Další pohled. Jistě neberou v úvahu dinastie které jsou zmapované a staré 4000 let p.n.l. Odkaz
Jo, tak elektrárny-) A co napájely? Holící strojky? Já mám v práci chlapa co tomu taky věří. Tak mě moc nepřekvapíte. U těch videí Kopeckého se člověk fakt pobaví. Trapné konspirace. Takovejch hloupostí jsem už viděl )
Myslím že všichni byli pohřbeni v údolí Králů. Všechny prostory hrobek byly nádherně zdobeny a ti lupiči jistě tu výzdobu v Piramídách neseškrábali 🙂 Odkaz Oproti tomu v piramídách to vypadá jako v nějaké industrální továrně. Chodby nízké a někdy veliké prostory a rýchy na stěnách. Samé výčnělky a nebo prostory ve zdech asi pro klády a podobně. Odkaz
Není to třeba tím, že pyramidy a pohřby v Ůdolí králů dělí bezmála 1000 let? Tak určitě i výzdoba prošla nějakým vývojem. ?
Pokud vydělíme počet bloků časem na stavbu pyramid zjistíme, že zhruba každé 2-3 minuty museli vytěžit, přenést a osadit jeden mnohatunový blok, ani dnes bychom nic takového nedokázali. Stavitelé však měli od bohů dva nástroje, žezlo jež řezalo gama paprskem kámen jako máslo a winged sun - antigravitační pohon s tahem 100tun a rychlostí až Mach20 v atmosféře, ostatně winged sun je zobrazen na každém pyramidionu, na každé bráně a bohové ho používali i pro osobní přepravu (Hathor byla zobrazována jen s koulí na hlavě, která jí umožňovala antigravitačně létat).
Jasně, dávali jeden kámen po druhém. Proč dávat několik bloků současně, že ? To ostatní je už blábol.)
U těch egyptských hyeroglifu- tak já tam vidím nejem helikoptétu ale i tryskové letadlo a ponorku. I němci měli na ponorkách kanony, Jenže si nechceme připustit, že byli tak vyspělí. Mě spíš zajímá ta technika jak ty hyeroglify vytvářely, že tam nejou stopy po nástrojích a je to perfektně hladké, Muselo to dám strašnou poráci a čas, O tom ale žádné pojednání není. Nikdy to velké mnořství vědci nevysvětlili jakou technikou je to provedeno.
Ano, dalo to strašnou práci a je o tom sposty archeologických pojednání. Že si nechceme připustit, jak byli vyspělí.? Nebyli. ) Tedy žádnou ponorku ani helikoptéru neměli..
Pokud jste železničář, jste jim vyučený nebo vystudovaný, znáte tedy pravidla, nařízení, předpisy, studoval jste je a stále se v tom školíte. Děláte to po celý svůj život. Podle mě máte na dráze v některých úsecích bordel. A civilista se v tom pomalu už nedokáže orientovat. Kde jdou výpravčí ve stanicích, kde koupím jízdenku, kdo řídí ve stanicích příjezd a odjezd vlaků, megafon, umělá inteligence, průvodčí nebo i strojvedoucí dnes prodává jízdenku a vypravuje ze stanic vlak sám. A co lidé, myslíte na lidi a nebo je necháte napospas všem nástrahám ?
A víte proč. Protože spousty nás normálních lidi železnici milujeme. A rádi bychom se tam s dětmi cítili bezpečně.
Výpravčí jsou v dopravnách, nebo je stanice neobsazená výpravčím. Jízdenku koupíte ve vlaku, nebo ve Výdejně jízdenek, dnes i přes telefon. Příjezd a odjez vlakú řídí výpravčí, nebo Řídící dispečer na CDP. Prúvodčí nevypravuje vlak, pouze dává znamení strojvedoucímu, že je vlak připraven k odjezdu. Nechoďte, kde je zákaz vstupu a jste v nezpečí. Co vám mám na to říct.)
A ještě se vás pane Martine zeptám a odpovím vám na to sám. Víte, kdo se může při výkonu zaměstnání pohybovat v kolejišti?? Pouze vyškolený personál. Musí mít zkoušky, jinak si tam neškrtnou.
A víte, kdo z civilních občanů se může pohybovat v kolejišti? Úplně každý, kdo tam dokáže buď přes zákaz a nebo třeba jen omylem vstoupit. Nebavím se o koridoru mezi poli mimo nebo traťovém náspu, ale o nádražích plném lidmi. Tady chybí aktivní prvky bezpečnosti, v těchto případech fyzické překážky, brány, závory, lidská obsluha, výstražné zvukové zařízení a to přes přechod přes koleje. Ne mimo něj, tam logicky nemá kdo a co dělat. 50/50 bych tento spor asi dokázal vyhrát. Jist si nejsem, ale zkusil bych to, ne kvůli sobě, že tito to zrovna přežili, ale kvůli ostatním, aby se tohle nemuselo už nikomu stát.
Já to vím, jsem 25 let na dráze, viz muj předchozí komentář. V odkazu máte, jak to na tom nádraží vypadá.)
Už se na vás přiřítil někdy z pravé strany vlak rychlostí 160km/h ? Ne. Tak vám doporučím si to jít vyzkoušet na některé z nástupišť. Aby jste pochopil, že nějaké dej přednost v jízdě vám v tomto případě moc nepomůže, jaký je to fofr. A když už v tom budete, můžete pokračovat na řadu, třeba si zajeďte do Davle na nádraží a zkuste nasednout na osobní vlak v jakémkoliv směru. Vždycky musíte sám přejít po přechodu přes koleje. Jen tady máte zatím štěstí, že to tady neletí právě těch 160. Je to stejné, jako když u vás na vesnici by přes přechod pro chodce například proletělo auto tou stošedesátkou. Tak vám asi stopka nebo dej přednost moc nepomůže. Ale víte co. Vy si choďte kudy chcete a jak potřebujete a dodržujte při tom zásadu, nelezu kam nemám a přeji vám hodně štěstí, protože ho budete potřebovat. Doma to možná znáte, ale raději nevystrkujte paty do prostředí, kde jste poprvé v životě , protože tam na vás podobné nebezpečí už číhá. Kapišto? Pořad ne. Je tedy něco zbytečné vám dále vysvětlovat. Hezký den.
Jsem železničář pane právě tam, kde lezli přes ty koleje. Přes koleje chodím fakt často. Ale než tam vlezu, sakra se pořádně rozhlédnu.) Pár zbytkú těch, co přecházeli koleje bez rozmyslu, jsem viděl už hodně. Odkaz
Ja na nikoho nic nesvádím. Ja bych je zažaloval. Uz jsem to jednou řekl. Co obhajujete, to že cela rodina bez přelezení jakékoliv zábrany vleze pod rozjetý vlak? Když před vašim barákem spadnete do metrového výkopu, první co bude, budete žalovat stavební firmu, že výkop nezajistila. Člověče.
Stopka, nebo Dej přednost v jízdě je taky jen značka, ne překážka. Když ji budete ignorovat, sejme vás projiždějící kamion. Asi tak člověče..)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jsou pomýlení, pokud věříte tomu co vidíte, pak musíte i připustit existenci kouzel a kouzelníků, chybně označovaných jako iluzionisté.
1 odpověď
8
Sledujících
1
Sleduje
8
Sledujících
1
Sleduje
Ono kolikrát stačí mít zdravej rozum.
1 odpověď