Ano, tvarem to je kruhový objezd a je tam i značka, ale jestli pak víte, co má přednost, značka nebo světla (semafor). Přednost má semafor a semafor nezná něco jako kruhový objezd, proto to v není kruhový objezd, ale normální křižovatka, takže když jedete vlevo, tak nejdřív jedete rovně (semafor na vjezdu), poté uhýbáte doleva (první semafor na kruháku) a následně jedete rovně (opouštíte "kruhový objezd"). Takže řidiči naopak používají směrové světla správně, vám bych doporučil zase použít pravidla silničního provozu.
Semafor není nadřazen všem značkám, v zákoně je výslovně: "Světelné signály jsou nadřazeny svislým dopravním značkám upravujícím přednost." Tedy zde jen značkám „Dej přednost v jízdě!“ a „Hlavní pozemní komunikace“.
Nijak nemění značku „Kruhový objezd“. Tedy by se zde mělo blikat stejně jako na běžném kruhovém objezdu.
Největší peklo je místo pro přecházení. Někteří chodci mají pocit, že můžou v daném místě skákat před auta a zároveň auta tam zbytečně zastavují. Za mě by tenhle výmysl neměl existovat, protože způsobuje plno nebezpečných situací.
Přínos to má pro řidiče. Chodce to nutí přecházet jen tam, takže v okolí už je od chodců klid.
Co mlhovky, někteří svítí dálkovými světly přes celý den a pak klidně s tím pokračují i v noci a že někoho oslňují jejím úplně jedno.
Ještě horší jsou auta s denním svícením, které svítí pouze a jen vepředu 😱.
Teď jak před pár dny pršelo, tak spoustu aut svítilo pouze vpředu denní svícením a zezadu nebyla některá auta a vůbec vidět. A tak je to všem úplně jedno, prý když auto zezadu nabourám tak je to moje vina a je jedno jestli svítilo vzadu nebo ne 😡.
Musíte jet tak, abyste dokázal zastavit, ať už je na silnici cokoliv - nepojízdné auto, spadlý náklad nebo skála. Osvětlené to být nemusí, proto musíte svítit sám.
Madam Dvořáková, zamýšlela jsem se nad článkem a nad komentářem pana Mruzka. Na rozdíl od vás dvou Karlovice znám a vím, jak to tam s povodněmi chodí. V celém článku pan Pavézka o žádné peněžní dary nežádá, proto se mi komentář pana Mruzka zdá zcela zcestný, nepatřičný, a ani trochu empatie jsem v něm nepostřehla. Ve vašich odpovědích jsem nezaznamenala nic, nad čím by mi stálo zamyslet se. Klimatické změny beru opravdu vážně a vnímám je možná déle, než vy. Tož možná by bylo pro mne zajímavé dopátrat se toho, kudy se vaše myšlenky ubíraly, než jste došla k závěru, že jsem hlupák a sobec 😉
Ty dary tam ale budou, byť nepřímé. Dokonce se tam píše o darovaném mostu z minula.
Těm povodním tehdy byste fakt nezabránil vypuštěním přehrad. A ani tu nevypustíte za půlden. Dnes s mnohem větší jistotou předem víte, že to máte udělat. To tehdy nešlo.
Někdy to jde. Odtok velké vody z přehrady se pak roztáhne na delší období a maximální výška bude menší. Může stačit jen o trochu a ve městě pak nepřeteče přes zábrany.
Omezení rychlosti přestává platit už od začátku křižovatky, tedy jakmile začíná odbocovaci pruh. A ne až za křižovatkou s připojovací pruhem, jak mylně píše autor článku.
Také se zapomněl zmínit, že přenosné dopravní značky platí pořád až do jejich ukončení. Křižovatky je neruší. Viděli jste však někdy přenosnou ukončovací znacku? Já nikdy.
Odbočovací pruh není křižovatka, tam se komunikace "rozpojují".
Přenosné značky se ukončují stejně. Ukončovací se používají, že někdy chybí je chyba.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ne zřejmě, ale zjevně.