1,3 mil. automobilů je spousta voličů, kteří platí daně a mají nárok na nějaké služby. Samozřejmě většina z nich zároveň používá i MHD a občas někdo z nich třeba jede i na kole. Ale přesto je neomluvitelné, že město za poslední 3 volební období rozhodlo, že bude podporovat jen MHD a cyklisty, případně pěší chůzi. Pro řidiče nic, spíše naopak klacky pod nohy. Tohle by mělo skončit.
Souvisí to s tím, že dopravu převzaly ideologická sdružení zaměřená proti řidičům (teď Piráti, předtím Praha Sobě, ovšem ANO sice není formálně proti řidičům, ale za Krndy se chovalo stejně, to byla také paní z neziskovky, původně, asi k té ideologii měla blízko).
Dále to souvisí s faktem, že už dlouho dopravu nevedl nikdo, kdo se narodil v Praze a žil tam celý život. Můžete se ptát, proč Pražané takové lidi volí. K tomu dvě věci: volit je možné z toho, co se nabízí. A už je načase, aby lidé využívající auta, začali důsledně volit podle svých zájmů a ne podle celostátní politiky a stranického trička.
Dobře. Dostal trest pomalu jak za vraždu, to je správně, určitě se to na těch dětech podepsalo. Dostal zákaz činnosti, to je ještě více správně a škoda, že nemohl být delší, třeba i doživotní.
Pokud se bude poctivě snažit, třeba z něj po léčbě bude skoro normální člověk. Může žít normální život a k dětem bych ho pokud možno nepouštěl.
Stát přesype peníze z jedné své kapsy, do jiné své státní kapsy. Radujme se, halelujá ... Tady je úřad statečný, tady nekompromisně funguje, když nehrozí riziko soudu nebo odpor. Kdyby se totiž ministerstvo odvolalo k soudu, stát by se soudil sám se sebou, to by už přeci jen byla příliš velká groteska.
Chlapce měla chránit především matka a teď překrývá svoji vinu nebo selhání soudním procesem, aby se finančně zajistila. Je to rodič, kdo má kontrolovat 14-leté dítě, co dělá a k čemu to vede, není to povinnost google. Podobné divné procesy vedou akorát ke komplikacím ve využívání běžnými uživateli.
Chápu že to není snadné a matky v některé životní situaci to mají extra nesnadné, ale pořád je to jejich dítě, ne google.
Je to zajímavé. Někdo si zaplatí fabriku a dává lidem práci. A pak se rozhodne, že už práce pro lidi není a že tedy fabriku zavře. A zaměstnanci odpovědí, tak my tedy nebudeme pracovat vůbec. A Vy si to zavírání fabriky rozmyslíte. Všechno zcela legálně. Ještě chybí, aby za to stávkování musel zaměstnavatel zaplatit a bylo by to dokonalé. Divný svět.
Zase jeden "nezávislý" výzkum placený někým, kdo má zájem na určitém výsledku. Určitě nestranně provedený ... Hlavně aby šly všechny platby přes banku, aby měla ze všeho svůj kousek. I malé procento ze stamiliard jsou slušné peníze a na financování průzkumu se něco najde, dobrá reklama.
A pak dále "Lidé chtějí, aby obchodníci brali povinně karty" ... povinnosti jsou super, hlavně když to jsou povinnosti pro ty druhé, že ano? Takové NIMBY naruby.
Omlouvám se, článek jsem nedočetl a přesto něco napíšu.
Když někdo říká "snížit daně všem" tak logicky musí dojít ke snížení příjmů státu. Pokud to vykompenzuje hospodářský růst, tak 1) bůhví jestli a 2) ne hned, až za nějaký čas.
Takže minimálně rok dva snížení příjmů státu = snížení služeb poskytovaných státem, nebo zvýšení zadlužení.
A protože snížení služeb poskytovaných státem odmítá podstatná skupina voličů a zvýšení dluhu považuji za nepřijatelné, tak to celé nevidím moc realisticky. Byl by to krok správným směrem ...ať se má dobře, kdo pracuje a vydělává ... ale nestane se to. Příjemci peněz od státu jsou příliš mocní, ve volbách.
Cycloboletus pseudoviridis je velmi nebezpečná houba, nehodí se do české bramboračky. Působí otravu.
Jo a napadla mně konspirační teorie. Ale příšerná. Oni chtějí vyhrát volby!!! Myslí, že svoje voliče mají jisté, všichni jim to hodí tak jako tak (nesouhlasím, ale budiž). Teď je potřeba získat voliče opozice. No a ti mají rádi suverénní chlápky vykládající nesmysly. No a tak Fiala říká, že budeme mít mzdy jako v Německu a Vrchní Pirát zase říká tohle. Rafinovaná strategie 🙂.
Je to přesně tak. Demokracie v praxi. Většina lidí vlastní automobil. Skoro každá rodina nejméně jeden, pokud ne dva. Lidé tedy chtějí parkovat a chtějí jezdit.
Město dělá jediné: parkování omezuje, zakazuje a zpoplatňuje, ježdění komplikuje tak, aby se nevyplatilo. Snaží se drobným každodenním násilím přimět lidi, aby přesedli do MHD. A tušíme proč: MHD je zdrojem různých dozimetrů, ze kterých někam tečou příjmy. IAD není zdrojem ničeho, pro městské pány.
Otázky:
1) kdy se naposledy v Praze postavila nějaká nová silnice? Která to byla?
1a) kdy naposledy se postavil most, kam smějí auta? Ten nový na Dvorcích se staví jen pro tramvaje a cyklisty, auta tam nebudou smět, aby kolon náhodou neubylo.
2) Kdy naposledy bylo realizováno jakékoliv opatření zlepšující průjezdnost pro auta, na jakékoliv křižovatce? V praxi vidíme pouze snižování počtu jízdních pruhů, v lepší případě se z nich stávají parkovací místa, v horším cyklopruhy, po nichž relativně nikdo nejezdí.
3) opravy ulic: kolik znáte děr, které před 30 lety byly na svém místě a dodnes nejsou vyřešeny? Na Olšanské ulici jedna taková vydržela asi 25 let a nakonec byla vyřešena při zúžení ulice tramvajovým ostrůvkem, tj zase při zásahu proti řidičům, jako vedlejší efekt.
Nový trestný čin má zasáhnout i lidi, kteří vyzvídají a posílají dál i neutajované, ale důležité informace, a tím škodí české bezpečnosti. ... to zní hrozně. Snad to bude uplatňováno s rozumem a snad bude přesnější definice, než ve článku.
Je to podobné, jako když na ulici budou odchytávat auta, která sice prošla emisemi, ale když v danou chvíli neprojdou znovu, tak jim "seberou technickou".
Ty dva nové předpisy z úplně jiného oboru mají jedno společné. Jedno i druhé je skvělý prostředek k dobrému účelu, ale jen v případě, že bude uplatňován s rozumem a nebude snaha o jeho zneužití.
Když se nad tím člověk zamyslí více, chtělo by to seznam "cizích mocností" a těm aby člověk raději neprodával nic. A oni to pak budou nakupovat třeba přes firmu v Německu. A když si z toho budeme maličko, ale téměř neznatelně dělat srandu, je Zuckerberg cizí mocnost?
Záleží, jak položíte otázku. Nemluvil bych o politickém systému, ale říkám často: stát nefunguje. Resp. když funguje, tak jen pro sebe. Zapomněli na službu občanům. A občané zapomněli ji vyžadovat.
Vychází to celé z toho, co je to stát. V užším slova smyslu je to suma úředníků a politiků, ti jednoznačně pracují pro sebe a nic více, čest výjimkám, které chtějí něco změnit. A přiznejme si, že když se taková výjimka najde, nikdo z občanů ji neocení. Jako celek umíme jen nadávat, nebo mlčet. Chybí pozitivní reakce. Pak ovšem případní čestní a slušní zájemci o práci v politice mají důvod navíc, proč se neúčastnit. Kdo tam jde zbohatnout, tomu jsou reakce davu jedno.
Máte pět titulů a když máte svoje podržet, když se nedaří, tak Malík ven? Vzpomínám na některé slávisty, kteří by měli Růžičkovi líbat ...(cokoliv) ... za ty tituly, které už možná zase nikdy nebudou a přesto za pár let na Růžičku nadávali. Naštěstí zdaleka ne všichni. Z takových je mi totiž nevolno.
Lidi holt nejsou stroje, mají lepší a horší chvíle a nejde vyhrávat furt.
Kdykoliv se Vám nedaří, vzpomeňte si na Spartu a na její počet titulů za posledních 10 let a hluboce se v tom Třinci zamyslete, jestli má fakt někdo jít ven.
13
Sledujících
0
Sleduje
13
Sledujících
0
Sleduje
Já se tedy domnívám, že lidé nepovažují Lékařskou komoru za důvěryhodnou už dávno, a případ Cimický s tím nemá co do činění. Ale mohu se mýlit.
Ve mně tedy ani Rath, ani jeho dlouholetý spolupracovník a později nástupce Kubek nikdy nevzbuzovali pocit, že chtějí sloužit veřejnému blahu.