Zase ta lež, že při měření emisí neprojdou 3% aut a při náhodném výběru na silnici 6 z desíti. Přitom těch deset je již odstavovaných pro podezření na vysoké emise, takže i presto 4 jsou v pořádku! A co znamená: Prověřované auto tam nevyhovělo ani v měření emisí, ani při samotné STK. Nejedná se tedy o auto provokatér? Tudíž úmyslně podstrčené nevyhovující vozidlo?
No ve skutečnosti ty pokusy sami o sobě jsou nepřesné a zavádějící.Jednalo se o opakované hody mincí, kde svůj vliv mohla hrát i únava. Takže pokud u jednotlivých účastníků experimentu neanalyzovali i dopady mince v průběhu pokusu, tak mohou být závěry zkreslené. Ve skutečnosti se při hodu mincí rozhoduje jedním pokusem. Pokud se bude házet s velkým počtem opakování, pravděpodobně bude v průběhu času mince více rozkmitávána z důvodu únavy toho, co hází, protože nedokáže udržet přesnost pohybu ruky u pozdějších hodů. A jednoprocentní rozdíl u hodů je stejně tak malý, že bych takové rozhodování považoval spíše za "spravedlivé".
Jen nechápu, v čem spočíval ten dokonalý zločin? Když ho vyzvedáváli u školy, tak je tam mohl někdo vidět a podat popis jich a auta. První útok proběhl v autě, tak tam by se mohly najít stopy krve. Při zbavování se těla je mohl taky někdo zahlédnout. S obětí měl jeden z nich rodinné vazby, tak by mohl padnout do širšího okruhu prověřovaných. A to nemluvím o tom, že ho měsíce pozorovali. Někdo by si mohl vzpomenout, že se v okolí oběti motali právě oni. Tohle mělo k dokonalému plánu daleko.
Těžko soudit, co by, kdyby. Problém je, že známe pouze jednu linku běhu času. Kdyby nebylo mnichovské dohody, svět mohl vypadat jinak. Variant možného vývoje je mnoho. Od té, že by Němci v tu dobu vůbec nezaútočili, přes variantu, že by u nás proběhly krátké boje, po kterých by se stáhli (kdyby včas dorazily posily od spojenců). Nebo by také mohly probíhat vleklé a intenzivní boje, po kterých by naše republika byla prakticky zničena a vojska Německa i spojenců značně zdecimována. Toho by jistě využil Stalin a Evropu následně napadl. Vše by dost záleželo na tom jak, kdy a jestli vůbec by se do bojů zapojilo USA. Klidně se mohlo stát, že by pak sovětský svaz pokrýval celou Evropu. Ale jedno vím jistě. Já ani vy bysme zde nebyli. I kdyby stát zůstal zachován, byli by zde naprosto jiní lidé (kromě pár devadesátníků narozených před válkou). Prostě by se lidé párovali, brali a zakládali rodiny úplně jinak. Takže by se logicky rodily úplně jiné děti, z jiných rodových linií.
Podle mě se mají striktně kontrolovat stanice měření emisí a ne buzerovat na silnici a vůbec ne udělovat řidičům pokutu za překročení kouřivostí. Řidič není automechanik a nemá přístroje ani možnosti si před jízdou ověřit, zda limity splňuje. Navíc by si vytáčením studeného motor do maxima koledovat o jeho zničení. A opravdu je možné, že cestou z STK odejde nějaké čidlo a spalování se změní. Takže argument, že vůz je třeba měsíc po měření a proto vůz prošel podvodem, je dost stupidní. Mě například cestou z STK prasklo lanko ruční brzdy. Takže podle toho předchozí kontrola na STK byl podvod?
Kruci to je překvapení... Čekal jsem další článek o emisích až dnes nebo zítra a on vyšel už v úterý. Ale pohoda. Kvóta na jeden článek týdně je již splněna. Jen jsem zvědavý, kdy přejdou na dva články týdně. Ale strach nemám, k tomu dojde. Je to pečlivě naplánována kampaň a ta jede podle harmonogramu.
Věřit konspiračním teoriím je takový životní styl. Jak já říkám- uvěřit jedné konspirační teorii znamená, uvěřit všem konspiračním teoriím, i kdyby se navzájem vylučovaly. Logické myšlení je v těchto případech nežádoucí. Vemte si například tuto. Nadhodím pár otázek. Proč jedni zastánci tvrdí, že se ta chemie vypouští z konců křídel letadel, jiní zase, že se přimíchává do paliva a další sdílejí fotky (dost staré) s nádržemi přímo v letadle? Kdo má tedy pravdu? Jak se zajistí, že ta chemie zasáhne pouze vybrané osoby (a ne třeba přátelé a rodiny strůjců), když se vypouští ve výšce kolem 10km a klidně doputuje na druhý kontinent? Kromě toho se ty stopy vyskytují všude po světě, takže se vlastně "zabíjí" všichni bez vyjímky (včetně strůjců samotných). Jak to, že v jedny dny se vyskytují výrazné stopy u letadel letících různými směry a v jiné dny se ty stopy rychle rozplynou? To v jedny dny na různých! letištích ta letadla plní chemii a v jiné dny to zase nedávají vůbec nikde? Že by rozpis? Jak by někdo utajil v určité dny tankování té chemie do letadel? Už v návrhu letadel by se s touto možností (tankování do skrytých nádrží) muselo počítat a to u různých typů letounu a u různých výrobců. Samozřejmě by to ovlivňovalo nosnost a dolet. Kdyby to bylo přímo v palivu, tak by ty stopy musely být vidět každý den ve stejné intenzitě a to včetně fáze startu letadla. Letiště zásoby paliva nedoplňují každý den. A takhle by se dalo pokračovat dále ..
Knížky dobrý, ale ke konci už mě dost začalo štvát, jak autor vymýšlel stále nové způsoby, jak děj vyprávět. Napřed to byl příběh takříkajíc v přímém přenosu. Ale pak čast děje vyprávěl potulný vypravěč, část Marigold, část ta psyonička a nakonec část děje vyprávěla v rámci svých snů nějaká "polovědma". A to jsem na nějaké další vypravěče určitě zapomněl. A o seriálu na netflixu škoda mluvit. To je hrozná zplácanina a místy dost nelogická...
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Jaguar přešel na výrobu domácích klimatizací?