Nepročítal jsem všechny příspěvky ale nikde jsem to neviděl tak nadhodil jednou podstatnou věc o které se nemluví. Všechny úvahy v článku a u ostatních diskutujících můžou platit v případě že auta budou netknutá a nikdy neabsolvovali havárii. U elektromobilů i menší kontakt s jiným vozidlem špatným směrem na baterie můžete znamenat konečnou nebo pak neprodejnost vozu. V servisu vám řeknou že si nikdo neriskne nějak opravovat elektrickou část vozidla aby vám pak kvůli tomu vyhořel barák. Tzn. Že se při každém poškození elektrické věci mění za nové a v případě baterií když budeme mít hodně štěstí tak třeba jen některé články v horším případě i obal baterie a v nejhorším případě celá baterie. A je otázkou co by to pak udělalo s cenou pojistky kdyby to měla pojišťovna platit a za další jestli by se někdo odvážil takové auto pak od vás koupit, protože servisní historie je zdokumentována. V tomto je to za mě ještě stále velký strašák.
Doufám že si jsou všichni kteří uvažují o vpuštění čínských automobilek na své uzemí vědomi toho, že zlikvidují evropský automobilový průmysl a následně i trh s automobily. Za nějaké milardy které jim teď dají se pak bude krvavě platit násobně více. Evropa by měla držet basu a nechat je si to sekat v Číně a dávat jim na to dovozní cla dokud to nebudou vyrábět ve srovnatelných pracovních podmínkách jako v EU, ekololgických a BOZP standardech a to nejen samotné hotové vozy, ale i jejich subdodavatelé a vstupní materiály. A poslední nesmí být statem dotované za účelem zlikvidování evropské konkurence. Čína není Demokratický stát s přátelskými umysly. Hledí si jen svých zájmů. Produkty mají úplně jiné náklady a pak se mají produkty sejít na společném trhu a konkurovat si.
Spousta diskutujících má v hodně věcech pravdu, ale potřeba mít na paměti že ne všichni ho volili. V každé společnosti včetně té naší je tak 1/3 méně šťastných voličů kteří toho rozumu moc neprohráli, jsou velice lehce ovlivnitelní a slyší na úplatky jako pastelkovné, vyšší důchody atd. No a pak tady máme věci jako vměšování nepřátelských tajných služeb, hybridní elektronická válka, podplacené politiky, ovlivňování veřejného mínění pomocí sociálních sítích, trolling a další nástroje jak systematicky zpracovávat tu zbylou část voličů. A když každá z metod zabere na pár procent může se lehce stát tak jako na Slovensku že je to najednou dalších 15-20 procent a dílo je hotové a jsou u moci užiteční idioti kteří pak dostávají noty nebo si hledí svých zájmů. Něco podobného velice brzy hrozí i u nás, proto bych byl opatrný se slovy co chtěli to mají. Protože pokud půjdete k volbám tak jako já a pak bude výsledek úplně jiný než by jste si představoval, jakou pak máte možnost s tím něco pak udělat. Když bude u moci demokratická strana nebo strany je možnost v příštích volbách při nespokojenosti dát hlas někomu dalšímu ať se předvede. Bohužel při výhře podobných lidí jako je Fico a u nás některým podobným kteří po volbách začnou systematický ničit média, soudní aparát, polici, oponenty atd. Není moc naděje že další volby bude ještě šance zvolit někoho jiného.
Doporučuji všem kdo za Česko považují i Moravu se při návštěvě Vysočiny projet po in-line a cyklostezce Sázava-Přibyslav. Je to stezka vedoucí po staré Železniční trati krásnou krajinou Žďárských vrchů. Trať původně vedla až z Havlíčkova Brodu do Brna. Pro cyklostezku se zachoval úsek ze Sázavy u Žďáru do Přibyslavi (města Pribyňačků) měří asi 10km a je stále téměř po rovině. Projíždí se skalními údolími vyraženými při stavbě železnice, pod viaduktem nové trati, mezi loukami, lesy a velkou část cesty se vine podél meandrů řeky Sázavy. Výhodou je že velká část stezky je mezi stromy a tak je zde příjemné i v horkých letních dnech. Na kole se dá při nahlédnutí do mapy dojet i ze Žďáru do Havlíčkova produ po zbytcích původní trati, zde už ale není hladký asfalt. Doporučuji, např. na in-line serverech byla označována za nejlepší v ČR.
Dílo pana Trošky vyznačuje zajímavým rozptylem. Filmy jako Slunce Seno, Pohádky a možná ještě první Kameňák jsou pro nenáročného diváka nebo jen tak pro uvolnění dobré a koukatelné, ale nerozumím Babovřeskům a mluvit v tomto případě o umění (umění, které mělo předlohy v divadelních představeních a literatuře), je trochu vedle. Proto vzbuzuje u některých lidí kontroverzi. Já osobně se na první jmenované kdykoli rád podívám, ale Babovřesky okamžitě vypínám a vždy mě napadne jak to mohl natočit.
Skoro to vypadá, že AAA je fabrika na sdíráni lidí s kůže, která nemá nikdy dost. V současné chvíli kdy se na nové auta čeká velmi dlouho a jsou drahé, jim jdou ojetá pasti na řidiče na dračku, veřejné hlásili, že mají rekordní prodeje a ještě si musí platit reklamu na tomto pochybném portálu a hlásat hesla " Kdo může, měl by auto nyní" bohužel velká část české společnosti jim tam ty peníze nosí a to dokonce opakovaně. Neni nic jednoduššího než použití Google a YouTube a přečíst si co je ta společnosti zač, ale stejně to nikomu nevadí asi jako když nám mohl vládnout STBak 😱
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Skoro bych myslela že budou mít, Malina, Schlieger a jim podobní bez dotací z který královsky žili a cpali veliké prachy do reklamy, po ptákách.