Já osobně bych elektromobily vůbec neodsuzoval kvůli dojezdu, protože je to opravdu individuální pohled. Každý, sám nejvíc ví, kolik za den ujede a co by mu vyhovovalo za vozidlo po většinu roku. Spíš jsou zde jiné věci k diskuzi. Započítá někdo do kalkulací efektivity a ekologie kromě paliv i množství provozních olejů, filtrů, pneumatik, výfukových systémů, brzdového obložení, kotoučů a jejich následné likvidace? Zatím se o tom nikde moc nemluví. A proč se teď na EV tak nasazuje? Hlavně proto, že bohužel nebude taková spotřeba těchto dílů, tzn. výroba poklesne, zisky poklesnou, jenom těch filtrů co se vyrobí, použijí a pak "ekologicky zlikvidují" těch olejových náplní co prostě nespotřebujete.... To je to, čeho se všichni u zdroje bojí. Nebyla by potřeba Nafty, benzínu, ropných produktů.... To si neumějí představit. Já taky úplně ne, dělám v automotivu a je mi jasné, že pak bude vyšší nezaměstnanost. Ano, bude se muset udělat nějaké řešení tak, aby to vyhovovalo na více stranách. Vždycky to bude něco, za něco. Ale EV určitě není tak špatné, jak je zde prezentováno. Je asi úplně stejně špatné jako auta na běžná paliva. Akorát každé z jiného pohledu.
No, celou dobu žiju v domění, že se inventura státního majetku dělá každý rok... Jako všude jinde. To nám tím hrdinským článkem asi oznamují že na to celou dobu ..... Jinak si to nedovedu vysvětlit.
No, když jsme na tom tak špatně, tak proč s tím otálet? Proč by třeba nynější vládní garnitura nemohla jít do důchodu také v 75 letech. Jich se to už moc netýká asi...... Třeba p. Fiala ročník 64, měl by jít sám příkladem i s celým politickým ansámblem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Já osobně bych elektromobily vůbec neodsuzoval kvůli dojezdu, protože je to opravdu individuální pohled. Každý, sám nejvíc ví, kolik za den ujede a co by mu vyhovovalo za vozidlo po většinu roku. Spíš jsou zde jiné věci k diskuzi. Započítá někdo do kalkulací efektivity a ekologie kromě paliv i množství provozních olejů, filtrů, pneumatik, výfukových systémů, brzdového obložení, kotoučů a jejich následné likvidace? Zatím se o tom nikde moc nemluví. A proč se teď na EV tak nasazuje? Hlavně proto, že bohužel nebude taková spotřeba těchto dílů, tzn. výroba poklesne, zisky poklesnou, jenom těch filtrů co se vyrobí, použijí a pak "ekologicky zlikvidují" těch olejových náplní co prostě nespotřebujete.... To je to, čeho se všichni u zdroje bojí. Nebyla by potřeba Nafty, benzínu, ropných produktů.... To si neumějí představit. Já taky úplně ne, dělám v automotivu a je mi jasné, že pak bude vyšší nezaměstnanost. Ano, bude se muset udělat nějaké řešení tak, aby to vyhovovalo na více stranách. Vždycky to bude něco, za něco. Ale EV určitě není tak špatné, jak je zde prezentováno. Je asi úplně stejně špatné jako auta na běžná paliva. Akorát každé z jiného pohledu.
3 odpovědi