a že nocni prace zahraničnim firmam nevadi, Jejich zaměstnanci jsou vidět i v noci při praci, a naši přez den, hlavně opreni o lopaty
Vy jste asi článek moc nečetl, že? 😄 Navíc ani tu češtinu na škole .) Jděte se nechat zaměstnat k ŘSD, uvidíte sám, jsem zvědav, jestli budete "chtít" dělat v noci .) Ono se to lehce řekne, ale pak hůř dělá, zvlášť, když máte něco po tmě kopat a ani to osvětlení moc nepomáhá, slunce je nad vše .)
Dřevo je fajn, ale i když ho dostanete zadarmo - tak je to nejdražší topení! Čas strávený topením cca půl - hodina denně při ceně práce 300,- Kč/hod? Za to máte pytel - až 3 pytle peletek, které nasypete do kotle za 10 vteřin a máte klid celý den! Jo pro chudáky co neumějí vydělat peníze je to super! Ale pro normální lidi fakt drahý.........
René, hádejte proč v tomto testu PELETY chybí? 😄 Když už je vyzdviháváte, měl by jste sám dobře vědět, pro tu nejsou .) Navíc těch 300/hod jste si vycucal z prstu... TROUBA, nic víc...
Problém požití autopilota je dle mého hlavně právní a finanční. Pokud totiž vozidlo s autopilotem zaviní nehodu, kdo ponese odpovědnost a náklady? Řidič, který de facto neřídil? Automobilka? Vývojáři softwaru? Úředníci, kteří vozidlo s autopilotem schválili do provozu?
Řekl bych, že zákon nikde na světě na tuto možnost nepamatuje a nedokáže v současnosti ani dát parametry k určení viníka takové nehody, natož aby umožňoval, byť po dlouhém a důkladném vyšetřování, takového viníka označit a potrestat.
Přesně, jak tvrdí Jan Bartůšek... Je úplně jedno jestli řídíte Vy, nebo máte asistenta či FSD, za řízení je stále dle platných předpisů zodpovědný aktuální řidič a za tech. stav majitel vozu...
Nic víc, nic míň Ondro, zase si někteří vykládají pravidla provozu jinak...........................................................................
Ten příklad s jazyky je zrovna hodně nešťastný.
Na jednu stranu: Ano, AI je schopné již celkem obstojně překládat a ta kvalita se ještě zvýší. V mnoha ohledech to již dnes pomáhá. Např. dejme tomu, přijde vám v práci např. faktura v estonštině. Pro uhrazení/zaúčtování potřebujete základní fakta. AI je dnes přes OCR schopná rozpoznat text naskenovaného dokumentu a pak mi to přeložit. Estonsky umím tak dvě slova, takže takový překlad velmi pomůže s nalezením základních informací.
Na druhou stranu: Když se budu chtít s tou estonskou firmou spojit a navázat spolupráci, tak si popovídáme - anglicky. Zdaleka ne Oxfordskou angličtinou. Ale bez překladatele. Zkuste si tohle pomocí nějakého překladače. Tam vám protějšek po pár sekundách vypne telefon. Taky se vám už stalo, že jste komunikovali s ukrajinskými úprchlíky a oni vytáhli mobil a komunikovali přes překladačskou apku? Ano, v nouzi i čert mouchy lapá. Víc jak nouzové řešení to není a ani nebude.
Kromě toho, jazyky jsou různé, v různých oblastech různě bohaté. Řadu věcí v češtině do jiných jazyků přeložíte jen nepřesně. A naopak. Umět obstojně alespoň jeden cizí jazyk otevírá dveře nejen k opravdové komunikaci ale i k porozumění toho překladače. Nemusím umět estonsky. Ale minimálně angličtina a k tomu nějaká řeč země, ke které mám nějaký vztah (jedno zda polština nebo španělština) by měly zůstat standard.
AI bude hrát stále větší roli a určitě spoustu věcí nahradí. Ale uvádět zrovna případ cizích jazyků je velmi zavádějící.
Tak to jste asi zaspal dobu 😄 Jednak zařízení na okamžitý překlad již je nějaké desetiletí a již v 2007 jsme měli týmovou konferenci zkrze záznamový překladač... Další jsou třeba: Anobic VTL. který je, obousměrným hlasovým překladačem, se kterým můžete cestovat do 133 zemí světa a bez obav komunikovat. Anobic VTL využívá cloudové překlady a nabízí tak nejaktuálnější a nejpřesnější data. Toto chytré zařízení se neustále učí podle toho, jak ho používáte.... Nějaká AI to možná časem dopiluje, jelikož překlad je sem tam kostrbatý, jako na stránkách google translatoru.... .) A pokud vám jde jen o Anglinu, pak to je přesně to co od 2007 již dávno komfortně mluví samo, AI tomu dá jen korunku, jedni si myslí, že se nebudou muset učit jazyk, ale druzí vidí nástroj pro komunikaci a výdělek z takové appky.... oboustraně využitelné k dokonalosti... HANIT UMÍ KAŽDÝ, ALE VYTVOŘIT BUDOUCNOST, JEN NĚKTEŘÍ... Jobs se pod vašimi komentáři musí obracet v hrobě... Nebo v urně _D
Četla paní RUR? Může dítě rozlišit, co je pro něj opravdu to správné? Umělá inteligence v nesprávných rukách je pomalá degenerace lidstva.
Nebo máme tak hloupé potomky, že už se jim nic nechce 😄 AI je jen pomůckou, jak jim zpříjemnit život a důchod, stejně jako Vaší generaci zpříjemňovala nic nevydělávající a čas beroucí televize .) Kolik lidí díky válení se u TV ztloustlo, či dokonce přestalo lézt do práce? 😄 Vše má své pro a proti... Vy jste se ve svém věku dokázala naučit obsluhovat PC, je dost lidí, kteří to nedají a radši tapají na mobilu ( jestli se tedy nepletu a nepsala jste náhodou komentář z mobilu také 😄.)
nemyslím si ,že jste to vzal za správný konec. Bazén nebo mobil Vám nikdo nevnucuje, nedotuje z veřejných rozpočtů,není to předmětem ideologie o záchraně planety atd. V případě ,že by se tohle a mnoho dalšího okolo elektromobilů nedělo,včetně různých polopravd ,ohybaní faktů a spoléhání na technologie které ještě nemáme,tak by elektromobily nikdo neřešil a bylo by to skutečně pouze volbou zákazníků a asi by to nevyvolávalo tyhle polemiky co se vyplatí nebo ne.
Vám taky nikdo nenutí, aby jste dýchal a děláte to.... Ještě, že to není placené, že?
Máte pravdu, jako druhé se moc nevyplatí, nám se vyplatí jako první. Na couračky po okolí v rádiusu 100km nemá cenu jezdit ničím jiným. Pořídily jsme ojetinu, která vycházela na podobné peníze jako benzínový ekvivalent. Nabíjení z FVE doma, nebo veřejné 7-8kč kW, spotřeba do 14kWh/100km. To je 0-112kč na 100km. Hádám že TSI 1.5 jezdí za méně a také nepotřebuje měnit filtr, oleje a dá se dotankovat doma za prd. Ještě si zjistěte, jak takový motor 1.5TSI je komplikovaný. A zjistěte kolik stojí katalyzátor s filtrem pevných částic, variabilním turbem, elektrickým odlučovačem oleje, elektricky řízeným termostatem a variabilním řízením vaček. Jen za ten katalyzátor s filtrem si můžu pořídit jinou baterku až mi odejde. 😄. Také mám druhé auto naftové, ale to je spíš na dálky. Ať si každý jezdí s čím chce, škoda jen, že se na elektriku tolik tlačí. Pro hodně lidí by to bylo použitelné, jen se bojí to vyzkoušet.
Hale Novák a co kdyby sis zjistil, kolik stojí jeden!!! pouze jeden elektromotor s rekuperací a jeho výměna?? Dáš tu opravu sám? 😄 gumy, brzdy, baterie nevyjímaje, BTW neříkej, že EV nemá servisní prolídky, dané výrobcem, každý díl má dané KM a pak výměna, ne jako u spalováků, že to mechanicky vydrží podle kvality výroby... Nehledě na fakt, že v baterii odejde jeden, z do série zapojených článků a ejhle, kolik KM dojezd dolů? Možná zahořím po cestě, nebo při placení bouračky, nebo budu zpopelněn na místě... Nebo i s barákem kde nabíjím... Sorry, Evito, najedem 1.200 KM denně... což je 6x 40.minut nabití, tohle jestli vystřídá spalováky, u těch nabíječek se ti lidé umlátí....!!! A jestli jsi děda, co to vytáhne v neděli do kostela a vezme rodinu, najede 100km/den tak jo, to se asi vyplatí :DDDDDDD Vůbec nevíš co mluvíš a ještě to vychvaluješ .)
jako druhé auto do rodiny jsem pořídil ojetý elektromobil. Nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit moderní auto se spalovacím motorem a nést náklady na jeho údržbu a servis. V těchto porovnáních se neustále porovnává pouze cena pohonných hmot a rychlost doplnění nádrže, jaksi se vynechává fakt, že motory Euro 6.x jsou poměrně komplikovaná zařízení, jezdící na oleje 0W20, pracující při teplotách 108C s celou kaskádou filtrů a dalších zařízení na redukci emisí, které jsou náchylné na poškození a mají omezenou životnost. Rád přenechám problémy s filtry pevných částic, ADBlue, filtry pevných částic, katalyzátory, rozvody atd skalním zastáncům spalovacích motorů, kteří jsou připraveni investovat do záchrany svého miláčka statisícové částky od cca 60.000 ujetých kilometrů. Pro EV auto jsem se rozhodl tedy zcela dobrovolně, nečerpal jsem žádné dotace, čtyřleté auto s necelými 60.000 km, bylo za cenu nižší než srovnatelný auto se spalovacím motorem, SOH baterie 93%, ujede skoro 400 km na jedno nabití, jízda je zábavná a komfortní a já i rodina jsme zcela spokojeni. Náklady na provoz jsou prakticky "nulové"
A ty jsi asi lamo opomněl, gumy, baterii, servis a životnost El. dílů 😄 (Rád poradím El. dodávky Mercedes EVito 150-184Km dojezd "prej") Reál? pod 100KM naložené :DDDDDDDDDDDDD světla, topení, navigace... Sorry jako, ale asi si tu někdo něco cucá z prstu.... A ještě jedno sorry, jestli váš chladič pod baterii dělalo Valeo Žebrák, raději to jděte vrátit, než Vám to vypálí barák.... Jak můžete napsat takový blábol? On EV nemá servisní intervaly? On nemá výměny zařízení (brzdy, rekuperace i blbé uhlíky stojí randál, natož celý E motor) nařízené výrobcem po ujetých KM??? Co to je za lidi s takovým IQ? Náklady na provoz jsou prakticky "nulové"
Řekl bych že Apple je soukromá firma a může si v telefonu mít co chce...EK ať se začne starat o věci které má a ne do podnikání jiných, jako třeba blaho svých obyvatel
Firma může, ale taky EU "může" dát zelenou k neprodeji takových zařízení v EU... A i soukromá firma je povinna dodržovat stanovy země kde prodává, natož popřemýšlet o ušlých ziscích z takového jednání, nebo o černém trhu s jablíčky. V celém souhrnu společenství zemí, jako je třeba EU, by asi vcelku brečeli nad propadem příjmů... "uzavřenost" ios byla již několikrát prolomena a stane se to zas... je to jen otázkou času .) Ale myslím, že kdyby tu s námi jěště Jobs byl, bylo by vše jinak...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
😄 po 14 letech, co to zaplavil ČR ve velkém, si někdo všiml, že je toho svinstva všude dost? Legalizujte snižte cenu pod deal. a nezapomeňte to dávat do vratného obalu... Ať se sníží produkce CO2... konec nezákonného prodeje :D