Místo pro přecházení neslouží chodcům, ale řidičům. Chodci zde nemají žádnou ochranu navíc oproti běžné ulici, kde také mohou přecházet. Pokud je ale do 50 m místo pro přecházení, musí přecházet po něm. Výsledkem je výhoda pro řidiče - že se chodci musí koncentrovat jen na to místo, a dalších 50 m je bez chodců.
Problém je v tom, že to chodci často neznají nebo nedodržují anebo to místo na 50m vzdálenost nemohou rozpoznat.
"Ta vůbec nejdůležitější věc ve výuce je zpětná vazba. Aby učitel v každém okamžiku věděl, jestli se mu děti při probíraní látky neztratily."
Učitel to ale nepozná. Bílá tabulka je sice dobrá, ale není o moc pokročilejší než ta břidlicová. Než to půjde zjišťovat přímo z mozku žáka, mohlo by to jít alespoň nepřímo.
Asi málokde většina obyvatel vlastní auto. Musí se to počítat na domácnosti. Těch už někde většina bude. Také většina při komunálních volbách, a pak se to začne rychle měnit. Ve prospěch parkování. Ovšem ne na chodníku. Je potřeba to přestavět, aby oddělení a bezpečnost byly zachovány. O kousek zúžit trávník, o kousek chodník, z podelného upravit parkování na kolmé, a kapacita bude hned větší. A ještě na parkoviště přestavovat různé bezprizorní plochy.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Titulek je nadnesený. Košiky tam nejspíš budou a zákazníci v nich budou vozit vlastní tašky, do kterých budou rovnou dávat zboží. Jako ve stávajících obchodech, kde si skenují sami, už v průběhu nákupu.
2 odpovědi