Takže dojezd, nic víc spracovani dobrý,ticho vlastností jízdní dobré no to byl favorit na vysoké úrovni 😁
Věřte, že čtyřkový Superb v dieslu je uvnitř v podstatě stejně hlučný jako Enyak. A jelikož nemám doma v paneláku fotovoltaiku a musel jsem dobíjet na veřejných nabíječkách je ten Superb i ekonomičtější.
Jste měl Dácii Spring? Co je lepší na fosilním autě.Dojezd, váha a někdy jízdní vlastnosti, protože i fosilní auta se dnes dělají e bez ridicke nirvany
Ne, čekal jsem na výrobu Superbu4 a jako náhradu jsem dostal dočasně zapůjčený Enyaq. To auto všeobecně není špatný, ale jako elektromobil je to totální nesmysl a nechtěl bych ho ani s dotací, možná ani zadarmo. Příšerný dojezd, hlavně na dálnici, dlouhá délka nabíjení. A to jsem to měl půjčené na přelomu jara a léta. V zimě to je ještě horší. Pořád člověk přepočítává a řeší jestli mu bude stačit baterka na dojezd. To ve smým chrochťáku s dojezdem 1200km neřeším. Prostě za současného stavu elektromobility mě nikdo nepřinutí si to auto koupit.
Nemají co nabídnout? Vy jste fantasmagor. Těmi elektromobily nejezdíme proto, že nás někdo nutí, ani pro ekologické srdce. Ale přesně proto, že jsou prostě LEPŠÍ než spalovací. Ve všem. Když sednu do chrochtáka, to je jak se kdysi vrátit z Audiny do Favorita. Tak to prostě je. A strašně mě baví, jak EV hodnotí experti z gauče, co o nich četli maximálně na Autoforu
Měl jsem přes půl roku elektromobil a jak rád jsem se pak vrátil ke svému naftovému chrochtáku. A připadal jsem si při tom, že lezu z Favorita do Audiny.
16
Sledujících
0
Sleduje
16
Sledujících
0
Sleduje
Zepředu se to ještě dá, ale ten zadek toho auta to je humus.