Pokud to chápu správně pak verze s prodlouženým dojezdem je elektromobil s benzínovou elektrocentrálou. Potom se ptám, kde je ekologický přínos. Elektromobily se hodí pouze jako nákupní auta kolem baráku a do.práce.
Motor diky tomu, že slouží jen pro dobíjení může neustále pracovat v ideálních otáčkách a diky tomu má mnohem menší průměrné emise než běžný hybrid.
Pokud je tam spalovací motor už se nejedná o elektromobil,ale o hybrid. Takže klamavá informace
U hybridů pohání spalovací motot přímo. Tady slouží jen pro nabíjení baterky. Má to tu výhodu, že stále pracuje v ideálních otáčkách, takže má stále ty nejmenší emise i spotřebu. Samozřejmě jsou tam ztráty při převodu na elektrickou energii, ale jde tam spíše o ty emise, které jsou menší než u klasického hybridu.
Dobrý den pane Martínku, jsem učitelka. Moc ráda bych chtěla jet se svou rodinou na lyže v období,kdy jsou zájezdy levnější. Nemůžu, musím být ve škole, ale musela jsem být doma koncem října. Máte i vy nařízeno, 100% dnů, kdy si musíte vybrat dovolenou? Nebo bych velmi ráda navštívila Nepál, nemůžu mám volno v létě a to jsou tam monzunové deště.
Mimochodem platím daně. A zřejmě nějaké velmi vysoké. Podle Vás mám plat 52 tisíc a domů nosím 35 tisíc. A to mám 26 let praxe a různé příplatky za určité funkce. Kdybych je neměla, přinesla bych domů stěží 32 tisíc.
Nemohl byste příště zjistit pravdu, než něco napíšete?
Jaká je vaše pracovní doba, čím ji vyplňujete? Proč nejedete učit, když je to podle Vás tak super? Víte co obnáší práce učitele nebo jste byl ve škole naposledy jako žák?
Mám svou práci ráda, naplňuje mne, když vidím pokroky dětí a jejich radost z úspěchu. Kdybych ji měla dělat kvůli penězům nebo volnu,tak už bych si dávno našla jinou.
Přeji Vám hezké dny.
Zřejmě nebude tento komentář ani číst
Je spousta firem, kde je veškerá dovolená nařízená. Třeba u nás – dva týdny v létě a dva týdny na Vánoce.
S počtem dnů řádné dovolené jste se trefila, s úvazkem ne, stoprocentní úvazek je 40 hodin týdně. Vyučovací hodina je opravdu 45 minut, ale přestávku mají žáci, ne učitelé. Ti mají dozory. V době prázdnin opravdu čerpáme dovolenou, stejně jako jiní zaměstnanci. Já bych teda raději třeba v září, kdy už není vedro a ceny nejsou na maximu, ale smůla. Musí to být když mají žáci prázdniny.
Myslíte, že jinde si lidé můžou dovolenou vybírat, kdy chtějí? U nás je nařízena dva týdny v létě a dva týdny na Vánoce. Tak to má hodně firem.
4 Kč jsou dost velkou motivací.. Když už ne pro toho kdo si flašku koupil a někde pohodil, tak třeba pro toho, kdo tam jde po něm.. PETka ve směsném odpadu je větší problém než PETka ve škarpě.. Z tý škarpy jí čas od času někdo uklidí a dostane se na recyklaci.. Ve směsném odpadu skončí ve spalovně...
Na Slovensku je běžné, že bezdomovci kvůli pár vratným PET vysypou celou popelnici a nechávaji zbytek povalovat na ulici.
To co jinde již léta funguje viz. např. Německo je zde velký problém. Pokud někdo vláčí plnou láhev s pitím může snad stejně vláčet prázdnou láhev a pak ji někde odevzdat a komu není líto zálohy tak ji může hodit třeba do koše nebo někde položit a on si ji jistě někdo rád sebere, třeba tímto sbíráním se živí v USA bezdomovci, ale samozřejmě i jinde .
Plnou láhev nesu v batohu z obchodu, když jedu ekologicky z práce na kole. Pro mě je nepřijatelné brát si tu prázdnou láhev do práce. Navíc mám často v batohu oběd a nezmacknuta by se tam nevešla.
Jsme bohatá země plná chudých lidí. Naše ekonomika je cca na 80 % výkonu ekonomiky německé. Ale mzdy jsou na 60 %. Já vím, že s tím vláda nic udělat nemůže, to je o nás, zaměstnancích ochotných pracovat za méně, než je hodnota naší práce.
Je 190 státu na světě a asi v 160 i více je životní úroveň horší než u nás a lidé jsou tam chudší a ve spoustě o hodně chudší. Zas tak špatně se nemáme. V mém okolí jsou na tom hůře většinou jen ti co nepracují.
Vy asi moc netušíte, co je amortizace, že?
To samozřejmě vím, ale já útratim během toho co mám auto stejné peníze za rok kromě benzínu a pár jizd vlakem navíc to nezmění. Do servisu jezdím jen na garanční prohlídku s výměnou oleje po dvou letech a po 3 letech nové auto. V mém případě, když pojedu třeba 20 krát za rok vlakem místo autem, tak zaplatím méně jen o ten benzín. Tak to mám spoustu let. Já netvrdím, že jezdím celkově levněji, ale občasná jízda vlakem by mi neušetřila nic.
Tak jen škoda, že benzín tvoří jen asi 40 % nákladů na provoz vozidla, u nových aut možná i méně.
Většinu ostatních nákladů ale zaplatím, i kdybych některé jízdy jel vlakem. Takže když to auto mám, tak je to jasná volba. Samozřejmě, kdybych si auto vůbec nepořídil, tak bych ušetřil, ale ztratil bych spoustu času navíc cestováním.
Tak záleží kde vlakem jezdíte. Třeba u nás ve Zlínském kraji se vlak vůbec neoplati. I když jedu sám tak dám za benzín méně a u celé rodiny je ten rozdíl ještě mnohem větší. Trasa 40 km se třemi přestupy a s cestou na nádraží pěšky trvá 2 hodiny i více. Autem asi 40 minut. Další trasa co jezdíme kratší 18 km, tak vlakem 35 minut a cestami na nádraží přes hodinu. Autem 20 až 30 minut. Před 25 lety když jsem jezdil vlakem, tak bylo narvanych 5 vagónu. Teď jezdí většinou 2 vagóny a plné jsou výjimečně. Jen rychlíky mají vagónu více.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ne, za rok obsadíme sněmovnu radikální pravicí. A ANO, pak bude líp .
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Bude lépe pár roku, kdy bude Babiš populisticky rozdávat a zvyšovat státní dluh. Už tato vláda utrácí moc, protože se bojí snížit rozpočet, že by je volilo ještě méně lidí. Babiš není řešení.