Mě nejvic asi štve mediální překračování různých témat a vnucovani "pravdy".
Už jen to, že v článku zazní "rychlá a nebezpečná jizda". To snad není totéž, nebezpečná může být i jízda s dodržováním předpisů a dokonce i jízda hluboko pod předepsanou rychlosti.
Dal mi vadí nynější trend o měření emisí na silnicích. Jasně, když si vytipuju auta, která vypadají, že neprojdou, a výsledek mám 9 z 10 neprojde, tak to dokládá jen, že má někdo dobrý odhad. Vezměte průměrnou silnici k každém kraji, změřte každé druhé auto a pak to může trošku vypovídat.
Dalším tématem jsou elektromobily. V zásadě nejsem odpůrce a myslím si, že v nekterych případech dává elektromobil smysl. Ale na druhou stranu jsou případy, kdy to absolutně nedává smysl. Samotný trh bez dodataci a zákazů by měl určit, pro koho elektromobil je.
Důsledek nesmyslneho soutěžení pouze na nejnižší cenu. Stejně tak je to u všech zakázek z veřejných penez. Všechno se udělá jen tak, aby to zhruba vydrželo záruku. Protože udělat lepe to z důvodu ceny nezle a na druhou stranu taky proč, když se bude v dalších letech zase soutěžit na nejnižší cenu a jak byla osizena předchozí zakázka nikoho nezajímá. A též pomáhá, když se sype na správných místech, tady se asi nenasypalo dost, tak je stáhnou z provozu. Kdyby se nasypalo, tak padne rozhodnutí, že je to způsobeno provozem a bude se to opravovat v garážích z důvodu opotřebení.
Napravte údaj o výrobních nákladech, to rozhodně nejsou výrobní náklady. Možná, a to jen odhaduji, jsou to náklady na složení/kompletaci. Ale zase je ten údaj neúplný, jsou v tom obsaženy pouze přímé náklady nebo i nepřímé? Teď tu jen všichni budou vyplakávat, jak jsou automobilky nenažrané a všechny chudáky, zákazníky, jen okrádají.
Na akci jsem byl a můžu říct, že super a velmi mě mrzí, že jsem neměl více času. Potěšila mne potřeba registrace, tím se zajistilo, že návštěvníků bylo akorát a nešel tam každý blb. A závěrem musim přiznat, že akce splnila svůj účel a byl jsem přesvědčen, že mi Toyota dokáže pokrýt firemní flotilu za příznivých podmínek.
Stačilo by jen být méně k*kot, jak na straně pražského "klubu" (už ten název říká, že to bude parta k*kotů), tak na straně lidí, kterým prostě vše a vždy vadí (taky v podstatě parta k*kotů). Všeho s mírou a mít trošku pochopení i pro druhou stranu. Sám mám trošku upravená auta, rád je potkávám, rád se na ně dívám... a rád provokuju "tunery" v "upravenych" autech s pro mě vtipnýma samolepkama typu "furt bokem", "TDI fun" apod.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jako je to trošku hrana co se týče nekalé obchodní praktiky, ale to je tak všechno. Já bych byl rád, kdyby vedle sebe existovalo tradiční balení za odpovídající cenu a pak zmenšené balení pro šetřílky, kteří nakupují pouze "v akci".
Ve většině případů se to děje u zbytečných potravin, tj. čokoláda, brambůrky, sušenky... to v důsledku nikdo k životu nepotřebuje = nekupovat, když mám problém.
1 odpověď