Problém s ropou není ani tak že brzy nebude (pri dostatečné snaze plundrovat bude jeste dlouho) jako spíš v naší závislosti na různých pochybnych režimech... soběstačnost by byla super 🙂 EV jsou budoucnost, viz Čína, jen evropa ten přechod nezvlada... elektřina se dá skladovat a přesouvat, ano se ztrátami, ale ty by byly i toho vodíku hodně velké... ale predstava elektro-vodikove budoucnosti by byla fajn, jen se ten vodík ne a ne rozjet 🙂
Btw .. 80% zdrojů potřebných pro výrobu baterií vlastní Čína..
Člověk co pracuje ve velké mlékárně už před měsícem a půl hlásil že uměle omezují výrobu másla pravděpodobně aby mohli zdražit. Vypadá to na ukázkovou kartelovou dohodu kdy se velcí výrobci dohodli na umělém zvýšení ceny másla.
Tak samozřejmě. Protože ty akce - jak ceny, tak termíny - jsou stejné jen čirou náhodou...
Přečtěte si článek pozorně: "Škoda Kylaq přijíždí standardně vybavena 25 aktivními i pasivní bezpečnostními prvky, které zahrnují například 6 airbagů, multikolizní brzdu (když auto nabourá např. do svodidel, brzdy jsou stále zatnuty naplno, aby nedošlo k odrazu do protisměru), systém ochrany proti převrácení, elektronickou uzávěrku diferenciálu, ABS nebo elektronickou stabilizaci podvozku"
...ale to bude určitě fake news
Je asistent a asistent... Kdyby měl line nebo front asistent, asi by to tam bylo vyjmenováno a nebylo by třeba zmíněno ABS ...
A co, já hlídání v pruzích (dokážu se uhlídat sám) a jiné nesmysli nepotřebuju. A rád bych si takové auto (bez elektroasistentů) za přijatelnou cenu pořídil. Přílišná technologizace automotivu škodí protože ceny vozů, se vzdalují možnostem kupujících.
Přesedlal jsem z firemního Superbu 3 (se všemi asistenty, které uměla Škodovka v r. 2018 do toho nacpat...) do soukromé Hondy Civic. A upřímně, když asistenty fungují jak mají, je to hodně velká úleva, snižuje to únavu atd. Ale pak jsou situace, kdy asistent chytí nějaký odraz a pošle tě do kamionu ve vedlejším pruhu. Nebo se usmyslí, že v tom zúženém pruhu ses moc blízko vedle jedoucího auta a vyhodnotí to jako nebezpečí čelní srážky, a dupne na brzdy... A to už moc příjemné není... A umí to dost vyděsit.
Proto si teď celkem užívám analogový Civic. Protože tam když to auto skončí v kamiónu, bude to jen a pouze moje chyba...
Corolla sedan (nejspíše min. generace) byla ve výběru, když jsem kupoval na jaře jete auto. Nakonec vyhrála praktičnost a vzal jsem Civic Tourer. Ta 1.8 VTEC je trochu bonus, i když už to taky není to, co to bývalo..
Kdyby to nabízeli i jako kombik, byl by to super kauf pro nekoho, kdo to kupuje za svoje a řeší především spolehlivost a to, jak dlouho mu bude auto sloužit. Což je myslím většina soukromníků...
Takže z 18 miliard zisku pocovidoveho boomu klesli na na 15 a proto vyhodí 10000 lidi a zavřou 3 závody? Podíval bych se na Škodovku, která na rozdíl od vw rostla. Proč? Protože i když je drahá, alespoň vyrábí něco, co lidi chtějí. Elektra vw se kromě buzze nikomu nelíbí a zákazník není nostalgicky idiot. Mimochodem v tom článku to odbory popisují. Snížit byrokracii, zlepšit efektivitu a začít vyrábět zase auta, které lidí miluji. I moloch jako vw muže dopadnout, jako Nokia.
80 % prodejů škodovky jde do firem. Ta si veškeré náklady odepíše, a následně se auta zbaví a koupi jiné... A stále dokola..
34
Sledujících
0
Sleduje
34
Sledujících
0
Sleduje
To je možné. Já mám 100% Jižní Korea.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ses si jistý? Že ani ten materiál potřebný pro výrobu článků nebyl koupený od Číňanů?