Jen nechápu, v čem spočíval ten dokonalý zločin? Když ho vyzvedáváli u školy, tak je tam mohl někdo vidět a podat popis jich a auta. První útok proběhl v autě, tak tam by se mohly najít stopy krve. Při zbavování se těla je mohl taky někdo zahlédnout. S obětí měl jeden z nich rodinné vazby, tak by mohl padnout do širšího okruhu prověřovaných. A to nemluvím o tom, že ho měsíce pozorovali. Někdo by si mohl vzpomenout, že se v okolí oběti motali právě oni. Tohle mělo k dokonalému plánu daleko.
Těžko soudit, co by, kdyby. Problém je, že známe pouze jednu linku běhu času. Kdyby nebylo mnichovské dohody, svět mohl vypadat jinak. Variant možného vývoje je mnoho. Od té, že by Němci v tu dobu vůbec nezaútočili, přes variantu, že by u nás proběhly krátké boje, po kterých by se stáhli (kdyby včas dorazily posily od spojenců). Nebo by také mohly probíhat vleklé a intenzivní boje, po kterých by naše republika byla prakticky zničena a vojska Německa i spojenců značně zdecimována. Toho by jistě využil Stalin a Evropu následně napadl. Vše by dost záleželo na tom jak, kdy a jestli vůbec by se do bojů zapojilo USA. Klidně se mohlo stát, že by pak sovětský svaz pokrýval celou Evropu. Ale jedno vím jistě. Já ani vy bysme zde nebyli. I kdyby stát zůstal zachován, byli by zde naprosto jiní lidé (kromě pár devadesátníků narozených před válkou). Prostě by se lidé párovali, brali a zakládali rodiny úplně jinak. Takže by se logicky rodily úplně jiné děti, z jiných rodových linií.
Podle mě se mají striktně kontrolovat stanice měření emisí a ne buzerovat na silnici a vůbec ne udělovat řidičům pokutu za překročení kouřivostí. Řidič není automechanik a nemá přístroje ani možnosti si před jízdou ověřit, zda limity splňuje. Navíc by si vytáčením studeného motor do maxima koledovat o jeho zničení. A opravdu je možné, že cestou z STK odejde nějaké čidlo a spalování se změní. Takže argument, že vůz je třeba měsíc po měření a proto vůz prošel podvodem, je dost stupidní. Mě například cestou z STK prasklo lanko ruční brzdy. Takže podle toho předchozí kontrola na STK byl podvod?
Kruci to je překvapení... Čekal jsem další článek o emisích až dnes nebo zítra a on vyšel už v úterý. Ale pohoda. Kvóta na jeden článek týdně je již splněna. Jen jsem zvědavý, kdy přejdou na dva články týdně. Ale strach nemám, k tomu dojde. Je to pečlivě naplánována kampaň a ta jede podle harmonogramu.
Věřit konspiračním teoriím je takový životní styl. Jak já říkám- uvěřit jedné konspirační teorii znamená, uvěřit všem konspiračním teoriím, i kdyby se navzájem vylučovaly. Logické myšlení je v těchto případech nežádoucí. Vemte si například tuto. Nadhodím pár otázek. Proč jedni zastánci tvrdí, že se ta chemie vypouští z konců křídel letadel, jiní zase, že se přimíchává do paliva a další sdílejí fotky (dost staré) s nádržemi přímo v letadle? Kdo má tedy pravdu? Jak se zajistí, že ta chemie zasáhne pouze vybrané osoby (a ne třeba přátelé a rodiny strůjců), když se vypouští ve výšce kolem 10km a klidně doputuje na druhý kontinent? Kromě toho se ty stopy vyskytují všude po světě, takže se vlastně "zabíjí" všichni bez vyjímky (včetně strůjců samotných). Jak to, že v jedny dny se vyskytují výrazné stopy u letadel letících různými směry a v jiné dny se ty stopy rychle rozplynou? To v jedny dny na různých! letištích ta letadla plní chemii a v jiné dny to zase nedávají vůbec nikde? Že by rozpis? Jak by někdo utajil v určité dny tankování té chemie do letadel? Už v návrhu letadel by se s touto možností (tankování do skrytých nádrží) muselo počítat a to u různých typů letounu a u různých výrobců. Samozřejmě by to ovlivňovalo nosnost a dolet. Kdyby to bylo přímo v palivu, tak by ty stopy musely být vidět každý den ve stejné intenzitě a to včetně fáze startu letadla. Letiště zásoby paliva nedoplňují každý den. A takhle by se dalo pokračovat dále ..
Knížky dobrý, ale ke konci už mě dost začalo štvát, jak autor vymýšlel stále nové způsoby, jak děj vyprávět. Napřed to byl příběh takříkajíc v přímém přenosu. Ale pak čast děje vyprávěl potulný vypravěč, část Marigold, část ta psyonička a nakonec část děje vyprávěla v rámci svých snů nějaká "polovědma". A to jsem na nějaké další vypravěče určitě zapomněl. A o seriálu na netflixu škoda mluvit. To je hrozná zplácanina a místy dost nelogická...
Tuhle mašírku musí někdo hodně tlačit. Cítím v tom snahu protlačit elektro auta, když už o ně není takový zájem, jak se předpokládalo. A jak už psali v minulém článku- ty namátkové a náhodné kontroly zase až tak náhodné nejsou. Vyhlédnou si vozy, které v kopci více kouří a pak je "náhodně" zastaví. A pak z toho udělají statistiku. Stejně tak můžu rozporovat tu jejich metodiku. Vezmou auto, v němž majitel jezdil s lehkou nohou, vytočí ho do maximálních otáček, tím vyfouknou všechny saze, které se za předchozích několik tisíc kilometrů usadily ve výfuku a to prohlásí za nevyhovující stav. Když já jsem takhle na volnoběh vytočil motor svého předchozího auta, bylo to podobné. Za autem černo. Párkrát jsem ho prohnal na dvojku do maximálních otáček a druhý den měl Oplík na měření emisí krásné hodnoty bez jakéhokoliv podvodu. To by mě zajímalo, jak by argumentovali, kdybych před tím jejich měřením požadoval stejný čas na přípravu, jaký tomu věnuji před klasickým měřením emisí. A ještě by mě zajímalo, jak ty pokuty za nevyhovující stav emisí obhajují, když já nemám absolutně žádnou možnost si hodnoty emisí před jízdou jakkoliv zkontrolovat. Jako takhle "postižený" řidič bych se obrátil na ombudsmana a trval bych na tom, že se jedná o šikanu. Z pohledu řidiče jsem totiž vědomě neporušil nic, co mi ukládá zákon.
A když to vezmu z druhé strany. Já jako řidič nemám povinnost před jízdou kontrolovat stav emisí a ani na to nemám technické prostředky. Jedině, kdy můžu objektivně předpokládat, že je nějaká závada na motoru, je situace, kdy se mi na palubovce rozsvítí "grilované kuře". Já jsem totiž uživatel a ne automechanik. Takže absolutně nechápu, za co jsou ti řidiči trestání pokutou, když jim nelze dokázat, že o závadě věděli, mohli ji odhalit nebo ji dokonce způsobili. Samozřejmě se nebavím o případech, kdy auto nemá katalyzátor nebo filtr pevných částic.
V minulých článcích strašně zdůrazňovali, jak je to čistě náhodný výběr. A ejhle, ono to tak čistě náhodné není. Navíc je podle článku špatně, že se majitel na emise a STK připravuje. To už je fakt velký bizár. To už si nemusím ani čistit zuby, když půjdu k zubařce. Na tom je jasně vidět, že jsou to články na objednávku a všichni víme, které vozy se neprodávají tak, jak bylo v plánu.
Elektromobily netáhnou, tak si vymyslíme věc, kterou začneme šikanovat řidiče spalováků. Neříkám, že některé nesmrdí. Ale z principu věci při těch namátkových kontrolách často naměří zvýšené emise i u aut, která jsou mechanicky v pořádku. Prostě chtějí ty špatné výsledky naměřit. Při jízdě s lehkou nohou se vždy saze ve výfuku usazují. Když se při měření vytočí motor na max, najednou vyletí z výfuku. Poté už jsou hodnoty v pořádku. Když ale provedou jedno měření , tak naměří akorát ty usazené saze. Před emisemi je proto dobré, auto prohnat ve vyšších otáčkách a výfuk se pročistí. Taktéž při měření emisí před STK o tom samozřejmě vědí a pokud napoprvé emise nevyjdou, test většinou opakují. Výfuk se "vyfoukne" a emisemi auto normálně projde. Ale skutečně se bavíme o kouřivost v otáčkách, ve kterých se běžní řidiči prakticky nepohybují.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Rusko a ostrovem svobody?