Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
komentoval
Před 28 dny
Vidím, že pan novinář je EV nepolibeny. Od kdy se dobíjí auto s kapacitou 89%? Dál nejvyšší degradaci baterky je, když dobijete do 100% a necháte ho stát do druhého dne. Ideální je najít si parkování s dobijenim (pomalým) s nastavit si 100% na dobu odjezdu. A za poslední, nesnáším se s autem do města být na dálnici nejrychlejší. Na to je třeba nafasovat jiná auta. I blba ID 3 má rozdílné velikosti baterie. Navíc dneska už téměř každá benzinka poskytuje nabijeni EV. A kolik jich na D1 už je.
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
komentoval
Před 7 měsíci
S tak malou baterkou to nikam nedojede...
Zajímalo by mě, jaké emise vyprodukuje na cestě do Chorvatska, a kde bude nabíjet? Nemyslím, že je infrastruktura tak dobře vybudovaná, aby mohl zastavit každých 30 km.
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
komentoval
Před 11 měsíci
Tento clanek pouze podsouvá veřejnosti názor pisatele a jeho emoce. Vyberte jedno auto, které lze koupit na všechny různé pohony, a porovnejte skutečně pořizovací ceny a provozní náklady. Ať vidíme porovnání třeba za 300 tisíc km.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Vidím, že pan novinář je EV nepolibeny. Od kdy se dobíjí auto s kapacitou 89%? Dál nejvyšší degradaci baterky je, když dobijete do 100% a necháte ho stát do druhého dne. Ideální je najít si parkování s dobijenim (pomalým) s nastavit si 100% na dobu odjezdu. A za poslední, nesnáším se s autem do města být na dálnici nejrychlejší. Na to je třeba nafasovat jiná auta. I blba ID 3 má rozdílné velikosti baterie. Navíc dneska už téměř každá benzinka poskytuje nabijeni EV. A kolik jich na D1 už je.
7 odpovědí