Tak že za současný rozvrat Evropy a jejího průmyslu může převážně (nečekaně) fanatické Německo, to je prostě holý fakt. Němci opět lividují Evropu. Mají v tom už z minulosti praxi. Jen tentokrát to nejsou naleštěný boty a hnědý košile, ale zelený, marxistický fanatismus, imigrační merkelismus a hlavně naprosto nepodložený pokakanismus z jaderných elektráren, které si zavřeli ve strachu z Fukušimy, ačkoliv je Německo na rozdíl od Japonska v naprosto tektonicky stabilní oblasti. A ještě mají tu drzost vnucovat to všem kolem skrze věrchušku v Bruselu.
A ta tsunami, která byla hlavní příčinou problémů ve Fukusime, taky jaksi v Německu moc nehrozí...
Proč? Protože můžou. Při absence konkurenčního prostředí v Česku bylo jen otázkou času, kdy do těch prosklených budov nastoupí chamtivější nová generace, která si to uvědomí a bude zneužívat toho, že spotřebitel nemá moc na výběr. Může se pokusit šetřit, může do něčeho investovat, ale nakonec vždycky musí zaplatit. Je to stejné jako s monopolním prostředím v oblasti pohonných hmot. Lidé mohou jezdit méně a třeba i plakat nad cenou paliv, ale nakonec natankovat musí a tu cenu prostě zaplatí. Jo a nebuďme naivní. Ty náklady nestouply úměrně tomu, o kolik se zdražuje regulované složka, rezervovaný příkon atd. To ani omylem. A taky nezapomínejme na astronomické zisky, jaké měly energetické společnosti v poslední době, takže ono na to investování do rozvodné sítě peníze rozhodně nechyběly. Ono se krom jiného nemluví o tom, že v těch společnostech rostly velkým tempem mzdy za práci administrativního personálního balastu, polovinu jehož práce by dnes už zvládla AI (navíc AI nepotřebuje dělat teambuildingy a posedávat na bean bagu). Takže i na dotování takových hladových zdí si ty firmy sáhnou pochopitelně u zákazníka.
A jak si to představuješ? Že konkurence si natáhne vlastní dráty?🤔
Víte jaká je účinnost motoru vašeho auta?...kolik zbytečně spálíte energie a kolik CO2 a dalších škodlivin vyprodukujete?....asi nechcete být poslední generací, nebo se pletu?...pokud bych vám dal zaplatit reálnou cenu vaší jízdy včetně všech enviromentálních dopadů a kompenzaci za dopad na zdraví ostatních účastníků provozu, tak byste to tak růžově neviděl...víte co v autě dýcháte?...vaše argumenty jsou k smíchu, teda pokud se každý den nechystáte přejíždět Saharu 😄...jinak podle vašich názorů jste asi v moc elektromobilů poslední dobou neřídil (pokud vůbec)....nepřijde mi, že pokud někdo dodržuje rychlostní limity, že se musí hlídat, přijde mi to naprosto přirozené a ohleduplné k ostatním, zvlášť když vezete své blízké. Pozor na rychlost byste si měl dát i v tom diesslu. Když stejně v 21 zemích EU pojedete na dálnici povětšinou max 110 nebo 120 km/hod. A 130 km/hod není pro moderní elektromobily žádná výzva, je to běžná dálniční rychlost a stejně dnes při ní ujedete minimálně 300 - 400 km na nabití.
Elektřina se bere v zásuvce a baterky rostou na stromě..
6
Sledujících
3
Sleduje
6
Sledujících
3
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ano ať smluvní pokutu zaplatí ti, co smlouvu podepsali. To by měl být železný zákon. Třeba z úplatků, které od investora inkasovali. A měli by ručit veškerým svým majetkem, Napřed referendum, pak podpis! Jenže to by nic nedostali do kapes.
10 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ty víš že brali úplatky? Pokud ano, tak bys měl vědět, že prohlášení trestného činu je také trestny čin...