Stara auta jsou super, když jsou v odpovídajícím stavu. Sám jich několik mám, ale jezdit s tím každý den delší vzdalenost to fakt nejde. Kdo hlásá, že by dneska chtěl auto z roku 94 raději než moderní má buď auto na stání před barákem nebo nikdy nejel ničím novým. Ač mám k novým autům spoustu připomínek, neumím si představit že každé ráno sednu do Kadetta a jedu 100 km do práce.
Jako je to trošku hrana co se týče nekalé obchodní praktiky, ale to je tak všechno. Já bych byl rád, kdyby vedle sebe existovalo tradiční balení za odpovídající cenu a pak zmenšené balení pro šetřílky, kteří nakupují pouze "v akci".
Ve většině případů se to děje u zbytečných potravin, tj. čokoláda, brambůrky, sušenky... to v důsledku nikdo k životu nepotřebuje = nekupovat, když mám problém.
Mereni imisi na silnici by vam vadit nemelo.
Jen by nemela byt hned dana pokuta, ale moznost do terminu opravy.
Imise jako laik nezjiistime, a mohou byt vyssi kvuli poruse, kterou nam system auta nenahlasi.
Měřený jako takové mi nevadí. Vadí mi ta prezentace kolem toho, která se mi zdá, jako silná propaganda. Když se píše 9 z 10 aut v ČR neprojde, tak to není pravda - vzorek měřených aut neodpovídá ničemu... Berou se auta, která už od oka vypadají, že neprojdou.
Mě nejvic asi štve mediální překračování různých témat a vnucovani "pravdy".
Už jen to, že v článku zazní "rychlá a nebezpečná jizda". To snad není totéž, nebezpečná může být i jízda s dodržováním předpisů a dokonce i jízda hluboko pod předepsanou rychlosti.
Dal mi vadí nynější trend o měření emisí na silnicích. Jasně, když si vytipuju auta, která vypadají, že neprojdou, a výsledek mám 9 z 10 neprojde, tak to dokládá jen, že má někdo dobrý odhad. Vezměte průměrnou silnici k každém kraji, změřte každé druhé auto a pak to může trošku vypovídat.
Dalším tématem jsou elektromobily. V zásadě nejsem odpůrce a myslím si, že v nekterych případech dává elektromobil smysl. Ale na druhou stranu jsou případy, kdy to absolutně nedává smysl. Samotný trh bez dodataci a zákazů by měl určit, pro koho elektromobil je.
Takže zas to odnesou jenom ti, co zůstali na Ukrajině. A co na to naše vláda? Co takhle poslat všechny bojeschopné Ukrajince zpátky a zrovna tak odevšad, kde se schovávají. Tak pokud někoho pohoršuje co jsem napsala, tak jsem to smazala. A zase mě smažte za pravdu
Jasně a můžeme zavřít celé české stavebnictví...
Důsledek nesmyslneho soutěžení pouze na nejnižší cenu. Stejně tak je to u všech zakázek z veřejných penez. Všechno se udělá jen tak, aby to zhruba vydrželo záruku. Protože udělat lepe to z důvodu ceny nezle a na druhou stranu taky proč, když se bude v dalších letech zase soutěžit na nejnižší cenu a jak byla osizena předchozí zakázka nikoho nezajímá. A též pomáhá, když se sype na správných místech, tady se asi nenasypalo dost, tak je stáhnou z provozu. Kdyby se nasypalo, tak padne rozhodnutí, že je to způsobeno provozem a bude se to opravovat v garážích z důvodu opotřebení.
Napravte údaj o výrobních nákladech, to rozhodně nejsou výrobní náklady. Možná, a to jen odhaduji, jsou to náklady na složení/kompletaci. Ale zase je ten údaj neúplný, jsou v tom obsaženy pouze přímé náklady nebo i nepřímé? Teď tu jen všichni budou vyplakávat, jak jsou automobilky nenažrané a všechny chudáky, zákazníky, jen okrádají.
Ano, zvláště když zedníky zaměstnávají jen na živnostenské listy. Ale to vám zde nikdo nenapsal že ? Jinak ještě čekáte než vám za práci zaplatí až třeba za půl roku a strhnou co můžou.
Nevím, ze by dneska někdo čekal na peníze půl roku, pokud ano, tak asi dělá něco špatně. Normální firmy platí se splatností kolem 30 dnů. A pokud nechce na ZL, asi ho i firem zaměstná, ale když bude mít firma stejný náklad na hodinu, tj. 300 Kč, ten člověk dostane čistého něco kolem 180 Kč. To už ale není firmou, ale systémem...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Co tam takhle zasadit živý strom, který tam poroste a v prosinci se ozdobí? Pár let bude menší, ale tak co. Lípy na druhé části náměstí byly též malé a dneska už to jsou pěkné stromy.