spotřebu a vyšší spotřeba má vliv na životní prostředí. Tak se pár moudrých domluvilo,že rezerva není potřeba.Tento řidič na to doplatil.Pokud rezervu měl a ,,netroufl si" kolo vyměnit,jak se tu někdo vyjádřil,tak na takového šoféra si svůj názor raději nechám pro sebe.
10
Sledujících
0
Sleduje
10
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Baterie nestárne skokově. Za těch 8 let možná ztratí 15% kapacity, ale to znamená, že ji budete moct používat stále dál.
Co pro vás znamená hranice nepoužitelnosti? Je to třeba 50% ztráty kapacity? I to může být dostatek pro někoho kdo jezdí jen na nákupy.
Apokalypsa se nekoná 🙂
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Myslel jsem,že jedním z cílů je omlazení vozového parku u nás i v Evropě. Koupím elektromobil,po pár letech na nové mít nebudu,tak dám novou baterii,na konci rozumné použitelnosti té druhé bude mít vozidlo cca 12-15 let.Je nám předkládáno,že jediným problémem je životnost baterie ale myslím,že v druhém cyklu budu nucen řešit i drahou údržbu a opravy.Elektromotory jsou nesmrtelné ? Elektroinstalace je nesmrtelná ? Takové vozidlo bude dost nebezpečné.