Stara auta jsou super, když jsou v odpovídajícím stavu. Sám jich několik mám, ale jezdit s tím každý den delší vzdalenost to fakt nejde. Kdo hlásá, že by dneska chtěl auto z roku 94 raději než moderní má buď auto na stání před barákem nebo nikdy nejel ničím novým. Ač mám k novým autům spoustu připomínek, neumím si představit že každé ráno sednu do Kadetta a jedu 100 km do práce.
Jako je to trošku hrana co se týče nekalé obchodní praktiky, ale to je tak všechno. Já bych byl rád, kdyby vedle sebe existovalo tradiční balení za odpovídající cenu a pak zmenšené balení pro šetřílky, kteří nakupují pouze "v akci".
Ve většině případů se to děje u zbytečných potravin, tj. čokoláda, brambůrky, sušenky... to v důsledku nikdo k životu nepotřebuje = nekupovat, když mám problém.
Mě nejvic asi štve mediální překračování různých témat a vnucovani "pravdy".
Už jen to, že v článku zazní "rychlá a nebezpečná jizda". To snad není totéž, nebezpečná může být i jízda s dodržováním předpisů a dokonce i jízda hluboko pod předepsanou rychlosti.
Dal mi vadí nynější trend o měření emisí na silnicích. Jasně, když si vytipuju auta, která vypadají, že neprojdou, a výsledek mám 9 z 10 neprojde, tak to dokládá jen, že má někdo dobrý odhad. Vezměte průměrnou silnici k každém kraji, změřte každé druhé auto a pak to může trošku vypovídat.
Dalším tématem jsou elektromobily. V zásadě nejsem odpůrce a myslím si, že v nekterych případech dává elektromobil smysl. Ale na druhou stranu jsou případy, kdy to absolutně nedává smysl. Samotný trh bez dodataci a zákazů by měl určit, pro koho elektromobil je.
Důsledek nesmyslneho soutěžení pouze na nejnižší cenu. Stejně tak je to u všech zakázek z veřejných penez. Všechno se udělá jen tak, aby to zhruba vydrželo záruku. Protože udělat lepe to z důvodu ceny nezle a na druhou stranu taky proč, když se bude v dalších letech zase soutěžit na nejnižší cenu a jak byla osizena předchozí zakázka nikoho nezajímá. A též pomáhá, když se sype na správných místech, tady se asi nenasypalo dost, tak je stáhnou z provozu. Kdyby se nasypalo, tak padne rozhodnutí, že je to způsobeno provozem a bude se to opravovat v garážích z důvodu opotřebení.
Napravte údaj o výrobních nákladech, to rozhodně nejsou výrobní náklady. Možná, a to jen odhaduji, jsou to náklady na složení/kompletaci. Ale zase je ten údaj neúplný, jsou v tom obsaženy pouze přímé náklady nebo i nepřímé? Teď tu jen všichni budou vyplakávat, jak jsou automobilky nenažrané a všechny chudáky, zákazníky, jen okrádají.
Na akci jsem byl a můžu říct, že super a velmi mě mrzí, že jsem neměl více času. Potěšila mne potřeba registrace, tím se zajistilo, že návštěvníků bylo akorát a nešel tam každý blb. A závěrem musim přiznat, že akce splnila svůj účel a byl jsem přesvědčen, že mi Toyota dokáže pokrýt firemní flotilu za příznivých podmínek.
Stačilo by jen být méně k*kot, jak na straně pražského "klubu" (už ten název říká, že to bude parta k*kotů), tak na straně lidí, kterým prostě vše a vždy vadí (taky v podstatě parta k*kotů). Všeho s mírou a mít trošku pochopení i pro druhou stranu. Sám mám trošku upravená auta, rád je potkávám, rád se na ně dívám... a rád provokuju "tunery" v "upravenych" autech s pro mě vtipnýma samolepkama typu "furt bokem", "TDI fun" apod.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Co tam takhle zasadit živý strom, který tam poroste a v prosinci se ozdobí? Pár let bude menší, ale tak co. Lípy na druhé části náměstí byly též malé a dneska už to jsou pěkné stromy.